Onze blikken kruisden, en we keken elkaar een paar seconden aan. Oh nee.. Hij is het! Die jongen, of man dus, waar ik tegenaan was gebotst... Ik verdronk bijna in zijn oceaanblauwe ogen. Ik keek naar zijn mond, hij keek mij aan, en hij vormde de woorden 'Holy crap' wat ik kon liplezen. Het was hem! Toen ik me realiseerde dat ik hem zolang had aangestaard keek ik de andere kant op naar mijn vriendinnen die naar me seinden dat het hem echt was. Hij is dus mijn mentor... Dit wordt nog wat.Ahem. Hij schraapte zijn keel. ' Hallo klas 2 havo!' 'Goedemorgen allemaal, ik ben meneer Stevens en ik ben jullie mentor voor dit jaar' zei hij. 'Ik heb natuurlijk een week achterstand, dus ik moet eerst nog even jullie namen leren, maar ik heb er veel zin in om jullie allemaal te leren kennen.' Toen hij dat zei bleven zijn ogen even op mij rusten. Ik keek gauw de andere kant op en voelde mijn wangen rood worden.
Voordat ik begin mogen jullie wel een paar vragen aan mij stellen'. Meteen schoten er vingers in de lucht. ' Ja jij, zeg je naam maar, en stel daarna je vraag'. ' Julia was de eerste die iets mocht vragen. 'Ik ben Julia en mijn vraag is of u een vriendin/vrouw heeft?' 'Pff wat doet ze weer sletterig' fluisterde Maddie in mijn oor. Een beetje verlegen antwoordde hij; 'Ik ben single op het moment.' 'Wat is uw voornaam?' Ik heet Ian, zei hij. Zenuwachtig ging hij met zijn hand door zijn krullen. Ik stak ook mijn hand op. 'Stel je vraag maar hoor'. Ik zei; 'Hoe oud bent u?' 'Ik ben 21 jaar jong' zei hij lachend en met een knipoog. Nadat alle vragen waren beantwoordt begon hij met de les.
'Oké jongens & meiden dat was de les alweer'. 'Het is nog 10 minuutjes, maar jullie morgen al vast gaan, als jullie je stoel even netjes wil aanschuiven' zei hij. 'Hij ging in de deurpost staan, en probeerde iedereens namen goed te onthouden. Toen ik voorbij kwam zei hij; 'Jij bent Rosaly toch?' 'Dat klopt meneer' antwoordde ik. Ik probeerde zo koeltjes mogelijk te reageren, wat best moeilijk was. 'Leuk kennis met je te maken, Rosaly!' 'U ook!' Zei ik. Waarop hij antwoordde; 'Je mag wel jij of Ian zeggen hoor!' Ik voelde mijn wangen een beetje blozen. 'Dat zal ik proberen' lachte ik. 'Tot vanmiddag bij de LO les', zei hij. 'Tot vanmiddag!'
Antwoordden Fenne, Maddie en ik.
Toen ik langs hem liep raakte zijn hand perongeluk mijn hand aan. Hij keek me nog een keer aan en ik liep snel door.'Zo, dat worden leuke mentor- en LO lessen' dacht ik.
*Hey guysss! AAAAH het is dezelfde jongen waar ze eerder tegen aan botste. Dit hoofdstuk is gebaseerd op Pretty Little Liars! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat tussen deze twee...
JE LEEST
Verliefd op mijn docent en mentor... 😫
RomanceRosaly is een veertienjarig meisje dat naar de tweede klas gaat, ze is erg benieuwd naar haar nieuwe klas, maar vooral naar haar nieuwe mentor...