Καθόμουν στον καναπέ μου και η ζέστη ήταν αφόρητη. Κοίταξα την θερμοκρασία στο κινητό μου και έλεγε 31.
Αποφάσισα να βγάλω τα εσώρουχα μου και να μείνω μονο με τη νυχτικιά μπας και δροσιστω. Άκουσα το κουδούνι και σηκώθηκα να ανοίξω.
"Μαρία; Τι κάνεις εδώ;" Είπα και έκανα στην άκρη να περάσει. Φορούσε μια αρκετά αποκαλυπτική μπλούζα και το μπούστο της είχε σχεδόν αποκαλυφθεί.
"Είχε ζεστή και πέρασα να δω μήπως θες να πάμε στην πισίνα" είπε και κάθησε στον καναπέ μου σταυροπόδι.
"Η αλήθεια είναι ότι βαριέμαι λίγο" και το να σε δω με μαγιό μόνο θα με ζεστάνει περισσότερο. Την ήθελα απίστευτα πολύ από την πρώτη ημέρα αλλά δηλώνει κατηγορηματικά ότι είναι στρέιτ. Είναι η κολλητή μου το ξέρω αλλά αυτό το πλούσιο στήθος της είναι απίστευτο.
"Και τι θες να κάνουμε ρε Εύα;" Είπε και κάθησε πίσω. Βρε εγώ έχω πολλά στο μυαλό μου αλλά εσύ...
"Τι θα έλεγες να κάτσουμε εδώ και να βάλουμε καμία ταινία;" Είπα και κάθησα λίγο παραδίπλα της. Τόσο κοντα ώστε να είναι ασφαλής η απόσταση μας.
"Τι θες να δούμε;"είπε και σήκωσα τους ώμους μου. Ήμουν υγρή και ότι και να έβαζε εγώ μόνο που την έβλεπα γίνομουν ακόμη περισσότερο. Την ήθελα να αναστεναζει το όνομα μου. Απομακρύνθηκα λίγο ακόμη και την κοίταξα.
"Ότι θες" είπα και πήρε το τηλεκοντρόλ. Έβαλε το 365 ημέρες και την κοίταξα. Επίτηδες το κάνει; Η ταινία ξεκίνησε και εγώ ήθελα να με τρίψω με τα δαχτυλακια μου για να ηρεμήσω. Την κοίταξα με τα μάτια μου και είχε ανοίξει τα πόδια της. Γαμωτο Μαρία. Έβαλα προσεχτικά το χέρι μου στο υγρό μουνάκι μου και το ετριβα ήσυχα. Την κοίταξα και παρατήρησα ότι το χέρι της ήταν μέσα από το μαγιό της... Πουτανακι. Με κοίταξε και παρατήρησε το χέρι μου. Μου χαμογέλασε και με πλησίασε. Στον καναπέ. Τι στο καλό;
"Γιατί δεν έρχεσαι πιο κοντά μου;"είπε και στραβοκαταπια. Την πλησίασα και το άλλο χέρι της βρέθηκε κατευθείαν στο μουνι μου. Τα μάτια μου είχαν σχεδόν κλείσει.
"Είσαι πολύ υγρή...." Είπε και έβαλα το χέρι μου στο δικό της για να δω πόσο είναι αυτή. Βρισκόταν στην ίδια κατάσταση με εμένα. Ετριψα το υγρό μουνι της και την άκουσα να αναστεναζει.
"Εύα... Μην σταματήσεις σε παρακαλώ." Είχε βγάλει το χέρι της και είχε γραπωθει από το κάλυμμα του καναπέ. Σηκώθηκα όρθια και έβγαλα το χέρι μου από εκεί. Με κοίταξε με παράπονο και της χαμογέλασα. Κάθησα πάνω της και ένωσα τα χείλη μας. Έβαλε τα χέρια της στους γοφούς μου και με τράβηξε πάνω της.
"Νόμιζα ότι ήσουν στρέιτ" της είπα ειρωνικά και γέλασε.
"Όχι για εσένα" είπε και κατέβασα το κεφάλι μου στο στήθος της. Έβγαλα την μπλούζα της και ξεκίνησα να το πιπιλαω.
Τα μάτια της είχαν κλείσει ενώ εγώ είχα καρφώσει το βλέμμα μου στις εκφράσεις της. Την ξάπλωσα στον καναπέ και ξεκίνησα να αφήνω ααμια σειρά από φιλιά μέχρι λίγο πιο πάνω από την υγρή περιοχή της. Η ανάσες της ήταν βαριές και γινόταν όλο και πιο υγρή. Άφησα ένα φιλί στο εσωτερικο του μπουτιου της και αναστεναξε. Πίεσα την κλειτορίδα της με τον αντίχειρα μου και λύγισε η μέση της. Την ακούμπησα με την γλώσσα μου και ήταν καυτή. Η γεύση της ήταν απίστευτη. Ξεκίνησα να γλύφω το μουνάκι της όσο πιο καλά μπορούσα ενώ φώναζε το όνομα μου. Πίεζε το κεφάλι μου και σχεδόν έτρεμε.
"Ναι Εύα ναι... Φάε το μουνι μου καριολαα" είπε και έβαλα μέσα της ένα δάχτυλο. Φώναξε τόσο δυνατά που οι γείτονες μου σίγουρα την άκουσαν.
Το κουνούσα αρκετά γρήγορα και μετά έβαλα ένα δεύτερο. Το μουνι μου έσταζε και ήθελε απελπισμένα να γαμηθει. Λόγο πριν τελειώσει έβγαλα τα δάχτυλα μου και απομακρύνθηκα. Σηκώθηκα και φίλησα τις όμορφες ρώγες της. Κάθησα πάνω στο μουνι της και ξεκίνησα να το τρίβω μαζί με το δικό μου.
"Σου αρέσει όπως σε γαμαω πουτανα; Σου αρέσει που το μουνι σου στάζει από τη γλωσσιτσα μου;"
"Ναι.... Σε θέλω γαμαμε δυνατά... Ξεχαρβαλωσε το καριολα" είπε και ξεκίνησα να πηγαίνω γρηγορότερα
Άρχισε να τρέμει από κάτω μου και ένιωσα τον οργασμό μου. Πήδηξα πάνω κάτω στο μουνι της και ξεκινησε να χύνει ανεξελενκτα. Σηκώθηκα και εγλυψα μερικά υγρά από το μουνάκι της και την κοίταξα. Κάθησα πάνω στο πρόσωπο της και έχωσα το δικό μου στο μουνι της για άλλη μια φορά. Ξεκίνησε να με γλύφει με μαεστρία. Την έγκυρα έντονα... Την έτρωγα στην ουσία. Ένιωσα το σώμα μου να τρέμει και αφέθηκα. Με εγλυφε και με ρουφούσε όσο εχυνα. Συνέχισα την δουλειά μου και τελείωσε φωνάζοντας το όνομα μου. Κατέβηκα από πάνω της και πλησίασα τα χείλη της. Την φίλησα και με κοίταξε.
"Αυτό θα ξαναγίνει... Να είσαι σίγουρη"Καλο παίξιμο 😉
Αν έχετε κάποια προτίμηση στείλτε μου μύνημα.
YOU ARE READING
one shots
Randomgirlxgirl one shots μικρές ιστορίες με σεξουαλικό κυρίως περιεχόμενο... Δέχομαι προτάσεις