Look What You Mede Me Do
Karşımdaki kızın yüzünde kötü bir sırıtış vardı. Bir an içimde o sırıtışı silme arzusu uyandı. Tatlı bir ses tonuyla konuştum.
Catherine
"Pardon bir şey mi istediniz."Ukala bir şekilde konuştu.
Yabancı kız
"İstemiyorum, emir veriyorum. Bu masadan kalkıcaksın."Dudaklarım yukarı süzüldü. Büyük bir özgüvenle konuştum.
Catherine
"Peki ya kalkmazsam ne olur. Beni şikayet mi edersin."Kızı heryerden sıkıştırdım. Gözgöze geldik. Yüzünde bir farklılık vardı. Dişleri biraz uzun, gözleri kırmızıydı. Ama bu beni korkutmuyordu. Tam tersi cesaret uyandırıyordu.
Catherine
"Evet ne yapacaksın."Yabancı kız
"Dikkat et canını yakmak üzereyim."Catherine
"Yapamazsın. Buna ne gücün yeter ne de cesaretin."Öfkesini hissediyordum. Elini havaya kaldırdı. Hızlı bir refleksle elini yakaladım. Sıkmaya başladım.
Yabancı kız
"Bırak beni. Seni manyak."Catherine
"Özür dile, bir daha yapmayacağını söz ver."Yabancı kız
"Vermiyorum."Elini daha fazla sıktım. Çatırt diye bir ses duyuldu. Kız muazzam bir çığlık attı. Elini bıraktım. Elini kontrol etti. Eli kırılmamıştı. Bende ne olduğunu bilmiyorum. Ama elinin kırdığımı hayel ettim. Sanırım o hayali onun zihnine aktardım. Ne olduğunu ne yaptığımı pek bilmiyorum. Kız bana döndü.
Yabancı kız
"Bittin sen kızım. Okul çıkışı senin reçeteni yazıcağım."Catherine
"Kim kimin reçesini yazıyor okul çıkışı belli olur."Bir sonraki hamlesini tahmin ettim. Ve kızı köşeye sıkıştırdım.
Yabancı kız
"Bana bulaşmak istemezsin."Catherine
"Ne yapabilirsin. Göstersene."Onun zihnine ulaştım. Onun zihnine, "Okul çıkışı görürsün dedim." Kızın kafası karıştı. Bunu nasıl yaptığımı bende bilmiyorum. Ama işe yaradı. Ardından Trina, Tate, Mike ve Alec sınıfa girdi.
Mike
"Ne oluyor burda. Asel, Violet neden kavga ediyorsunuz."Catherine
"İsterse bu konuyu Violet anlatsın. Nedersin."Kendini toparladı ve anlatmaya başladı.
Violet
"Bir hafta okulda yoktum. Bu sürtük benim masamı sahiplenmiş."Öfkeyle parladım.
Catherine
"Ağzını topla. Yoksa..."Violet
"Yoksa ne? Ne yapabilirsin.?"Catherine
"Yoksa ben toplamasını bilirim."İçimdeki güç ortaya çıkmaya başladı. Ardından Tate'in sesini duydum.
Tate
"Yeter! Bir sıra için kavga etmeniz tam bir çocukça. Lise sonuz unutmayın. Kaç yaşına geldik hâlâ kavga ediyorsunuz."Tate çantamı aldı, elimden tutup beni kendi sırasına götürdü. Herkes olayın şokundaydı. Öğrencilerin hepsi öğretmenin sesini duyunca dağıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKLERDEKİ KARMAŞA
FantasyKim olduğumu öğrendiğimde bir karar aldım. Hayatı akışına bıraktım. Tek istediğim mutlu olmaktı. Daha çok küçükken omuzlarıma bir yük bindi. Yirmi yaşında Cennetin kraliçesi oldum. Bütün melekleri korumam gerekiyordu. Meleklerin kanıyla doğan bazı i...