Aradan iki hafta geçti. Mavi dolunaya üç gün kaldı. O sırada bütün karanlıktan doğan ışıkları topladık. Bunlar ya vampir, ya vampir avcısı ya da nefil. Andrea Kanarnlıktan doğanlardan. Aynı şekilde Elliot ve Violet. O da karanlıktan doğan ışık. Nikkal zehrin etkilerinden kurtuldu. Cennete döndük. Büyücülerde gelmişti. Bahçede dolaşıyordum. Murpy İştar ve Enki ile tartışıyordu.
Murpy
"Yeter! Daha fazla sizi dinlemek istemiyorum. Burda kalmanızın nedeni Afrodit. O olmasa cenneti göremezdiniz. Beni rahatsız etmeyi bırakın."Enki
"Ethan seni çok özledik. Lütfen bunu yapma. Seni korumaya çalıyoruz."Murpy
"Beni korumaya çalışmıyorsunuz. Beni hapsetmeye çalışıyorsunuz. Ve iyiki Mimiyi kurtardım. Aksi taktirde gerçekleri öğrenemezdim."Ordan uzaklaştı. Bende İştar ve Enkiyi yanlız bıraktım. Virajda Ares'e çarptım.
Ares
"İyimisin balım."Afrodit
"İyiyim. Ya sen iyimisin."Ares
"Bende iyiyim."Öylece duruyorduk. Sonunda Ares konuştu.
Ares
"Seninle önemli bir konu konuşmak istiyorum."Afrodit
"Tamam konuşalım."Odaya geçtik. Konuşmasını bekliyordum.
Afrodit
"Ares bana güvenebilirsin. Konuş benimle. Bir sorun varsa beraber çözeriz."Ares
"Sana gerçek benliğimi göstereceğim. Sonrasında ne olduğu kendin karar verirsin."Elini uzattı. Tuttum. Ares'in etrafına siyah bir sis sardı. Avucumda pençe hissettim. Sis dağıldı. Karşımda tamamen farklı biri duruyordu. Sanki bir canavar.
Ares
"İşte ben buyum. Seni çok seviyorum Afrodit. Sana yakın olmayı çok istiyorum. Ama beni böyle kabul etmezsin. İçimde bir korku var. Bazen düşünmeden edemiyorum. Babanın zoruyla evlendiğin için benim yanımdasın. Doğruyu söyle. Merak etme alınmam ben. Aşkımı da kalbime gömerim. Seninle daha az konuşurum."Elini çekmek istedi ama izin vermedim.
Afrodit
"Hayır seni asla bırakmam. Ben senin görünüşün için sevmedim. İyi kalpli olduğun için, beni ve herkesi düşündüğün için sana âşık oldum. Sensiz yaşayamam. Kim demiş Afrodit Aressiz de yaşar diye. Kimse. Ve bu halinle asla utanma. Sen bu halinle de çok güzelsin."Ares
"Yalan değil. Doğruyu söylüyorsun."Başımı sallamakla yetindim. Etrafımıza tekrardan siyah sis sardı. Ares eski haline döndü. Ona hayran hayran bakıyordum. Ares muhteşem birisiydi. Kenime çektim ve dudaklarını öptüm. Doyumsuz bir öpücüktü. Birbirimizden ayrılmak hiç istemiyorduk. Ama dudaklarımız ayrıldı. Kardeşimi gördüm.
Afrodit
"Lenora burda ne yapıyorsun."Lenora
"Lucifer seni çağırdı. Ama işinin olduğunu söylerim."Afrodit
"Tamam geliyorum."Lenora gitti. Gülmeye başladık. Komik bir şekilde basıldık.
Afrodit
"En iyisi başka birileri gelmeden ben gideyim."Ares
"Seni bekliyor olucağım."Lucifer'in çalışma odasına gittim. Kitaba bakıyordu.
Afrodit
"Bir sorun mu var."Lucifer
"Konu sensin."Afrodit
"Ben mi. Ne alaka."Lucifer
"Kaos'un kurbanı olmuşsun. Kaos denekleri bilmedikleri bir güç var. Ağır bir şekilde yaralandıktan sonra yara kendini iyileştirmek için etraftaki herkesin gücünü ve enerjisini emer. Enerjiyi emdikten sonra karşısındaki kişi parçalanmaya başlar. Daha enerji üretemez."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKLERDEKİ KARMAŞA
FantasyKim olduğumu öğrendiğimde bir karar aldım. Hayatı akışına bıraktım. Tek istediğim mutlu olmaktı. Daha çok küçükken omuzlarıma bir yük bindi. Yirmi yaşında Cennetin kraliçesi oldum. Bütün melekleri korumam gerekiyordu. Meleklerin kanıyla doğan bazı i...