the cinema

5.6K 36 3
                                    

Είμαι στον κισε για και από τις πολλές ταινίες του σινεμά. Δύο κοπέλες με πλησιάζουν και μου δίνουν τα εισιτήρια τους. Μπαίνουν μέσα και της ακολουθώ κάθονται σε δύο θέσεις στο κέντρο. Βλέπω την ώρα και κλείνω την πόρτα. Λογικά θα είναι μόνο αυτές. Κοιτάω την επόμενη προβολή και έχω αρκετή ώρα. Μπαίνω μέσα και κάθομαι στα πίσω πίσω καθίσματα όσο πιο χαμηλά μπορώ. Κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια της ταινίας ακούω έναν αναστεναγμό. Κοιτάω την οθόνη και η σκηνή ήταν σεξουαλικού περιεχομένου. Ήταν δύο κοπέλες που... Θεέ μου... Είχα αρχίσει να γίνομαι υγρή. Άκουσα τον αναστεναγμό ξανά αλλά δεν ήταν από την ταινία. Κοίταξα της θέσης και η μια τύπισσα έλειπε. Η άλλη είχε λυγίσει το κεφάλι της και φαινόταν να απολαμβάνει κατι. Γαμωτο... Έβαλα το χέρι μου στο εσώρουχο μου και ετριψα το υγρό μουνάκι μου. Οι αναστεναγμοί της με άναβαν. Κάποια στιγμή ένας αναστεναγμός ξέφυγε από τα δικά μου χείλη και σταμάτησα να με τρίβω.
"Ποιος... Ποιος είναι εκεί;" Ακούστηκε η φωνή της μιας.
"Εύα... Κάποιος είναι εκεί πίσω. " Είπε η άλλη και άκουσα βήματα προς το μέρος μου. Με είδαν και η μια εγλυψε τα χείλη της.  Κοίταξαν η μια την άλλη και χαμογέλασαν.
"Έλα να κάτσεις μαζί μας" είπε η μία και  με πήγαν στις θέσεις τους. Το μουνάκι μου ήταν υγρό.... Ήθελα να συνεχίσω τη δουλειά μου. Έστριψα το βλέμμα μου στην οθόνη και δεν έδινα σημασία σε αυτές. Ένιωσα ένα χέρι στο μουνάκι μου και η μια ξεκίνησε να το τρίβει.
"Είσαι πολύ υγρή γλυκιά μου" είπε και η άλλη έβαλε το κεφάλι της στο λαιμό μου.
"Κ... Κορίτσια τι..."
"Εύα" το είπε αυτή που ήταν απασχολημένη με το λαιμό μου.
"Ευγενία" είπε η άλλη που είχε σηκώσει την μπλούζα και πιπιλουσε το βυζί μου ενώ το χέρι της έπαιζε με την κλειτορίδα μου.
"Τι... Κάνετε"
"Σσσσσς περνάμε καλά τώρα" είπε η Ευγενία και κατέβηκε στο μουνάκι μου. Έβαλε τη γλωσσιτσα της πάνω μου και ξεκίνησε τη δουλειά. Τώρα κατάλαβα γιατί αναδτεναζε η Εύα.
"Το κάνει καταπληκτικα όχι; " Είπε η Εύα και με φίλησε.
"Ναι" είπα αναστεναζοντας.
"Μμμμμμ φατην καλά μετά θέλω να τη γαμησω άγρια " είπε η Εύα και έβαλε το χέρι της στο μουνι της. Έτριβε την κλειτορίδα της και μας κοιτούσε.
"Ααααχ Ευγενία θα... Θα... Γαμωτο Ευγενία" είπα και πίεσα το κεφάλι της.
"Μμμμμμ μπράβο μωρό μου" είπε και με ρούφηξε ελάχιστα.  Έφυγε από πάνω μου και η Εύα με πλησίασε. Κατέβασε το παντελόνι της τελείως και ανέβηκε πάνω μου. Για αυτό μου αρέσει η comfort. Ξεκίνησε να κουνιέται γρήγορα και άγρια πάνω στο μουνι μου. Η Ευγενία ανέβηκε στο πρόσωπο μου και γαμουσε τη γλώσσα μου με το υγρό μουνι της.
"Ααααχ ναι ναι "
"Σου αρέσει να σε γαμανε έτσι καριολα;" Είπε η Εύα και με χτύπησε στον κώλο.
"Μμμμ" ένιωσα δυο χέρια στις ρώγες μου αν με τσιμπάνε. Η Ευγενία πήγαινε γρήγοροτερα στο πρόσωπο μου και η Εύα κόντευε να με καταστρέψει.
"Αααααα" φώναξα χύνοντας μαζί με την Εύα. Ρουφηξα λίγο του μουνι της Ευγενίας και έχυσε στο στόμα μου.  Σηκώθηκα και έβαλα την Ευγενία κάτω. Ανέβηκα πάνω στο μουνι της και ξεκίνησα να κουνιεμαι ανεξέλεγκτα. Ένιωσα κάτι να μπαίνει πίσω μου και κοίταξα την Εύα με ένα πανέμορφο πλαστικό μεγάλο πούτσο να είναι πίσω μου.
"Μπες μέσα μου" είπα και το έκανε. Αναστεναξα από τη αίσθηση του μέσα μου. Ξεκίνησε να κουνιέται πίσω μου οσία εγώ κουνιομουν πάνω στο μουνι της Ευγενίας.
"Γαμηστε με πουτανες" είπα και αύξησε ταχύτητα. Έχυσα πάνω στο μουνι της Ευγενίας και λίγο αργότερα έχυσε και αυτή. Έσκυψα και ξεκίνησα να κάνω τα δικά μου μαγικά στο μουνάκι της με τη γλώσσα μου και τα δάχτυλα μου. Έγλυφα ρουφούσα και δαχτυλωνα μανία. Η Εύα είχε πάει στο πρόσωπο της Ευγενίας και περνούσε καλά.
"Αααααα χύνω γαμω τη πουτανα μου" είπε η Εύα και λίγο μετά κατάπια όλα τα υγρά της Ευγενίας.  Συνεχίσαμε για αρκετή ώρα χωρίς να πάρουμε χαμπάρι ότι η ταινία τελείωσε.

Καλό παίξιμο 😉

Έμπνευση από αναγνώστη ❤️
Στείλτε ιδέες... Ή για βοήθεια 😉😏

one shots Where stories live. Discover now