Tekrar sa gençler. Erkenden bolum yazayım dedim cunku sıkıldım. Mobilden yazdıgım icin yazım haaları olabilir simdiden kusura bakmayın. Neyse sizi seviyorum sjejdksj
Şuan hayatımı 2 yıl once mahveden adam karsımdaydı. Babam demeye dilim varmıyordu ama oydu iste. Yanıma geldi. Direk konusmaya basladı.
"Bak kızım ben böyle ols-"
"Bana kızım deme! Gelip de bana boyle olmasını istemezdim gibi klise seyler de soyleme. Annemle ben seni hayatımızdan cıkardık anlıyor musun? Sensiz daha iyiyiz biz. Eger bir parça da olsa bizi seviyorsan git. Lutfen git." bunları soylerken gozlerim dolmustu ama onun karsisinda aglamamistim. Onun karsisinda gucsuz kalmamaliydim. Evet cok guzel anilarimiz vardi onunla ama hepsi gecti gitti. Gerceten de onu istemiyordum. Annem de istemiyordu.
"Bak kızım bi kere dinl-"
"Dinlemek istemiyorum! Simdi lutfen git."
"Peki oyle olsun. Ama ikinize de hala der veriyorum bunu bil." soyledigi uzerine gozlerimi devirdim. Bu adamdan tamamiyle nefret ediyordum. O gittikten sonra okula binasina girdik. Lanet okul kokusu. O nasil oluyosa artik. Babam konusunu kafama takmiyordum. Alismistim artik onun sacma sapan hareketlerine. O yuzden aldirmiyodum. Sinifa girdigimde Selen ciddi ciddi ustume atladi.
"Kankaaagğgg nabeer?"
"İyi kanka yuvarlanip gidiyoz senden?"
"Niye kanka sen top musun hahaha djsjsijkssm?"
"Canim arkadasim simdi beni ugrastirmadan kafani tutup duvarlara surtup, ardindan camdan atlar misin? Elimi kana bulamak istemiyorumda" deyip en psikopat bakisimi attim.
"Tamam apla buyuksun.'' diyerek onumden cekildi. İlk ders matematikti ahey ahey. Kim beddua ettiyse artik bedduanin en kotusunu etmis.
Hoca tahta da birseyler anlatiyordu ama hic bi bok anlamiyodum.
7. ders de bittiginde kendimi eve isinladim desem ne guzel olurdu ama maalesef yine surune surune eve dogru yurumeye basladim. Evde kimse yoktu. Annem calistigi icin evde tek kaliyordum. Televizyonu acip izlemeye basladim. O bu degil de Aras 4 gun sonra geliyo agaggaa. Televizyonda dogru duzgun bisey yoktu. Bende laptobumdan Teen Wolf izledim agagaga Stiles ackm. O degilde Scott'in dayak yedigi sahnelerde cok guzel aniriyom hıhoh. Birden telefonum caldi. Aras ariyo agaagagaaga.
"Efendim Aras." dediğimde zil caldi.
"Kapi caldi bi bak istersen."
"Tamam bekle 1 dakika."
Kapiyi actigimda karsimda bir adet Aras duruyordu. Hala sokun etkisinden cikamamistim. Bir elimdeki telefona, bir Aras'a bakiyordum. Telefonu kulagima goturdum.
"Aras gelen senmissin." dedim agzim hala o seklindeyken. O nasil oluyor sormayin cunku ben de bilmiyorum.
"Çok zekisin Duygu gercekten bravo." deyip alkislamaya basladi. Bense coktan boynuna atlamistim. Onu ilk defa canli goruyordum. İlk defa sesinizi canli duyuyordum. İlk defa kokusunu icime cekiyordum. Sarılirken oyle bir sıkıyordum ki en sonunda "Boğuluyoruuuuum" deyip kollarimdan cekildi.
"Aras sen bizim evin adresini nerden biliyosun? Aras nerde kalicaksin? Aras sen ne zaman geldin? Aras babam boyle pasta yapmayi nerden ogrendi? Aras ben neden hala susamiyorum. Aras ned-"
"Lan yeter artik." deyip agzimi kapatti.
"Susucak misin?"
Tamam dercesine basimi salladim. Elini agzimdan cekti ve sorulari cevaplamaya basladi.
"1. Sana kargoya hediye gonderdigimde soylemistin. 2. Arkadasim var burda onunla kalicam. 3. Bu sabah geldim. 4. Baban boyle pasta yapmayi nerden ogrendi bilmiyorum. 5. Cenen dusuk oldugu icin susamiyosun. Oldu mu simdi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanaldan Aşk Olur Mu Hiç?
HumorDuygu sadece sosyal medyada hayat bulan bir kızdı. Sosyal medyada aradığı her şey vardı. Herzaman yanında olan birileri, dostları, kardeşleri ve sevdiği adam. Evet sanaldan birine aşıktı bu kız. Aşık olduğu kişi ise Aras adında biriydi. Aralarında t...