my best friend's mom

9.3K 43 1
                                    

Χτύπησα το κουδούνι και περίμενα να μου ανοίξει η Ευγενία αλλά στην πόρτα εμφανίστηκε η μαμά της.
"Γεια σας κυρία Δώρα. Τι κάνετε; Η Ευγενία δεν είναι εδώ;"
"Καλά είμαι κορίτσι μου. Όχι δεν είναι εδώ, περνά όμως να την περιμένεις αν θέλεις" είπε και έκανε στην άκρη.
"Σας ευχαριστώ" είπα και μπήκα μέσα.
"Θέλεις κάτι να πιείς; Να φας ίσως;"
"Όχι όχι δεν... Δεν πεινάω σας ευχαριστώ" είπα και πήγα στο δωμάτιο της Ευγενίας. Μπήκα μέσα και κάθησα στο κρεβάτι της. Κοίταξα την φωτογραφία της μητέρας της στον τοίχο και έκλεισα τα μάτια μου. Γαμωτο όχι πάλι... Έβαλα το χέρι μου και είχα υγρανθει. Κάπως πρέπει να με ηρεμήσω. Ξεκίνησα να τρίβω το μουνάκι μου για να ηρεμήσει και κοιτούσα την φωτογραφία της κυρίας Δώρας στον τοίχο. Την φαντάστηκα οπως ήταν τώρα έξω με την πιτζάμα της. Ξαφνικά η πόρτα άνοιξε και εγώ τινάχτηκα.

Η κυρία Δώρα μπήκε μέσα και μόλις με είδε κοίταξε το τι κοιτούσα. Στραβοκαταπια από το άγχος μου αλλά και από την ντροπή μου. Γύρισε το βλέμμα της σε εμένα και άφησε το δίσκο στο γραφείο. Με πλησίασε και κάθησε δίπλα μου.
"Δεν ήξερα..." Είπε και χαμογελούσε. Άπλωσε το χέρι της και το έβαλε μέσα από το σορτσάκι μου. Εγώ είχα παγώσει στη θέση μου.
"Μικρή είσαι πολύ υγρή.... Πρέπει να χαλαρώσεις" είπε και ξεκίνησε να κάνει κυκλικές κινήσεις με τα δάχτυλα της.
"Κυ- κυρία Ευγενία... Τ-τι κ-κανετε" είπα και προσπαθούσα να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά.
"Σε βοηθάω" είπε και αύξησε ταχύτητα. Ξαφνικά ένας αναστεναγμός βγήκε από τα χείλη μου και άνοιξα τα μάτια μου απότομα με κοιτούσε με χαμόγελο.
"Θ-θα... Τ-τελειωσω" είπα και έβαλε ένα δάχτυλο με αποτέλεσμα να χύσω γρηγορότερα πάνω στο χέρι της.
"Ααααχ κυρία Ευγενία" είπα και έπεσα πίσω. Έβγαλε το χέρι της και το εγλυψε αργά.
"Τώρα όμως θέλω κι εγώ λίγη βοήθεια" είπε έπιασε το χέρι μου. Σηκώθηκα όρθια και το σορτσάκι μου έπεσε από τα πόδια μου. Το έβγαλα και την πλησίασα. Της αφαίρεσα τη νυχτικιά και κοίταξα το υγρό δαντελενιο εσώρουχο. Το αφαιρεσα και κοίταξα το υγρό μουνάκι της που έσταζε. Ακούμπησα τη γλώσσα μου και κατευθείαν αναστεναξε. Απομακρύνθηκα και το κοίταξα. Την ξάπλωσα πίσω και της ανοιξα καλύτερα τα πόδια. Έχωσα το κεφάλι μου στο μουνι της και ξεκίνησα να το τρώω ενώ φώναζε από ηδονή. Της έβαλα ένα δάχτυλο και εγλυφα με μανία την κλειτορίδα της. Έβαλα ένα δεύτερο και λύγισε τη μέση της.
"Μικρή" είπε και ξεκίνησα να γλύφω γρηγορότερα. Έπιασε το κεφάλι μου και το πίεσε ενώ εγώ έβαζα και έβγαζα γρήγορα τα δάχτυλα μου. Όταν ένιωσα συσπάσεις ρουφηξα την κλειτορίδα της δυνατά και αναστεναξε το όνομα μου. Ε γάλα τα δάχτυλα μου και έχωσα τη γλώσσα μου στην τρύπα της. Ήπια τα υγρά της και ανέβηκα πάνω της.
"Δεν τελειώσαμε ακόμη" είπε και με γύρισε. Ένωσε τα χείλη μας και κατέβηκε στο λαιμό μου. Έβγαλε τη μπλούζα μου και κοίταξε το στήθος μου. Κατέβηκε σε αυτό και έβαλε το ένα στο στόμα της ενώ είχε το χέρι της στο μουνάκι μου. Ξαφνικά σηκώθηκε και αφαίρεσε το εσώρουχο μου. Ακούμπησε το μουνι της στο δικό μου έχωντας τον κωλο της γυρισμένο σε εμένα. Ξεκίνησε να κουνιέται και να γαμαει το υγρό μουνι μου.
"Σου αρέσει ο τρόπος που σε γαμαω;"
"Ναι κυρία Δώρα....πολύ.... " Είπα και αύξησε ταχύτητα.
"Αχ Βιβή.... " Είπε και τα έγινε με μανία.
"Ναι κυρία Δώρα εκεί... "
"Χύσε για εμένα πουτανακι." Είπε και άρχισε να πηδάει με δύναμη πάνω στο μουνι μου σα να ήταν πουτσος κάτι που με τρελαινε.
"Αχ κυρία Δώρα χύνω...." Είπα και το σώμα μου έτρεμε ενώ τα μουνια μας ένωναν τα υγρά τους.
"Ααααχ Βιβή.... " Είπε και έπεσε δίπλα μου. Με πλησίασε και γύρισε να με κοιτάξει.
"Πλέον είσαι το καριολακι μου" είπε και με φίλησε στο λαιμό.
"Τι ώρα θα γυρίσει;" Είπα και έκλεισα τα μάτια μου.
"Θα αργήσει μου είπε..." Είπε και άφησε άλλο ένα φιλί στο λαιμό μου. Πήγα μπροστά της και σήκωσα τα πόδια της.
"Μικρή τι..." Πήγε να πει αλλά ξεκίνησα να κουνιεμαι σα να έχω πουτσο και έκλεισε τα μάτια της. Σηκώθηκε όρθια και πέρασε το ένα πόδι της πάνω από το δικό μου ενώνοντας πάλι τα μουνάκια μας . Αυτή τη φορά κάναμε ψαλιδακι και με είχε τρελάνει. Οι αναστεναγμοί μας ακουγωντουσαν σε όλο το δωμάτιο. Κάποια; Στιγμή ξεκίνησε να χύνει πάνω στο μουνι μου και εγώ κουνηθηκςς λίγο μέχρι να ξεκινήσω και εγώ μας χύνω.
"Αααααχ Βιβή"
"Ααααχ κυρία Δώρα" είπα και ξάπλωσα πάνω της ενώνοντας τα χείλη μας σε ένα μεγευτικο φιλί.

Καλό παίξιμο 😉

one shots Where stories live. Discover now