5.Bölüm

159 11 2
                                    

Selam gençler yine ben shhghd. Multide karakterler var. Çok uzatmıyıcam iyi okumalar gdjfjgh.



Sabah kalktığımda her şey aynıydı. Değişen bir şey yoktu. Her sabah yaptıklarımı yaptım. Bugün pazardı ve geleneksel ''Bütün gün evde yat ve Teen Wolf izle.'' günüydü.


Kahvaltıya indiğimde annem ilk defa beni beklemeden kahvaltıya başlamıştı.


''Kozom bonom homon çokmom lozom sono sovoyorom hodo goroşoroz.''


Bunları söylerken bir yandan da ne bulduysa ağzına parmağıyla sıkıştırıyordu. Milletin annesi ''Kızım doğru düzgün çatal bıçak kullan.'' der benimkisi parmağıyla ağzına domastesi sokuyor hey allam.


Annem gittikten sonra kahvaltıyı topladım ve yukarıdan laptobumu alıp aşağıya indim. Önce mutfakta abur cubur bişeyler hazırladıktan sonra salona geçtim. Kulaklıklarımı takıp Teen Wolf izlemeye başladım.


''Allah belanı versin Kali o tırnaklar ne öle toynak gibi pühh senin sıfatına sevimsiz şey tipe bak lan ayy götüm götüm daha güzel senden yemin ederim lan o demiri senin götüne sokarım kim oluyon da Derekaçkmın sırtını saplıyon gereksiz şırfıntı.''



*** *** ***



''Ahahahahaha Scott açkm çok güzel dayak yiyon tekniği geliştirmişsin iyice puahahahajahajahajsj.''


Birden laptop kapandı. Karşımda dikilen bir adet Derya vardı.


''Lan nasıl içeri girdin sen?''


''Gerizekalı saksının içindeki anahtarla açtım. Seslendim seslendim duymadın o kadar zile bastım yine duymadın. Zalım, hayın.''

''Hee kanka o sırada Kaliye sövüyodum ya.''


''Teen Wolf mu izliyon lan?''


''Hee.''


''Kaydır kıçını beraber izleyek.''


Biraz daha Teen Wolf izledik ve sonra Derya gitti. Ben de Arası aramaya karar verdim.


''Kocacm.'' evet Arasa kocacm diyorum o da bana karıcm diyor çünkü biz malız evet yanlış duymadınız 5 kavonoz bal sadece 100 lira. İçimdeki çılgın balcıyı kovup Arasa odaklandım.


''Derken?''


''Ne diyem mahmut mu diyem?''


''Ben babasıyım yalnız.''


''He he bende Holland Roden zaten inş cnms.''


''Kızım ne diyosun türkçe konuş.''


''Bakın beyefendi ben oğlunuzla evlendim yani benimde babam oluyosunuz o zaman ee nasılsınız babacım bey amca?''


Bu numaraları yemem Aras ayık ol puajajajahhajsah


''Kızım kafayı mı yedin?''


''Genelde biz yemek için yiyecek yeriz ama siz kafa yiyosanız orasını bilemem.'' yemek için yiyecek yeriz evet çok zekiyim.


''Deli misiniz nesiniz ya ben kapatıyorum size iyi günler.''


''Pardon da meraktan zoruyorum yani Arasın telefonu sizde ne arıyo?''


''Markete gitti telefonunu da evde unutmuş ben de belki acil bişeydir deyip açayım dedim ama keşke açmayasaydım.'' Aha sıçtım. Bu sefer ciddi ciddi sıçtım. Sıçtım sıvadım. Sıçtı cafer bez getirin ağağağağğağa.


''Yanlış oldu kusura bakmayın.'' deyip telefonu kapatacakken arkadan anırma sesleri geldi.


''Ahahaha salak ahahahaahhh nasıl inandı puahajahahjhahksjdhj, hahahdhshfhsdh baba adamın dibisin ya ahahahjhdsfhjhj''


''Noluyo be?''


''1 Nisağağağağağağağaaaan.'' diye anırdı Arasla babası. Gelen seslere göre arkadan high five yaptıklarına emindim. O sırada kendime sövdüm hemde çok pis. İlk defa böyle boktanistik bir şekilde keklenmiştim bu benim gururuma aykırıydı bu benim 1 Nisanıma aykırıydı BEN, BEN İLK DEFA ÇOK PİS BİR ŞEKİLDE KEKLENDİM ağağağa lanat ossun bu hayad lanast ossun bu sefgim ben seni çok sevmiştim sen nadan bana böle yabtın? Aha lan tam Arasa uydu valla hıhoh.


''Allah belanı versin Aras. Sifonu çektikten sonra geri gelen bok ol Aras, yeni giydiğin çoraplarla ıslak zemine bas Aras, yolda yürürken caminin tepesindeki ay yıldız kafana düşsün Aras, en sevdiğin çorabının teki kaybolsun Aras, elini yıkarken dirseğinden aşağıya su kaçsın Aras, en sevdiğin parfümünü kardeşin bitirsin Aras, kulaklığın kopsun Aras, gece yatarken kulaklığın boynuna dolansın da geber Aras, Bihterle Behlülü basmış Adnan gibi hisset Aras, serçe parmağını masanın kenarına çarp Aras, dirseğini tahtaya çarp Aras, teki kaybolmuş çorap gibi hisset Aras, hocam ödev vardı diyen ibne çocuk ol Aras, 99 aldığı için ağlayan inek ol Aras, kanka valla bende de para yok diyen çocuk gibi zalım,hayın ol Aras,84'de bırakan hoca gibi ol Aras,koridorda azarlamak için öğrenci arayan kel müdür ol Aras, yemek hazır dedikten sonra sofrayı kurduran anne gibi ol Aras, gripken ciddi ortamda yanlışlıkla güldüğünde burnundan baloncuk çıksın Aras, titaniğin önüne ibenlik olsun diye çıkan buz dağı gibi ol Aras, tekrardan Allah belanı versin Aras, bidaha beni arama Aras, güzel beddualarımı ettiğime göre artık gidebilirim geber Aras.'' deyip telefonu suratına kapattım. Kesinlike çok şeytoca bir plan yapmam lazımdı. Kork benden Aras puahahajaahajhaja *kötü gülüş şeysi*

Sanaldan Aşk Olur Mu Hiç?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin