ARA TATİL

34 3 2
                                    

İce cream

Bugün ara tatile giriyorduk. Aslında hiç heyecanlı değildim. Sonuçta hevesim kaçtı. Beni en çok üzen Tate'in kovulmuş melek olması. Jack bunu biliyordu. Dikkat etmemi söyledi. Tate'in asıl amacı beni öldürmekmiş. Eğer öldürmek isteseydi şimdiye kadar yapması gerekti. Aida da bana hak verdi. Ama yinede ne olacağını bilemeyiz. Okul çıkışı bu sefer beni almaya babam geldi. Uzun zamandan beri babamı görmedim. Bana sımsıkı sarıldı. Histerik olarak ağlamaya başladım.


Bay Harris
"Catherine ağlama canım. Ben burdayım."


Catherine
"Seni çok özledim baba. Sana bir şey olmasına istemiyorum. Öleceksin diye çok korkuyorum."

Bay Harris
"Bir gün herkes ölecek tatlım. Herkes ölmekten korkuyor, ama korkularımızla yüzleşip devam edebiliriz."

Catherine
"İyiki benim babamsın. Seninle kendimi daha güçlü hissediyorum."

Eve gittik. Annem bavulları hazırmıştı.

Catherine
"Anne ne olduğunu söyler misin. Bu bavullarda ne."

Annabelle
"Maldivlere tatile gidiyoruz. Jack biletleri ve oteli ayarladı. Yarın yola çıkıyoruz."

İtiraz ettim.

Catherine
"Ama benim başka planlarım vardı. Yarın erkek arkadaşımla sinamaya gidecektik. Sonra arkadaşı Artemis'in yanına gidecektik."


Annabelle
"Ara o zaman hepsini iptal ettiğini söyle. İlk defa ailecek bir seyhat yapıyoruz. Baban seni çok özledi."

Catherine
"Tamam anne. Arar iptal ederim."

Annem anlımı öptü.

Annabelle
"Seni seviyorum Catherine."

Lenora
"Pekiya beni."

Lenora kapıda belirdi. Annem ona gülümsedi.

Annabelle
"Ben seni de seviyorum bir tanem. Sen de benim bir parçamsın."

Lenora
"İnanayım mı."

Annabelle
"Lenora!"

Lenora
"Tamam canım şaka yapıyorum. Beni zaten çok sevdiğini biliyorum."

Akşam yemeğini yedikten sonra herkes dağıldı. Tate'i aradım. Bir kez çaldıktan sonra telefonu açtı.

Tate
"Selam tatlım. Bende seni düşünüyordum. Seni o kadar çok seviyorum ki anlatamam."

Sesi samimiydi. Ama altında saklanan bir sır vardı.

Catherine
"Yarın ailemle Maldivlere uçuyoruz."


Bir çığlık koptu. Kardeşimin çığlı.

Catherine
"Tate ben seni sonra ararım."


Lenora
"Bana ne olduğunu anlatacaksın sonra." "Tamam anlatacağım."


Oturma odasına gittim. Yerde vazo kırılmıştı.

Lenora
"Ne zamandan beri böyle. Bizi sevdiğini söyledin. Bu kadarını da fazla."


Lenora ateş püskürüyordu.

Annabelle
"Kızım sakin sakin konuşalım olur mu."

Lenora
"Sakin oluncak bir durum değil bu."

GÖKLERDEKİ KARMAŞA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin