4.Bölüm

212 11 4
                                    

Tekrar sa gençler sjdmskdj. Artık yorum yapsanız çok güzel olur. Sizin de fikirlerinizi almak isterim. Neyse multide Aras var. İyi okumalar.

Sabah kaltigimda annem her sabah ki gibi kahvaltiyi hazirlamiş, beni bekliyordu.

"Günaydın anneğğ."

"Ne bağırıyosun kızım sabah sabah. Dibindeyim farkındaysan sağır değilim yani."

"Tamam anne ne kızıyon ya."

"Kızmadım, sadece uyardım. Başkasının yanında yapma diye."

"He tamam anne he o dediğinden."

Kahvaltımı yaptıktan sonra odama çıkıp 2 defter ve ders kitaplarını çantama koyduktan sonra evden çıktım. Okula doğru yürümeye başladım. Okula söve söve okul bahçesine adımımı attım. Ve annesi Kuran okurken müziği son ses açan Duygu'nun hazim sonu. Bugün samanyuolu tv de.

Okulda herkes ayrı telden çalıyodu. Sınıfa girdim direk. Ayşenur telefonda konuşuyodu. Biz c şubesindeydik. Alper ise e deydi. Kesin onunla konuşuyodur.

"Yaa aşkıiııım önce sen kapaaaa .s.s, ama sen böyle konuşursan kapatamam kiii, hadiii önce sen kapaaaaaa, ya aşkım demesene öyleeeee."

Bu yılışıklığa dayanamayıp telefonu elime alıp ben kapattım.

"Lan olum. Olan var, olmayan var. Bilerek mi yapıyosum lan sen. Şuan kendimi teki kaybolmuş çorap gibi hissediyorum, işe yaramaz. Bihterle Behlül'ü yiyişirken yakalayan Adnan gibi hissediyorum, yıkılmış. Lan olum bi kere de Behlül'u kendi bacaklarına bakarken yakalayan Bihter gibi olamaz mıyım? Ben de mutlu olamaz mıyım? Ağağağağa. Zalım dünya. Qappe qader. Zalımsın, hayımsın."

"Ya kanka bi git allasen mal mal konuşma. Sen de benim gibi git Aras'a açıl iste daha ne bekliyon?"

"Oyy götüm. Diyene bak. Alper sordu lan Ayşenur beni seviyo mu diye. Aranızı yapan bendim. Yapmaz olaydım. Sen ağıt yakıp diz döverken yalnız değildim. Şimdi ortada sap gibi kaldım. Allison'ın ölümünden 2 ay geçmeden kendini konçivanın kollarına atan sıkat gibi hissediyorum. Mutlu olmaya calisiyorum ama olmiyir agagaggaggaga."

"Ya olm git baska yerde efkarlan cekemiyicem simdi seni."

"Agaaga zalım cıktın sende. Sende zalımsın. Sattın beni. Güzel kıpkırmızı bir domates gibi satıldım. Agagagaga."

Gecip sırama oturdum ve dersin başlamasını bekledim. Bir lanet okul gününe daha merhaba. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun.

*** *** ***

Yarın haftasonu dıt dıt dıt. Akalaım diskolara dıt dıt dıt. Anam nah izin verir diskolara dıt dıt dıt. Olsun ben de evde akarım dıt dıt dıt. Diye şarkı söyleyerek eve doğru yürüdüm. Kapıyı çaldıgımda Derya karşımda duruyodu. Deryaya tip tip bakıp en sonunda bagırdım.

"Düt düt kaşlım, don gözlüm?"

"Hıhoh kaşlım, atlet gözlüm?"

"Derya?"

"Duygu?"

"Laaağğn gel burayağağağa."

"Ağağa kankaağağağa."

"Sen ne ara geldin lan İzmir'e?" normalde Derya da İzmir'de oturuyodu ama bi mesele icin İstanbul'a gitmek zorunda kalmıştı.

"Dün gece geldim kanka."

"Yanıma gelseydin ya niye gelmedin aq?"

"Kanka saat sabaha karsı 4 dü. Ben de dedim gidip uyandırırsam topuğuma sıkar. O yüzden hiç riske girmeyeyim dedim."

Sanaldan Aşk Olur Mu Hiç?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin