21%

2.8K 221 30
                                    

⬅️Unicode➡️Zawgyi

ᴀ ꜱᴍᴀʟʟ ᴡᴏʀʟᴅ ɪɴ ᴍᴏᴛɪᴏɴ
#21

⬅️For Unicode

အိမ်ပြန်ရောက်ခြင်းမေးကြည့်မိတော့အဒေါ်ကြီးကNiniပြန်မရောက်သေးဘူးတဲ့လေ...ဆိုတော့ဖုန်းကိုကောက်ပြီးဆက်လိုက်ရတာပေါ့...SanaUnnieနဲ့ပြန်လာမယ်သာပြောတာခုထိမရောက်သေးဘူး...

NiniကBarမှာနေ့ဘက်ဘဲတာဝန်ယူထားတာမလို့အိမ်ပြန်နောက်ကြတာမှမရှိခဲ့တာ...

-Hello...

-Niniပြန်မလာသေးဘူးလား...

-ဒီနေ့ညပြန်မလာဖြစ်ဘူးLi...ဒီမှာပွဲရှိလို့မအားဘူးဖြစ်နေတာSanaကိုကူမှဖြစ်မှာ...SonChaeလည်းမနေ့ကခရီးထွက်သွားတာမလို့...

-အဲ့လိုလား...LiLiလာစောင့်ရမလား...

-မလိုဘူးLiLi...ညဥ့်နက်မှာမနက်မှပြန်ရောက်မယ်ထင်တယ်...Sanaလည်းရှိတယ်...ဒီကဝန်ထမ်းတွေလည်းမနည်းတာမလို့မပူနဲ့နော်...ပွဲပြီးရင်ပြန်လာခဲ့မယ်လေ...

-Liလာခေါ်မယ်...

-မလုပ်ပါနဲ့...Liမနက်ကြအလုပ်သွားရမှာမလားအိပ်လိုက်တော့...

-တစ်ယောက်ထဲပြန်မလာနဲ့လေ...ကားလည်းပါမသွားဘူးမလား...

-Liရယ်...စိတ်ချပါဒီကမိသားစုလိုဖြစ်နေတာမပူနဲ့နော်...ဝိတ်တာတွေကော, အချက်ပြုတ်ရေးကော,လုံခြုံရေးတွေအစရှိတာမလို့မပူပါနဲ့...

-....

ငြိမ်ကျသွားတာဘဲ~~~

-ဟေး...ရစ်မနေနဲ့တော့လေ...ဒီလိုလုပ်စိတ်မချဘူးဆို Sanaနဲ့ဘဲတူတူအိပ်လိုက်မယ်...မနက်မှပြန်လာခဲ့မယ်...အခုအလုပ်ရှုပ်နေလို့ပါနားလည်ပေးလေနော်...ခုတော့ဒါဘဲလေ...နော်...နော်...

-ဟုတ်...ဟုတ်...

တွေ့လား ပြောချင်ရာကိုချွဲသံလေးသုံးပြီးချက်ချင်း​ကြီးဖုန်းချသွားတာ...ဒီအလုပ်ကိုခွင့်ပြုမိတာမှားပြီလား...ခုကြည့်Niniပင်ပန်းတော့မှာ...ငါနဲ့နီးတဲ့အချိန်တွေလည်းလျော့သွားပြီ...

စိတ်တော့ချမှာပါ...ငါလည်းရောက်ဖူးနေတာဘဲ...မဆိုးပါဘူးလုံခြုံရေးတွေလည်းဖော်ဖော်ရွေရွေဘဲ...SonChaeနဲ့သိပ်တော်တဲ့Niniခန့်ထားတာဆိုတော့အဆင်ပြေမှာပါ...အိပ်စောင့်ရုံပေါ့...

A small world in motion [JENLISA+CHAESOO MYANMAR]Z+UWhere stories live. Discover now