Gece mavisi.
Okul çıkışı kardeşimi almaya gittim. Ama kardeşim. Okulda değildi. Eve gittim. Odada uyuyordu. İçim rahatladı. Biraz daha uyumasına izin verdim. Akşam olunca kardeşim kalktı. "Abla ne yapıyorsun." "Film izliyorum." "Dışarı çıkalım mı." "Tamam. Ama hazırlanmam gerek." Hemen kalktım ve dolaba gittim.
Kot şort, siyah crop top, siyah topuklu ayakkabı giyip saçımı at kuyruğu yaptım. Artık hazırdım. Kardeşimle gün boyu ne yaptımızı konuştuk. Kulübe gittik. Herkes eğleniyordu. Kardeşimle dans etmeye başladık. Yanlışlıkla birine çarptım. Kokteyli üzerine döküldü.
Afrodit
"Afedersiz isteyerek yapmadım. Dengemi kaybettim."Genç
"Hanım efendi sorun değil. Zaten hava sıcaktı serinlemiş oldum."Bir ses duyduk.
Zoe
"Catherine."Bu Zoe.
Zoe
"Burda olucağını bilmiyordum."Afrodit
"Kardeşimle geldim."Zoe
"Seni abimle tanıştırayım. Abi bu Asel Catherine, Catherine bu abim..."Zoe'nin abisini şimdi gördüm.
Afrodit
"Alexandr.?"O da beni görünce çok şaşırmışa benziyordu.
Alexandr
"Catherine. Bu sen misin."Afrodit
"Bu benim de asıl bu sen misin."Başını onayla salladı. Zoe aramıza girdi.
Zoe
"Abi ailemiz senin bir kızla evlenmeni istedi ya."Alexandr
"Evet."Zoe
"Kız üç ay önce kaçmış."Alexandr
"Demek o da beni istemiyor. Duygularımız o kızla karşılıklı."Araya girdim.
Afrodit
"Bahsettiğiniz kız kim."Alexandr
"Kızın babası ve benim ailem söz vermişler."Lenora
"Yani bir nevi Alexandr abiyi küçükken nişanladılar."Zoe
"Aynen öyle."Alex araya girdi.
Alexandr
"Bakın bu konuları sonra konuşuruz. Buraya eğlenmeye geldik."Güzel bir müzik çalıyordu. Alexandr elini uzattı.
Alexandr
"Matmazel bu dansı bana lütfedermisiniz."Elimi uzattım.
Afrodit
"Memnuniyetle Mösyö."Dans etmeye başladık. Müzik bittiğinde masaya gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKLERDEKİ KARMAŞA
FantasyKim olduğumu öğrendiğimde bir karar aldım. Hayatı akışına bıraktım. Tek istediğim mutlu olmaktı. Daha çok küçükken omuzlarıma bir yük bindi. Yirmi yaşında Cennetin kraliçesi oldum. Bütün melekleri korumam gerekiyordu. Meleklerin kanıyla doğan bazı i...