8.Bölüm

146 14 1
                                    

Okula geldiğimde dersin başlamasına az kalmıştı. Lanet okul ağağağa. Az haldı. Kapanmak üzere. Dayan Duygu. Stay strong. Güçlü kalamadım aneğğğğ.


Bahçeye göz gezdirdikten sonra gözüm bizim tayfaya kaydı. Bahçedeki çardakta oturuyorlardı.


''Bro şu sitenin adını bi daha söylesene ya''


''Kudurdum.com kanka''


''Lan olum babam geçmişe bakıyo yakalanmayız dimi lan sonra evde ayh şekerim düşüyo sermonisi dinlemeyelim de''


''Yok lan olum bişey olmaz.''


''Aha babam arıyo lan. Bismillah amin. Ahahaha babacım nasılsın? Yok baba haşa okuldayız. Kaçmadık baba. Hıhıhıhıhı ben de seni çok seviyorum baba ıhıhıhıh. Yok baba ne garip davranması her zamanki halim. Yok yok baba eminim bak bişeyim yok. Ayıp ediyon ama baba çok kırıldım. Neyse tamam görüşürüz. Anama selamlar. Ha evde değil misin? O zaman ara ilet kontör yok bende. Tamam sustum sustum hadi bb.''


''Kanka bişey çaktı mı?''


Kaya bitch please bakışı attıktan sonra ''Böyle mükemmel bir oyunculukla çakar mı sence?''


Şuan Kaya ve Alper mal mal konuşuyodu. Tuğba, Selen, Özge ise şarkı lyricslarına bakıp anıra anıra şarkı söylüyodu.


Birden hırkamın cebinde 7.9 şiddetinde deprem oldu. Yok lan telefonum çalıyomuş.


''Efendim Aras?''


''Naber lan zıbarık yaşıyo muydun sen yea''


''Yok canım mezardan konuşuyorum full çekiyo burda sanada tavsiye ederim.''


''Taşak geçme lan ses sedan yok kaç gündür aradığın falan da yok.''


''Ya olum zamanım olmadı neyse salla.''


''Neyi sallayayım? Fesat anlarsan çivili odunla döverim.''


''Hoff neyse ne işte aaa.''


''Eee napıyon''


''Okuldayım işte işkence çekiyorum öyle sen''


''Evde uzanıyom öle''


''İyiymiş''


''Tabi kızım ne sandın?''


''Baba?''


''Ne biçim mizah anlayışın var'' şuan suratında Nurella ifadesi olduğuna yemin edebilirim.


Sanaldan Aşk Olur Mu Hiç?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin