movie night

6.9K 41 5
                                    

"σε περιμένουμε ναι... Όχι ρε δεν χρειάζεται να φέρεις κάτι" είπα στην Σέβη και έκλεισα το τηλέφωνο.
"Λοιπόν;" Είπε ο Γιώργος και τον κοίταξα.
"Έρχεται αλλά δεν θα έρθει ο Σπύρος"
"Δεν πειράζει" είπε και με φίλησε τρυφερά στο κεφάλι μου. Μπήκε στην κουζίνα και με κοιτούσε πονηρά. Πήγα στο σαλόνι και ξεκίνησα να συμμαζευω ώστε να βάλουμε τα ποτά και τα πατατάκια. Ετοίμασα την ταινία στην τηλεόραση και περίμενα το κουδούνι.
Ο Γιώργος ήρθε και άφησε τα πράγματα στο τραπέζι και άκουσα το κουδούνι. Άνοιξα την πόρτα και κοίταξα την Σέβη.
"Έφερα μπύρα" είπε και την έδωσε στο Γιώργο. Πήγαμε τις μπύρες στο τραπέζι και καθησαμε στον καναπέ. Έβαλα την ταινία σε δευτερόλεπτα για να μην με αποσπά το ντύσιμο της Σέβης που ήταν... Ότι πιο καυτό έχω δει. Φορούσε ένα κοντό καυτο μαύρο κολάν- σορτσάκι και μια κοντή μπλούζα που φανέρωνε το πλούσιο στήθος της και αχχ....  Σίγουρα δεν φορούσε σουτιέν. Ήθελα να την πηδήξω άσχημα. Το μουνάκι μου γινόταν υγρό μόνο στη σκέψη οτι υπάρχει μια τέτοια πιθανότητα.
Γαμωτο... Καυλωσα. Άνοιξα τα πόδια μου και προσπάθησα να ηρεμήσω. Κοίταξα το Γιώργο και κόντευε να τον πάρει ο ύπνος. Κοίταξα ξανά την ταινία που τόση ώρα δεν παρακολουθούσα αντ' αυτού σκεφτόμουν τη Σέβη γυμνή και ιδωμένη κάτω από το σώμα μου.
Σεξουαλική σκηνή... Υπέροχα..... Χάθηκε να μου αρέσει μόνο το ένα φύλο; Ο τρόπος που ο τύπος 'γαμουσε' την τύπισσα με καυλωνε περισσότερο και δεν είχε σχέση με τον Γιώργο.
Ένιωσα ένα χέρι στο δικό μου κολάν σορτσάκι πάνω και το κοίταξα.
"Σσσσσς" άκουσα και ξεκίνησε να με τρίβει. Ήθελα να φωνάξω από ηδονή και ήταν απλώς έξω από το κολάν μου.
"Πάω... Πάω λίγο μέσα" είπα και σηκώθηκα ξαφνικά. Πήγα στο δωμάτιο. Ξεκίνησα να περνώ βαθιές ανάσες και προσπάθησα να καταλάβω τι διάολο έγινε και γιατί με έτριβε η Σέβη. Η πόρτα μου άνοιξε και κλείδωσε.
"Τώρα οι δυο μας" είπε και με έριξε στο κρεβάτι. Ανέβηκε πάνω μου και με φίλησε απαλά.
"Σέβη... Τι... Τι κάνεις" είπα καίμε κοίταξε.
"Αυτό που θέλουμε και οι δυο εδώ και πολύ καιρό μωρό μου." Είπε και έβγαλε την μπλούζα της. Δεν φουρουσε σουτιέν όπως ακριβώς το υποψιαζομουν. Οι ρώγες ήταν καύλα ενώ τα μεγάλα βυζιά της... Ήθελα να πηδήξω λες και ήταν άλογα. Ήθελα να τρίψω το μουνάκι μου πάνω τους και να χύσω.
"Με καύλωσες πολύ σήμερα" είπα και την γύρισα για να πάρω τον έλεγχο.
"Ναι και;"
"Θα τιμωρηθεις για αυτό μωρό μου" είπα και κατέβηκα κάτω και έβγαλα το κόλα της και κατάλαβα ότι δεν φορούσε εσώρουχο... Και σίγουρα ήταν πιο καυλωμένη από εμένα.
"Μμμμ κάποια το θέλει περισσότερο "
"Θέλω να σε πηδήξω απο την πρώτη φορά που σε είδα... Με εκείνο το κοντό μαύρο φόρεμα σου και τις ρώγες σου να φαίνονται "είπε και ακούμπησα το υγρό μουνάκι της με τα δάχτυλα μου. Ακούμπησα την γλώσσα μου στο μουνι της και ξεκίνησα να ρουφάω την κλειτορίδα της και να γευομαι τ αυγρα της.
"Μην φωνάζεις για να μην τον ξυπνήσεις" είπα όταν της ξέφυγε ένας δυνατός αναστεναγμός. Συνέχισα τη δουλειά μου και εγλυφα την κλειτορίδα της με μανία και μαεστρία. Πρώτα κυκλικά, μετά ρουφηγμα, μετά δεξιά αριστερά και μετά τα υγρά της στο στόμα μου καθώς έχυνε. Πίεσε το κεφάλι μου και προσπάθησα να καταπιω όλες τις σταγόνες του υγρού μουνιού της. Ανέβηκα πάνω της και έβγαλα το κολάν μου. Κάθησα πάνω στα βυζιά της με τον κώλο μου στραμμένο σε αυτήν και ξεκίνησα να τα πηδάω. Κουνιομουν πάνω στις ρώγες της και γαμουσα τα βυζιά της. Έσκυψα και ξανά εχωσα τη μούρη μου στο μουνι της. Έγλυφα και γαμουσα. Ο απόλυτος συνδυασμός.
Άκουσα χτύπημα και εμτα την φωνή του Γιώργου.
"Όλα καλά;"
"Ε.. ναι ναι θα έρθουμε σε λίγο" είπα και ένιωσα ένα δάχτυλο στην πίσω τρύπα μου. Το κουνούσε και μαζί με αυτό και εμένα πάνω στα βυζιά της.
"Σίγουρα; Ακουγεσαι κάπως;"
"Ναι αλλά έχουμε ένααα. Γυναικολογικά πρόβλημα" είπα και τον άκουσα να απομακρύνεται. Λίγο αργότερα έχυσα πάνω στα βυζιά της και μας γύρισε. Ήρθε πάνω μου και κάθησε πάνω στο μουνι μου. Ξεκίνησε να κουνιέται και να τρίβει την κλειτορίδα της με τη δική μου.
" Σέβη θα χύσω... Νιώθω."
"Ξέρω και εγώ τον νιώθω....." Είπε και λίγο αργότερα ξεκίνησε όλο μου το σώμα να τρέμει καθώς αυτή με εσφιγγε και αύξανε ταχύτητα. Γανωτο... Είχα να νιώσω οργασμό αρκετό καιρό ξεκίνησε να τρέμει πάνω μου και να οργαζεται.
"Αααααα" φώναξε και έπεσε δίπλα μου.
"Τελικά έχουν δίκιο... Το  μουνι μπορεί να κάνει  πολλά " είπα και ανέβηκα ξανά πάνω της για να της γαμησω όσο πιο πολύ μπορούσα.

Καλό παίξιμο 😉
Πάω και εγώ... Αν θέλετε παρέα...😉😉

Ιδέα από αναγνώστη...

Στείλτε ε... Και για ιδέα .. και για ααααχ βοήθεια.. μμμ

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 24, 2022 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

one shots Donde viven las historias. Descúbrelo ahora