Sara's pov
ik maak alles klaar zodat we zometeen kunnen eten, ik schenk alvast wijn in, ik maak de borrelhapjes klaar , ik maak het een beetje gezellig en ik ruim een beetje op. om half 5 komen ze, het is meteen gezellig.
we hebben ondertussen aardig wat wijntjes op en gaan door naar de sterkere drank, als het half 7 is bestellen we de pizza's.
Sofia's pov
we zijn aan het eten bij Sara want Mia en Sara zijn geslaagd in hun opleiding.
'hey meiden ik heb nog een leuk idee' zeg ik
'nou vertel' zegt Mia
'wat nou als we morgen avond weer eens uit gaan is alweer een tijdje geleden'
'ooeehh jaaa leukk' zegt Mia gelijk
' zouden we dat wel moeten doen we zouden zondag een dagje Antwerpen doen, dus dan moeten we vroeg weg want we zouden met de trein' zegt Isabella
'aaahh kom op nou dat kan heus wel, en zo brak zijn we vast ook weer niet dan' zegt mia
'nou vooruit dan maar' ik zie aan Isabella haar gezicht dat ze eigenlijk niet mee wilt.Sara's pov
het is inmiddels al half 12 en het is nog steeds gezellig.
morgen gaan we uit, zondag gaan we een dagje Antwerpen en maandag is men eerste werkdag.
de drank zit er aardig in vooral bij Mia maar die is zonder drank ook wel druk.rond half 1 gaat iedereen naar huis, het was super gezellig.
ik zwaai ze nog even uit en dan ga ik naar binnen
oh wat een rotzooi is het hier, ik heb nu geen zin om dat op te ruimen.
ik stap snel nog even in de douche, en ga dan naar bed.cloë's pov
het was super gezellig maar het is ook maar weer eens tijd om naar huis te gaan.
ik neem Mia mee die is aardig dronken en we wonen tenslotte toch naast elkaar.
we nemen afscheid van iedereen en dan lopen we naar huis.
het is 10 minuutjes lopen.
eenmaal bij Mia thuis loop ik naar binnen, haar ouders liggen al op bed.
ik loop met haar naar boven en leg haar op bed, ik doe haar pyjama aan en stop haar nog even lekker in.
dan loop ik zelf naar huis, Bart ligt ook al op bed.
ik loop super zachtjes naar boven en doe men pyjama aan, ik poets men tanden en borstel men haar.
dan ga ik ook op bed liggen en val al snel in slaapvolgende ochtend
Sara's povik word om 11 uur wakker met stekende koppijn, iets te veel gezopen gister.
ik pak een hoodie en loop naar beneden, wat een tering zooi eerst maar even ontbijten.
ik pak crackers doe er kaas op en maak een bakje thee voor mezelf, ik plof op de bank neer en start netflix op.
als ik men ontbijt op heb, zet ik muziek op en begin op te ruimen.
het is inmiddels half 1 en alles is weer schoon en opgeruimd.
ik kleed mezelf aan en ga weer op de bank zitten, de rest van de dag doe ik niks.mia's pov
om half 12 word ik wakker, ik loop naar beneden, daar zitten men ouders.
'goedemorgen meisje, was het een beetje leuk gister?'
'goedemorgen mama, jahoor het was super leuk! we gaan trouwens vanavond uit met zen allen'
'leuk!'
men ouders vinden altijd alles wel best echt fijn.
ik maak een ontbijtje en eet die op de rest van de dag doe ik eigenlijk niet zoveel.
om 18.00 ga ik douchen en me klaar maken, we gaan bij Sofia indrinken.
om 20.00 ga ik naar Sofia toeSara's pov
het is inmiddels 19.00 en men ouders zijn weer thuis, ik gelijk al weer gezijk met ze.
ze vinden dat ik niet uit mag omdat ik gister al heb gedronken en morgen naar Antwerpen ga.
toch ga ik, ik maak me klaar en stap om 20.00 op de fiets naar Sofia.om 22.00 gaan we naar de club, er is een hele leuke club bij ons in de stad waar we eigenlijk altijd wel heen gaan.
JE LEEST
laat me nou los
FanfictionSara is een meisje van 23 ze woont nog bij haar ouders . ze gaat veel uit vooral met haar vriendinnen. op een gezellige avond ontmoeten ze een groepje jongens die er niet verkeerd uit zien, zouden ze hun vaker terug zien of niet? ⚠️zelfbeschadiging...