the bride

7.3K 37 2
                                    

Με κοίταξα στον καθρέφτη και έφτιαξα λίγο το νυφικό μου. Τι διάολο πάω να κάνω.... Κάθησα στο κρεβάτι μου και πήρα μια βαθιά ανάσα. Άκουσα βήματα και η πόρτα του δωματίου μου άνοιξε. Μέσα μπήκε η μέλλουσα πεθερά μου.
"Έτοιμη γλυκιά μου" είπε και την κοίταξα. Έκλεισε την πόρτα και κλείδωσε. Ήρθε διπλα μου και κάθησε.
"Δεν.... Δεν νομίζω ότι....κάνω το σωστό" ειπα και την κοίταξα. Έβαλε το χέρι της στο μπούτι μου και μου χαμογέλασε. Ένιωθα ζεστή σε όλο μου το σώμα και ήθελα να βγάλω αυτό το νυφικό από πάνω μου.
"Γλυκιά μου κάθε γυναίκα το νιώθει αυτό πριν το γάμο της" είπε έβαλε το χέρι της πιο μέσα στο μπούτι μου.
"Ναι αλλά... "
"Αυτό που χρειάζεσαι είναι να χαλαρώσεις λίγο" είπε και το άλλο της χέρι ήταν στο φερμουάρ του νυφικού. Το κατέβασε σιγά σιγά.
"Τι.... Τι κάνετε;" Είπα και μου χαμογέλασε.
"Σε βοηθάω να χαλαρώσεις μικρή μου" είπα και κατέβασε το μανίκι από το νυφικό και με φίλησε στον ώμο. Έκλεισα τα μάτια μου και κράτησα τον αναστεναγμό μου. Σηκώθηκε και άνοιξα τα μάτια μου. Εβγαλε το σακάκι και την μπλούζα της. Είχε ένα αρκετά πλούσιο στήθος. Σιγά σιγά κατέβαζε την φούστα της. Έμεινε μπροστά μου με τα εσώρουχα της και μου χαμογέλασε. Με πλησίασε και κατέβασε το νυφικό μέχρι τη μέση μου. Κάθησε πάνω μου και ένωσε τα χείλη της με τα δικά μου.
"Δεν... Δεν είναι σωστό... Ο... Ο γιος σας" είπα αναστεναζοντας.
"Ας περιμένει όσο μας πάρει." Είπε και έπεσε στο λαιμό μου. Ξεκίνησε να ρουφάει λαίμαργα το δέρμα μου και αφήνει υγρά φιλιά στην βάση του λαιμού μου ενώ το χέρι της είχε πάει στο στήθος μου και χάιδευε τη ρώγα μου.
"Κυρία.... Κυρία Χαρά"
"Μμμμ... Λέγε με μαμά" είπε και έφυγε από το λαιμό μου. Μου αφαίρεσε το σουτιέν και ξεκίνησε να γλύφει το στήθος μου. Ρουφούσε το ένα βυζί μου σα να μην υπάρχει αύριο ενώ το άλλο το είχε στο χέρι της και το χάιδευε με μανία. Σηκώθηκε από πάνω μου και με σήκωσε. Κατέβασε το νυφικό τελείως και το άφησε το πάνω στο γραφείο. Γονάτισε μπροστά μου και έβαλε το κεφάλι της στο υγρό μουνι μου πάνω από το εσώρουχο μου.
"Μμμμμμ υγρή πουτανιτσα" είπε και το αφαίρεσε. Ξεκίνησε να ρουφάει την κλειτορίδα μου και να προκαλεί ηδονή σε όλο μου το σώμα.
"Σου αρέσει μικρούλα μου;" Είπε και χαμογέλασα.
"Ναι μαμάκα πολυ" είπα αναστεναζοντας και με ρούφηξε ξανά. Πίεζα το κεφάλι της και γαμουσα τη γλώσσα της.
"Αχ μαμά τελειώνω"
"Μπράβο κορίτσι μου" είπε και ρούφηξε όλα τα υγρά μου. Με έριξε πίσω και ανέβηκε πάνω μου. Έβγαλε το εσώρουχο της και κάθησε πάνω στο μουνι μου. Ξεκίνησε να κουνιέται πάνω μου και να τρίβει το υγρό μουνάκι της με το δικό μου.
"Αχ μικρή μου είσαι καύλα... " Είπε και αύξησε ταχύτητα. Το μουνάκι μου ένιωθε για πρώτη φορά μετά από καιρό ευχάριστα.
"Γάμα το πιο γρήγορα...  Πιο άγρια... " Είπα και ξεκίνησε να πηδάει πάνω μου..
"Ναι μαμάκα ναι... Αααααα"
"Τελειώνω πουτανακι" είπε και έπεσε δίπλα μου.
Σηκώθηκα και κάθησα πάνω της.
"Τι κάνεις μικρή;"
"Θέλω ευχαριστήσω τη μαμά μου" είπα και κατέβηκα κάτω εγλυψα τα χείλη της και έφτυσα στο μουνάκι της. Ετριψα λίγο με το χέρι μου και την άκουσα να αναστεναζει. Έπεσα με τα μούτρα στη κλειτορίδα της και ξεκίνησα να ρουφάω. Έγλυφα τα νόστιμα.υγρα της και ρουφούσα δίχως αύριο. Κατέβηκαν στην τρυπουλα της και έβαλα τη γλωσσιτσα μου εκεί ενώ το χέρι μου έτριβε την κλειτορίδα της και πίεζε. Αναστεναζε δίχως σταματημό.
"Γαμωτο μικρή" είπε και έχυσε το στοματακι μου. Ρουφηξα όσα πιο πολλά μπορούσα και σηκώθηκα.
"Σειρά μου να σε γαμησω" είπα και άνοιξα τα πόδια της. Κάθησα από πίσω της και ξεκίνησα να κουνιεμαι. Το μουνάκι μου έσταζε. Ανέβηκα πάνω στο μουνι της και αύξησα ταχύτητα και δύναμη.
"αχ ναι πουτανακι πηδά έτσι την μανούλα σου" είπε και χαμογέλασα. Ένιωσα ατό σώμα της να τρέμει και τελειώσαμε ξανά μαζί.
"Γύρνα " είπε και την άκουσα. Έφερε το μουνι μου στο στήθος της και ξεκίνησε να με γαμαει με μια ρώγα της όσο έτρωγα το μουνι της για ακόμη μια φορά. Ξεκίνησα να κουνιεμαι πάνω στο βυζί της  και να πηδάω τη σκληρή ρώγα της. Σταμάτησα να τη γλύφω και έβαλα δύο δάχτυλα στην τρυπουλα της. Τέλειωσε στα δάχτυλα μου και την εγλυψα.
"Νόστιμη" είπα και τελείωσα πάνω στο στήθος της. Μας γύρισε και ήρθε αυτή με το μουνι της πάνω στο δικό μου και το πήδηξε. Η αίσθηση της κλειτορίδας της πάνω στη ρώγα μου. Τα υγρά της στο στήθος μου. Τα δάχτυλα της στο υγρό μουνάκι μου να κάνουν τα δικά τους παιχνίδια. Άρχισε να τρέμει και το χέρι της αύξησε ταχύτητα τόση ώστε να με φέρει σε ένα απίστευτο οργασμό όσο αυτή οργαζοταν πάνω στο στήθος μου.

Καλό παίξιμο 😉

Στείλτε για ιδέες... Ή για βοήθεια...

one shots Where stories live. Discover now