Satisfya
İçime korkuyla karışık öfke kaplıyor. Sınıfta büyük bir uğultu kaplıyordu. Bayan Black sesini yükseltti.
Bayan Black
"Gençler bu tarafa bakın."Herkes bayan Black'e bakıyordu.
Bayan Black
"Aramıza yeni biri katıldı."Öğrenciye döndü.
Bayan Black
"Kendini tanıt."Delikanlı
"Merhaba. Ben Elliot Brown, İngiltereden geliyorum. Hobilerim, gitar çalmak, kitap okumak. Hayalim. Kendi kimya firmamı açmak."Catherine
"Sanki yokmuş gibi."diye mırıldandım.
Elliot
"Babam moda sektöründe çalışyor. Annem manken. Ben sadece kendi markamı yapmak istiyorum."Beni duyması şaşırtıydı. Bu işin peşini asla bırakmayacağım. Birden büyük bir gürültü oldu. Bina sallanmaya başladı.
Bayan Black
"Herkes masaların altlarına girsin."Deprem oluyordu. Sallanma bitince herkes hızlı bir şekilde dışarıya akın etti. Bina yıkılmadı. Az bir zararla kurtuldu. Sonuçta bütün malzemeler en kaliteli malzeme. Tate'in bana doğru koştuğunu gördüm.
Tate
"İyimisin Catherine."Catherine
"Tate iyiyim."Çok korkmuşa benziyor. Ama asıl korkusu beni kaybetmeydi. Depremden dolayı. Bugün okul askıya alındı. Ama bu bize haftaya olacak sınavdan kurtarmıyor. Tate'in evinde toplandık. Onlara ders çalıştırıyordum. Ama sürekli başarısız oluyorduk.
Mike
"Asel yapamayacağız. Boş ver bizi. Sen kendi yoluna bak."Catherine
"Olmaz sizi yarıyolda bırakmam. Ne olursa olsun size yardım edeceğim."Trina
"Nasıl olucaksın. Sanıyorum ki bize kopya vereceksin."Catherine
"Gerekirse veririm Trina."Andrea
"Gençler kavga etmeyi bırakın. Sınava odaklanın."Alec
"Bunu söyleyeceğim aklıma gelmezdi ama Andrea haklı."Aklıma harika bir fikir geldi. Ama durumu söylemem gerkiyordu.
Catherine
"Size bir şey anlatacağım."Tate
"Seni dinliyoruz Catherine."Catherine
"Teşekkürler."Kendimi toparladım ve konuşmaya başladım.
Catherine
"Benim bir yeteneğim var. İnsanların zihnine konuşabiliyorum."Herkesi inceledim. Alec hariç herkes şoktaydı. Alec benim kim olduğumu biliyordur.
Andrea
"Nasıl oluyor bu Catherine. Ne zamandan beri var."Catherine
"Güzel sorular Andrea. Bende bilmiyorum. Bildiğim tek şey bu yetenek bir aydır var."Mike
"Nasıl olduğunu göster Asel."Bu sefer burdaki herkesin zihnine fısıldadım. "Finali kazandık ya çok mutluyum." Hepsi bana döndü.
Catherine
"Şimdi inanıyormusunuz."Hepsi,
"İnanıyoruz."Taksi çağıracaktım ama Alec beni götürmeyi kendisi istedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKLERDEKİ KARMAŞA
FantasyKim olduğumu öğrendiğimde bir karar aldım. Hayatı akışına bıraktım. Tek istediğim mutlu olmaktı. Daha çok küçükken omuzlarıma bir yük bindi. Yirmi yaşında Cennetin kraliçesi oldum. Bütün melekleri korumam gerekiyordu. Meleklerin kanıyla doğan bazı i...