6.Bölüm

123 10 1
                                    

Lanet olası bir okul günü daha. Sabah alarma söverek kalktım. Formalarımı giyip, elimi yüzümü yıkadıktan sonra aşağıya indim. İlk defa annem kalkmamıştı. Kahvaltıyı hazırlayıp annemi çağırmaya gittim.


''Aneeeee''


''Efendiiiim''


''Kahvaltı hazıııır''


''Tamam geliyoruuuuum''


Masaya oturup kahvaltıya başladım. 5-10 dakika sonra annem de geldi. Kahvaltıyı yaptıktan sonra çantamı alıp evden uçarak çıktım çünkü geç kalmıştım. Koşar adımlarla okula giderken sert bir şeye çarptım karşımda tam bir kaya duruyordu. İnsan olanından bildiğimiz taş değiş yani neyse siz anladınız işte hfghdg


''Pardon ya acelem vardı da önüme bakmadım kusura bakma göremedim seni.''


''Sorun değil.'' diyerek tebessüm etti. Ben de karşılığında tebessüm ettim ve tekrar okula doğru yürümeye başladım.


Okula geldiğimde herkes ayrı telden çalıyordu. Tuğba'yla Selen abur cubur tıkınıyo, Alper'le Ayşenur ise bişeyden konuşuyolardı.


Dersin başlamasına 5 dakika vardı. Kimseye görünmeden sınıfa çıktım. Okuduğum kitabın bitmesine 10-15 sayfa kalmıştı. Açıp onu okudum. Kitabı bitirdikten 2 dakika sonra hoca derse girdi ve lanet ilk ders, geometri.


Lanet okuyarak çantamdan defterle ders kitaplarına çıkarıp sıranın üstüne koydum. Derse başladıktan 5-10 dakika sonra müdür içeri girdi.


''Evet arkadaşlar bunlar yeni öğrencilerimiz Kaya ve Özge. Abi-kardeşler. Artık sizinle beraber bu sınıfta okuyacaklar. İyi dersler hocam.'' diyerekten sınıftan çıktı göbeği önde olan kel müdürümüz.


Bi yandan da anıra anıra gülüyodum sabah çarpıştığım ''kaya''ydı bu. Bi an yanımın boş olduğunu fark ettim. Fark ettiğim anda Kaya çoktan yanıma oturmuştu.


''Aynı sınıf ha, bunu sevdim.'' diyerekten sırıttı. Ben de tebessüm etmekle yetindim.


Kafa çocuktu aslında. Derste biraz sohbet etmiştik. Kanım ısınmıştı yani. Ayrıca Teen Wolf ve The Vampire Diaries izliyo ağağağağağağağa. Açıkçası bugün ilk defa okul o kadar da sıkıcı değildi. Zil çaldığında aşağıya indik. Öğle arasındaydık. Yemekhaneye girip bir iki şey aldıktan sonra bizimkilerin yanına gittim. Kaya ve Özge de arkamdan geliyordu.


Alper'le Ayşenur yılışıklık yapıyor, Tuğba, Selen, Şeyda ise mal mal gülüyodu. Kaya ve Özge Şeyda'nın yanına ben de Alper'le Ayşenur'un yanına gidip sap gibi oturdum. Alper Kaya'ya çok pis bakıyodu.


''Bak koçum bu kızlar dünya ahiret bacım'' Ayşenur'u göstererekten ''bu güzellik hariç.'' diye ekledi. ''Yani eğer birine yavşarsan seni çükünden tavana asarım haberin olsun.''


Kaya sırıttı. Bu çocukta ne kadar çok sırıtıyo lan.


''Merak etme bro yan bakmam hatta yan bakanın gözlerini oyarım.''


''Helal koçuma be tuttum seni bi ara hatırlatta beraber bi pes atak.''


''Tamamdır kardo.''


Olm siz hayırdır lan?


Neyse diyerekten yemeğime devam ettim.


Bir iki ders daha geçtikten sonra okuldan çıkmıştık.


Kaya ve Özge bize yakın oturdukları için beraber gittik.


Eve gittiğimde ev boştu. Annem daha gelmemişti. Yukarıdan laptobu alıp geri aşağıya indim. Biraz TVD izledikten sonra telefonum titredi.


Whatsapp grubu



Don&&Atlet&&Eriqqq&&Şeyto karı&&Şarapçı Apo


Evet arkadaşlar Don Derya, Atlet bn, Eriqqq Tuğba, Şeyto Karı Ayşenur, Şarapçı Apo da Alper oluyo.


Don: La krolar ben çoh sıhıldım.


Şeyto Karı:Aynen lan bişeyler yapak.


Şarapçı Apo:Lan atlet Kaya ve Özge'ye de söyle bize gelin film izleyek.


Atlet:Tamam bro.


Gruba Kaya ve Özge'yi de ekletikten sonra Özge'yi aradım.


''La bro.''


''He kanka.''


''Kaya'yı da al şarapçı apolara gidiyoruz film izliyicez sizde gelin.''


''Şarapçı apo kim be?''


''Alper mal.''


''Tamam allah belanı versin sus birazdan geliriz size ordan gideriz hadi bb.''


''Bb.''


Telefonu kapattıktan sonra hazırlanmaya başladım. 10 dakika sonra Kaya ve Özge gelmişti. Tuğba'yla Şeyda daha gelmemişti. Diğerleri ise koltuğa kurulmuş televizyon izliyodu. Kızlarla mutfakta patlamış mısır falan hazırladıktan sonra salona geçtik. Diğerleri de gelmişti. Alper flash belleği takıp korku filmi seçti, klasik.


İzlemeye başladıktan 30-40 dakika sonra Kaya sağ kolumu korkudan sıkıyor, Alper bir ayağıma Ayşenur ise diğer ayağıma ahtopot gibi sarılmış bırakmıyolardı. Solumda ise Özge her korktuğunda tırnaklarını bacağıma geçiriyordu. Selen, Derya, Şeyda, T uğba ise yerde oturmuş korkulu gözlerle televizyona bakıyorudu. Göz devirdikten sonra filmi izlemeye devam ettim. Film bittiğinde arka odadan bir ses geldi.


''Duygu kanka allah rızası için sen bi baksana.'' dedi ben korkak değilim diyen Kaya.


Diğerleri de onu onaylarcasına kafa salladı. Göz devirerek ayağa kalktım. Yavaş yavaş arka tarafa yürüdüm. Korktuğum falan yoktu sadece gerilim yaratmak istiyordum çünkü ben malım evet dfghfghdffg. Yavaş yavaş kapıyı açtığımda karşımda duran kişiyle olduğum yerde donup kaldım.

Sanaldan Aşk Olur Mu Hiç?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin