Aangekomen in de kleedkamer schoot ik gauw in mijn gymkleding. Ik droeg een Nike pro broekje en een croptop. Ik en mijn vriendinnen waren als een van de eersten in de gymzaal. 'Goeiemiddag dames, willen jullie mij even helpen met het volleybal net opzetten?' Natuurlijk deden we dat. Ik tilde het net, en Ian een paal. Hij was aardig zwaar, en ik zag hoe gespierd hij was in zijn armen. Ondertussen was iedereen al binnengekomen, toen Ian zei; 'we gaan eerst even een paar rondjes warmlopen'. Na het rennen, deden we wat rek en strek oefeningen, Ian stond vlak achter me, en ik voelde zijn ogen in mijn rug prikken toen ik mijn kuit rekte. 'Jij doet het vast vaker, zei hij met een knipoog.
Een kwartiertje later werden de teams verdeeld, ik zat gelukkig met mijn vriendinnen, alleen kwamen we nog een persoon tekort. 'Oh Rosaly, Fenne en Maddie, zijn jullie maar met zijn drieën?' 'Dan speel ik wel even met jullie mee' lachte hij. Een tijdje later begon de wedstrijd. Ik mocht beginnen met serveren. Toen ik aan de achterlijn stond wierp ik nog een blik op Ian, die door zijn knieën stond en een duim naar me opstak als teken dat ik mocht beginnen. Ik concentreerde me, en gooide de bal op, en raakte hem hard boven mijn hoofd, waardoor hij een mooie topspin kreeg. Ik stond al klaar om zometeen de bal weer terug te verdedigen, maar de bal stuiterde op de grond. Ik had een ace gemaakt! Ik juichde even, en zag uit mijn ooghoek Ian vol bewondering naar me kijken.
Na een paar mooie opslagen slaagde het andere team er eindelijk in om de bal te verdedigen. De eerste bal werd gepasst door Eva, Tristan speelde de bal netjes bovenhands richting het net, waarop Luuk de bal keihard richting de grond smashte. Met een snelle reflex dook ik over de vloer, en passte hem nog net optijd omhoog, richting Ian, die me een seintje gaf met z'n ogen dat ik hem mocht smashen. Ik nam een snelle aanloop en sprong hoog boven het net uit, en smashte de bal zo naar beneden op de grond! 'Woohoo, we hebben gewonnen, 25-13' schreeuwde Maddie enthousiast, terwijl ik een high five kreeg van Ian. 'Jij kan wel aardig volleyballen, je kunt misschien wel meedoen aan het school sport toernooi, als je wilt?' 'Ik ga het team coachen'. Dat lijkt me echt gaaf' riep ik enthousiast. Ik had echt de neiging om hem een knuffel te geven. Maar dat kon natuurlijk niet, want iedereen was erbij, en ik rook naar zweet...
'Oké iedereen, het team van Rosaly heeft gewonnen, jullie mogen nu even omkleden' zei Ian. 'Ik help meneer Stevens nog wel even met het net opruimen', zei ik tegen mijn vriendinnen. Wachten jullie op me in de kleedkamer? 'Oké, tot zo!'
*Hey allemaal! Jaja, weer een nieuw hoofdstuk! De tension tussen deze twee, I can'tttt! Wat zal er gebeuren nu ze met z'n tweeen alleen in de gymzaal zijn? Stay tuned!
JE LEEST
Verliefd op mijn docent en mentor... 😫
RomantizmRosaly is een veertienjarig meisje dat naar de tweede klas gaat, ze is erg benieuwd naar haar nieuwe klas, maar vooral naar haar nieuwe mentor...