"σου αρέσει ο τρόπος που σε γαμαω μωρη" είπε ο Γιάννης από πάνω μου ενώ μπαινοεβγαινε δυνατά μέσα μου. Έκλεισα τα μάτια μου και αναστεναξε.
"Ναι μωρό μου, με τρελαίνεις" είπα ενώ δεν πλησίαζα καν σε οργασμό.
"Τελειώνω μωρη πουτανα" είπε και μπήκε μέσα μου δυνατά. Προσποιήθηκα τον οργασμό μου ενώ το μουνάκι μου ήθελα απίστευτα πολύ να ανακουφιστεί.
"Πάω στο μπάνιο" είπα και τον φίλησα. Έβαλα μια νυχτικιά πάνω μου και βγήκα από το δωμάτιο του. Πήγα στο μπάνιο του πάνω ορόφου και μπήκα μέσα. Με κοίταξα στον καθρέπτη και μετά την ντουζιέρα. Τι και αν.... Έβαλα το χέρι μου στη περιοχή μου ξεκινώντας να τρίβω χαλαρά την κλειτορίδα μου. Έπιασα το στήθος μου και ξεκίνησα να παίζω μαζί του. Έκλεισα τα μάτια μου και στο μυαλό μου ήρθε η αδερφή του να μου τα κάνει όλα αυτά. Ααααχ η αδερφή του... Αυτά τα μικρά χέρια της να με τρίβουν.... Το στόμα της πάνω μου να αφήνει σημάδια.
"Συγγνώμη δεν ήξερα" άκουσα και βγήκα από τον κόσμο μου σήκωσα την νυχτικιά μου και πήρα το χέρι μου από την περιοχή μου τρομαγμένη. Κοίταξα την πόρτα που παρέμενε ανοιχτή και την Νεφέλη να με κοιτάει.
"Δεν... Εγώ..." Είπα και με κοιτούσε με ένα πονηρό χαμόγελο.
"Δεν σε ικανοποίησε ε; Δεν είναι η πρώτη φορά που το βλέπω αυτό στο μπάνιο μας." Είπε και γέλασε.
"Δυστυχώς όχι... Συγγνώμη που με βλέπεις έτσι. " Είπα και μπήκε μέσα. Έβαλε το χέρι της στο κλειδί και κλείδωσε.
"Ω μην αγχώνεσαι για αυτό" είπε και με πλησίασε
" Τι... Τι ακριβώς κάνεις;" Είπα και έκανα ένα βήμα πίσω.
"Είπα... Μήπως θες κάποια βοήθεια " είπε και έβαλε το χέρι της δίπλα από το κεφάλι μου. Έβαλε το κεφάλι της στο λαιμό μου και ξεκίνησε να το ρουφάει.
"Νεφέλη.... Ο... Ο Νίκος είναι... Στο άλλο... Δωμάτιο " είπα προσπαθώντας να μην αναστεναξω.
"Έχουμε ηχομόνωση " είπε και κατέβασε το ραντακι της νυχτικιας μου βάζοντας το δεξί μου βυζί στο στόμα της. Έπαιζε με τη ρώγα μου και γίνομουν ακόμη πιο υγρή από του ήδη ήμουν. Ένιωσα το χέρι της στο μπούτι μου και στη συνέχεια κάτω από τη νυχτικιά μου
"Μμμμ είσαι υγρή μωρό μου... Και αυτό είναι από εμένα. Νομίζεις ότι δεν σε έχω δει να με κοιτάς; " Είπε και έβαλε ένα δάχτυλο στο υγρό μουνάκι μου κουνώντας το μέσα έξω
"Γιατί άργησες να κάνεις τόσο καιρό κίνηση;" Είπα και έβαλε δεύτερό.
"Εσύ γιατί δεν μου είπες κάτι;" Είπε και κατέβασε το κεφάλι της εκεί. Ακούμπησε την γλώσσα της στην κλειτορίδα μου και την ρούφηξε. Ένας αναστεναγμός βγήκε από το στόμα μου και ένιωθα ότι θα καταρρευσω.
"Νεφέλη" είπα και την πίεσα εκεί. Ρουφούσε το υγρό μουνι μου και εχωνε τα δύο δάχτυλα της γρήγορα μέσα μου
"Ναι Νεφέλη... Αααα" είπα και άφησα το σώμα μου ελεύθερο χύνοντας στο στόμα της. Σηκώθηκε όρθια και ένωσε τα χείλη της με τα δικά μου. Έβγαλε και το άλλο τιραντακι μου αφήνοντας τη νυχτικιά μου να πέσει κάτω. Έβγαλα και εγώ την δική της νυχτικιά και έμεινε μπροστά μου γυμνή. Έπεσα με τα μούτρα μου στο στήθος της που ήταν πλούσιο και στητο.
"Πολύ πιο όμορφη από τοι σε φανταζομουν" είπα και ξεκίνησα να παίζω με τα βυζιά της έχωντας το ένα στο στόμα μου και το άλλο στο χέρι μου.
"Ναι Ελένη...." Είπε και έσκυψα κάτω ρουφηξα το μουνάκι της που ήταν πιο υγρό από το δικό μου και χαμογέλασα.
"Κάποια είναι πιο υγρή από εμένα"
"Σε θέλω καριολα για αυτό" είπε και με πίεσε εκεί. Την έτρωγα με όσο περισσότερη μανία μπορούσα μέχρι που έχυσε στο στόμα μου με τους αναστεναγμούς της να ακούγονται σε όλο το μπάνιο. Την τράβηξα κάτω μαζί μου. Του γύρισα ανάποδα και είχα τον κώλο της μπροστά μου. Τοποθέτησα τα πόδια μου σε θέση ψαλιδακι. Και ξεκίνησα να την γαμαω από πίσω . Κουνιομασταν και οι δυο δυνατά. Φωνάζαμε τόσο δυνατά που ήξερα ότι σίγουρα μας άκουσε.
"Ελένη" είπε και την ένιωσα να τελειώνει μαζί με εμένα.
"Νεφέλη" είπα και την κράτησα ενωμένη με εμένα όσο εχυνα πάνω το μουνάκι της.
"Ναι... Καμία δεν με έχει γαμησει σαν εσέναααα" φώναξε και έτρεμε μπροστά μου.
"Αααααχ ναι" είπα και έπεσα κάτω.
"Εύχομαι να μην σε γαμαει ποτέ καλά ο αδερφός μου" είπε και την κοίταξα.
"Μην αγχώνεσαι για αυτό" είπα και γέλασε.Καλό παίξιμο 😉
YOU ARE READING
one shots
Randomgirlxgirl one shots μικρές ιστορίες με σεξουαλικό κυρίως περιεχόμενο... Δέχομαι προτάσεις