Hoofdstuk 1

339 3 0
                                    




Het was druk in de klas, iedereen schreeuwde door elkaar, totdat iemand riep; 'Shit, er komt een docent aan!̈́' Een paar seconden later stappen er een oudere man en een vrouw het lokaal binnen. 'Hallo klas' zei de oudere man. 'Ach nee toch, die ouwe wordt toch niet onze mentor!' zei mijn vriendin Fenne net iets te hard, zodat de man ons kon horen. Hij keek ons aan en zei 'Nee hoor dames, helaas niet'. De vrouw ging verder, 'Wij zijn mevrouw de Vries en meneer de Jong, wij komen invallen voor jullie mentor, die ziek is'. 'Pfieuw', fluisterde Maddie zacht. Ik stak mijn hand op en vroeg; 'Hoe heet onze mentor dan? 'Hij heet meneer Stevens, en hij geeft LO', zei mevrouw De Vries.  'Gelukkig geeft hij geen geschiedenis ofzo' dacht ik in mijn hoofd. 'Ik hoop dat het een knappe docent is', fluisterde Maddie. 'Vandaag leiden wij jullie introductiedag' zei meneer De Jong. 

Een paar uur later liepen ik, Maddie en Fenne het lokaal uit. 'Nou wat was dat saai zeg, ik hoop dat onze eigen mentor wat leuker is' zei ik. ¨'Ja dat hoop ik ook, ik hoop dat hij gauw eens komt opdagen', zei Maddie. We liepen langs de kluisjes, en ik haalde gauw mijn broodtrommel eruit. Toen ik me omdraaide en naar mijn vriendinnen wilde rennen, botste ik tegen een jongen op. De jongen was lang, en had bruin, krullend haar en oceaanblauwe ogen, waarin je kon verdrinken. 'Auw!' schreeuwden we allebei tegelijk.  Ik viel op de grond, en voelde aan mijn voorhoofd, toen ik naar mijn hand keek zag ik dat er bloed op zat. Ik kan absoluut niet tegen bloed, en ik viel flauw in de armen van de jongen...

*Hi allemaal! Nou dit was het eerste hoofdstuk! Laat het weten als je nog tips/suggesties hebt, zijn altijd welkom! Zooo spannend, ik ben benieuwd hoe het nu met Roos gaat... Lees het volgende hoofdstuk om daarachter te komen!

Verliefd op mijn docent en mentor... 😫Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu