2.Bölüm

273 12 6
                                    

Selam gençler sjdkskdjko. Okuduktan sonra oy verin lutfen neyse cok konusmayayim bb sjsjkdm

Aras online agaagagaa. Küçük çaplı bir kalp krizinden sonra mssaj atmaya karar verdim.

"La Aras naber?"

"Eyi bacım senden?" bacımmış. Sensin bacı. Bacı girsin götüne. Bok beyinli amip.

"Eyi yuvarlanıp gidiyoz ne olsun."

"Sana bir şey söyliyicem ama anırıp bağırmak yok tamam mı?"

"Tamam lan tamam söyle hadi."

"1 hafta sonra İzmir'e geliyorum laaaağğğğn."

Yazdığı şeyi görünce suratım dondu. Götüm de dondu. Gecenin bu saatinde pencereyi açmak nedir beh.

"S-sen şimdi İzmir'e g-geliyosun ö-öylemi?"

"Yok aslında uzay mekiğine binip Mars'a gidicem. Bakalım grrçekten uzaylılar var mıymış. Eğer bulursam bi tane getirir tanıştırırım seninle merak etme. Duygu mal mısın lan? Evet İzmir'e geliyorum anlama özūrlüsü müsün?"

Heyecandan "Sonra konuşalım." diyip faceden çıktım. Laaaan olm. Aras İzmir'e geliyo lan. Allaaaaah tutamayın ulan beni.

"Anneeeeeeğğğğ"

"Ne vaaaağğğğr"

"Bizim mahallenin karılarını topla altın günü yapak Allaaaaaah."

"Kızım ne diyon sen ne altın günü. Sen değilmisin "Off anne bi emtarisi dım dım yaaar diye karşılıklı çiftetelli oynamadığınız kaldı" diyen. Şimdi kafana ne düştüde 360 derece dönün birden?"

"Anneeeeğggg Aras İzmir'e geliyomus anneeeeğğğ."

"Altın gününden eminsin yani?"

"Evet anne sen topla mahalledkileri."

"İyi sen bilirsin."

Telefondan Derya'yı aradım. Derya malıyla biz çok iyi anlaşırız o bana atlet der ben ona don falan. Birbirimizi tamamlıyoruz yani. Sonra bana bi terlik şov yapar annemden ders almış galiba bu konuda. Neyse.

"He kanka ne vağğr?"

"Lan sen yine mi uyukluyon?"

"Hee napıcan?"

"Neyse tamam lan bu arada Aras İzmir'e geliyo agagaga."

"He kanka he yat zıbar hadi bb."

"Lan olm ciddiyim."

"Tamam geliyosa geliyo napim aq?"

"Halay çekmemiz gerekiyo?"

"Yarın kanka yarın hadi bb içindeki mahmut tunceri bu akşam yatır sabah bakariz hadi kapat bb."

"Yaa aşkm önce sen kapaaat .s.s"

-düt düt düt-

Mal şakadan da anlamıyo bu. Spastik özürlu.

Keni kendime odada parande atarken birden kapı caldı.

"Ben bakarım anneeeeğğg."

Kapıyı açtığımda birer adet Tuğba ve Ayşenurla karsılaştım.

"Ne arıyonuz lan bu saate burda."

"Ya kanka valla gece uyuyacaktım uykum kaçti falan filan ben de dedim film falan izleriz büyük boy cips ve bi kaç tane film de getirdim ayıcıklı pijamalarım da yanımda."

"İyi tamam geçin."

Direk benim odama çıktık. Ayşenur ağıt yakarak dizlerinini dövmeye başladı.

"Lan olum ben çocuğa seni seviyorum falan diyemezken bu iki günde bi kız götürüyo ahey ahey. Ben nerelere gideeem? Bana bi seni seviyorum bile demedi agagaga" diyerekten dizlerini dövmeye devam etti.

Ona bir numaralı "Hacı sen ne diyon amk?" bakısımı attım. O da direk konuşmaya basladı.

"Kanka Alper diyom, ben ona daha seni seviyorum diyemeden baska kizlari goturuyo diyom, ahey ahey ben nerelere gidem diyom?" bunu derken bir yandan da bağırıyordu.

"Mal anladım. Anlama özurlusu değilim. Tane tane soylemen gerek yok yani."

Tuğba kankim de bana destek verdi.

"Aynen kanka ne bağırıyon?!" diye o da bagırdı. Allam sabır plis birazcık accık sabır pliiissss.

Biz boyle mallasirken telefonum caldi. Odamdaki gri komodinin ustunde duruyordu. Surune surun telefonu alip kim olduguna bakmadan actim.

"Ne var lan?"

"İnsan abiye ne var der mi lan?"

"Alper kanka benden sadece 2 ay büyuksun. He ne var? Noldu niye aradin? Bi rahat birakin olum ya."

"Sus kız."

"Qes"

"Noyso sono bor soy sorocom."

"Sesine ne oldu lan?"

"Konko bor yondon tokonoyorom do ondon."

"He tamam ne sorucan?"

"Lon konko son boloyosondor Aysonor bono sovoyo mooo?"

"Möölemene gerek yok kanka. Ayrıca evet seviyo."

"Vollo do yomon ot soko yopoyorson ogor kopororom kofono."

"Mal ağzındakini bitir oyle konus anlamıyom bişey."

"Tomom bor dokoko. He tamam bitti. Nerde kalmıştık. Ciddi misin sen lan?!"

"He kanka valla lan. Daha demin ağıt yakarak dizini dövüyodu "Alper bana bi seni seviyorum demedi" diye puhahahahaha."

"Oyy gülüm benimmm. Kıyamam onaaa. Yerim ben onuuu. Ham yaparım ben onuuuu. Dürüm yapip yerim onuuuu. Hala açım ben lanet olsuuuuuun."

"Kekoya bağlamaz mısın?"

"Tamam ulan."

"Nese kapatıyom ben git yat zıbar bb."

"Zıbaracağım kesin. Puhahahahaha zohahahahaja auahahahaha hihhohhoihihoh wohoiohoho pohohho."

"Anırma lan hadi bb""

"Bb"


*******

Sabah alarma söverek kalktım. Kızlar götu bası dağitıp yatmıs puahahahahahah. Telefonumu alıp fotograflarını cektim. Tuğba Ayşenur'a ahtopot gibi yapısmıs, Ayşenur ise agaga Alpeeeer diye anırıyodu. Bi yandan da ayagı Tuğba'nın karnındaydı. Onların bu durumuna yarım saat anırdıktan sonra elimi yuzumu yıkayıp formalarımı giyindim. Kızlarıda kaldırdıktan sonra beraber kahvaltıya indik. Tuğba bir yandan tıkınıp bir yandan konuşmaya çalısıyodu.

"Aynor toyzo ollorono soğlok mos gobo olmos hor soboh sozdoyom ortok."

"Afiyet olsun kızım. İstediğin zaman gel yine beklerim."

"Golorom golorom morok otmoyon soz."

Anneme okkalı bir öpucuk kondurduktan sonra yurumeye basladık. Bizim evden okul 10 dakika surdugu icin yuruyerek gidip geliyordum. En sonunda okula geldigimizde karsımda gordugum kisiyle oldugum yerde kaldım. O an tüm anılarım beynime hücum etmişti...

Sanaldan Aşk Olur Mu Hiç?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin