1.Bölüm

457 17 4
                                    

Bugün cumaydı ve okul çıkışıydı. Şu güzelliğe bakar mısınız? Okuldan çıktığım gibi kulaklıklarımı takıp yürümeye başladım. Okula yüreyerek gidip geliyordum çünkü okuduğum lise evimize çok yakındı. 10 dakika sonra apartmanın kapısının önünde çantamdan anahtarlarımı çıkaracakken telefonum çaldı. Arayan Aras'dı. Aras'ın yüzünü bir kere bile görememiştim ama ona tamamiylen tutulmuştum. O ise beni kardeşi olarak görüyordu. Ben İzmir'de o ise Antalya'da oturuyordu ama yine de seviyordum işte. Düşüncelerimden ayrılıp telefonu açtım.

"Efendim Aras?"

"Ya varya bundan sonra hayatımda kızlara yer yok. Elimde olsa soylarını tüketirdim ama yok işte. Elimden gelen bir şey yok hay lanet olsun."

"Sakin olur musun noldu anlat önce sonra soyumuzu tüketmeyi denersin belki."

"Ya kızım dalga mı geçiyon lan benle!" Mübarek öyle bir anırmıştı ki yerimden sıcradım. Hafiften tirsmadim da değil.

"Tamam abi büyüksün ne dalga geçmesi aaaa ayb valla çok alindım."

"Susta dinle bi once." Öküz ya yemin ederim hayvan bu çocuk.

"He tamam anlat dinliyom."

"Şu benim Doğa vardı ya hani sevdiğim ama bi türlü açılamadığım." "Sevdiğim" demesi bile canımı öyle denli yakmıştı ki zoraki konuaşbilmiştim.

"E-evet eee ne olmuş ona?"

"Kıza gittim açılayım dedim. Koca papatya demeti yaptırdım. Bembeyazdı çok güzel olmuştu. Romantiklik olsun diye arasına bir tane kırmızı gül koydum. İçine de bir tane not koydum. "Bu papatya demetinin arasındaki gül gibsin benim için. Hayatıma renk katıyosun kısacasi. Ayrıca da farklısın. Neyse. Kısaca sen benim gülümsün. Hemde kanayanından." dedim. Ertesi gün kız geldi suratıma tokat attı. Neymiş efendim kroymuşum. Onun kanayan gülüymuşüm. Bi de regl mıymış neymiş kanayan gülüm deneyince iyice şeyto karı oldu başıma bi beddua etti duyman lazım. "İnşallah giderken bayılırsın. Ardından ambulans gelir. Hastaneye giderken tren raylarının da olduğu uçuruma düşersin. O sırada tren raylarından kurtulayım derken trenin altında ezilirsin de o zaman görürsün kanamayı hayvan herif." dedi. Sonra bi tane daha tokat geçirdi yanağıma. Aşık falan olmıyıcam bundan sonra. Ne saçma bişey ya. Yaranılmıyo lan size. Nankör pislikler."

Şuan gülmemek için kendimi baya zor tutuyodum. Evin kapısına geldiğimde kilidi açıp eve girdim. Evde kimse yoktu. Anahtarı falan koridora fırlattım direk.

"Sende gidip kıza kanayan gülüm dersen olacagı bu iste. Kroya baglamışsın iyice. Neyse kapatıyorum ben sonra görüşürüz."

"Tamam görüşürüz bacım."

Bacımmıs. Anandır lan bacın. Yok ya bu olmadi neyse.

Salona geçtiğim gibi bi yandan alekta movik movik diye bağırıyor, arada bir çiki çiki baba çiki baba diyordum bir yandan da popomu sallıyordum. Sonunda o kizdan vazgeçmisti hıhoh. Bide bidaha aşık olmam falan demişti. Bi anda gülümsemem suratımda dondu. Bu çocuk asla aşık olmam demişti. Belki de bana da hic asik olmayacakti. Neyse başkasına aşık olmasında bana olmasa da olur ehehehehehe. Bi anda mutfağa bodoslama daldım. Lama demişken hücreler falan aklıma geldi. Sonra biyoloji derken aha lan vahiy yeni indi yarın biyoloji sınavı var ahey ahey. Hoff allam bu nedir beh. Allam beynim yandı derslerden. Neyse bari biyolojiye çalışayım. Mutfağa gidip buzdolabını açtım. O bana baktı, ben ona. Büyük bir aşk yaşadık. Sonra onu terk ettim. Çünkü içinde yiyebileceğim bişey yoktu ağağağağağa.


Kendime sıcak çikolata yapıp odama geçtim. Çalışma masasında falan çalışmayacaktım. Direk yatağıma atladım. Sıcacık yorganımın altında girdim ve önce konu çalışıp sonra test çözdüm. Uykusuzluktan yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu artık. Bu kadar yeter deyip kendimi uykunun kollarına bıraktım.


*** *** ***


Kalktığımda annem eve gelmiş sofrayı hazırlıyordu. Ben bi de zaten mal gibi aç aç yatmıştım kendimi şunları ağzıma tıkmamak için zor duruyordum. Annem nugget ile patates kızartmış ve koca koca bardaklara kola doldurmuştu. Allaaaah açılın ulan tutmayın beni beh. Sofrada ne varsa ağzıma tıktım.10 dk sonra masadan kalktım. Hızlı yediğim için doymuştum ama şimdi de hızlı yediğim için karnım ağırıyordu hay lanet girsin. Bi tane ağrı kesici içip laptobun başına geçtim. Facede takılayım bari biraz dedim ve bilin bakalım kim online ağağağağağa.


Bu hesaptaki ilk hikayem bu. Bundan önce 1-2 amatör çalışmam vardı ama hesabın şifresini unuttuğum için giremiyorum. Böyle bir hikaye kurgulamıştım kafamda. İçimden yazmak geldi ve bu hesabı açtım. Aslına konusu biraz farklı evet. Çünkü genelde hikayelerde aşık olanlar birbirlerinin yakınında oluyor. Kısacası mesefeli aşkla ilgili pek kitaba rastlamadım şu ana kadar.


Bu arada eğer bir aksilik falan olmazsa her hafta bir bölüm paylaşmaya çalışacağım. Bu arada yorum yapın lütfen. Klasik gelicek evet ama benim için gerçekten önemli. Çünkü ona göre hikayeyi devam ettiricem. Fikirleriniz nasıl bilmek isterim. Neyse çok konuştum bb fsghfg.

Sanaldan Aşk Olur Mu Hiç?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin