8. terug naar huis

225 2 0
                                    


Sara's pov

vandaag gaan we weer terug naar huis. we hebben een super gezellig weekend gehad, we zijn nu in Leuven,België dus we hoeven maar 1 uur en 49 min te rijden en die rij ik.
we gaan pas om 16.00 weg, dus we hebben lekker uitgeslapen en gaan nog even shoppen.

Als het 16.00 is checken we uit en gaan naar de auto, we stellen de navigatie in en ik begin te rijden.
Matthy heeft inmiddels muziek opgezet en we gaan helemaal los.  Hoe kan ik zo erg van houden in zo'n korte tijd?
na een tijdje gereden te hebben stoppen we bij een tankstation want we hebben honger. we halen van alles: m&m's, drinken, chips, fudge en broodjes. na alles betaald te hebben gaan we weer verder, we hoeven nog maar 45 min dus het valt wel mee.

Na een tijdje zijn we weer thuis, ik kijk op de klok het is 18.00. 'heeyy jostii'ss' roept Koen als we binnen komen.
'Heyy gingerr" zegt Matthy, ik moet erom lachen 'ey niet lachen en ik ben geen ginger!' zegt Koen semi boos
'hey jongens, beetje leuk gehad?' vraagt Raoul 'jaa het was erg leuk!' zeg ik 'zekerss, alleen niet zo leuk voor mijn bankrekening.'
zegt Matthy 'hoezo? zoveel condooms moeten kopen?' vraagt Koen lachend ' ha ha heel grappig. nee al die kleren die Sara wou'
'hey! ik heb heel veel zelf betaald!' zeg ik nep beledigd 'ja paar dingen maar niet veel.' zegt matt
'nou hebben jullie ook zin in sushi?' vraagt Koen 'sushi gaat er altijd wel in bij mij" zeg ik 'haha nou dan bestellen we dat!' zegt Koen.

na een tijdje komt de sushi aan en eten we die op ondertussen kijken we een film.  Als we de sushi op hebben gaan de jongens opnemen, among us ofz. ik ruim hier beneden een beetje op want wat een tering zooi is het hier.
het is 22.00 en ik plof op de bank met een biertje en een bak chips. alles is hier in de keuken/woonkamer weer schoon. ik pak men telefoon en ga wat op tiktok scrollen.
'hey, heb je alles schoon gemaakt hier?' hoor ik opeens, ik kijk op van men telefoon en zie Raoul staan. 'ja het was hier zo'n tering bende, dus ik dacht ik ga maar even opruimen. 'ahw wat lief thx, we zijn klaar met opnemen hoor dus je kan naar Matthy zijn kamer.' 'Oh ja geen probleem, dan ga ik maar. lekker slapen Roel.' 'lekker slapen!' ik loop naar Matt zijn kamer en loop naar binnen. 'hey hoe ging het opnemen?' vraag ik ' jah ging wel denk ik' zegt Matthy 'ik ga nog even douchen' zeg ik 'isg' ik pak wat kleren en loop naar de badkamer. ik zet de douche aan en begin me uit te kleden, ik stap onder de douche en geniet van het warme water. na een tijdje stap ik onder de douche vandaan, ik droog me af en doe wat chille kleding aan. ik kam men haar en haal men make-up van men gezicht. dan loop ik terug naar Matt zen kamer en ga in bed liggen, na een tijdje komt Matthy bij me liggen 'ik vond het echt gezellig deze dagen!' zegt Matthy 'ik ook!!' zeg ik ' hey ehm ik ga morgen weer even thuis kijken denk ik' zeg ik een beetje bang 'isg zal ik anders mee gaan?' 'nee ik denk niet dat dat handig is' zeg ik 'oh oke, ga nu maar slapen dan.' zegt Matt lief 'lekker slapen matt' ik geef hem een kus op zijn voorhoofd en draai me om. 'lekker slapen' hij gaat tegen me aan liggen en legt zen arm over me heen. ik val vrij snel in slaap.

~volgende ochtend~

Matthy's pov

daar ligt ze, op haar rug met haar handen op haar buik. ze is echt schattig als ze slaapt. ik blijf een tijdje naar haar staren tot ze wakker wordt. 'goedemorgen kleintje' zeg ik met een glimlach op men gezicht 'hmm goedemorgen' zegt ze slaperig.
'lekker geslapen?' 'ja hoor, jij?' vraagt ze lief 'ik ook wel' ze kruipt tegen me aan. 'nog even knuffelen voordat we uit bed gaan' zegt het meisje naast me. in alle rust liggen we een beetje te kletsen, maar die rust is snel voorbij als de deur openzwaait 'goodmorning friends with benefits' schreeuwt Koen 'tyf op Koen!!' roep ik geïrriteerd 'Waarom?Roel heeft ontbijtje gemaakt, komen jullie zo?' vraagt hij 'we komen er zo aan Koen!' zegt het meisje wat half op me ligt en half naast me.
'nou dan moeten we er maar uit' zeg ik lachend als Koen weg is. we kleden ons aan een gaan naar de keuken. de geur van warme broodjes, koffie en sap komt me tegemoet. 'ruikt lekker Roel' zeg ik. 'thx ga snel zitten'
we gaan zitten en Roel komt met de broodjes. we eten de broodjes en kletsen een beetje, vandaag gaan we weer opnemen en Sara gaat terug naar huis.

Sara's pov

Na een heerlijk ontbijt van Roel ga ik me omkleden, ik pak wat kleren en loop naar de badkamer. ik heb geen zin om te douchen dat doe ik vanavond wel. ik kleed me om, kam men haar doe wat make-up op en loop weer naar de woonkamer.
'hey, ik ga weer even thuis kijken' zeg ik tegen de jongens. 'joe isg, zie je snel weer!' zegt Robbie 'joee' 'wacht ik loop even mee' zegt Matthy. we lopen naar de voordeur en ik geef hem een knuffel 'doei Matt, zie je snel weer oké?' ' is goed, fiets voorzichtig!'
ik loop naar men fiets en stap op, ik zwaai nog even en fiets dan naar huis.
na 10 min ben ik thuis. ik doe de sleutel in het slot en loop naar binnen. 'heyy ik ben weer thuis' roep ik 'WAAR WAS JIJ GODVERDOMME!' schreeuwt mijn vader gelijk 'NIET REAGEREN OP MIJN BELLETJES EN NIET OP WHATSAPP?!' 'sorry pap, mij telefoon was kapot' lieg ik 'WAAR WAS JE DAN?' 'ik was bij Matthy' 'OH JA TUURLIJK JE WAS BIJ MATTHY! NOG LEKKER GENEUKT?' 'wtf pap doe effe rustig jezus, ik heb niet met hem geneukt! ik ben gewoon bij hem thuis geweest.' 'JAJA DAT MOET IK GELOVEN!' 'ja pap dat moet jij geloven' zeg ik nu ook een beetje boos 'weet je wat jongedame, een maand huisarrest, je mag alleen nog naar werk.' 'wtf waar slaat dit nou weer op?' 'gelijk van je werk thuis komen en je moet altijd je live locatie aan hebben, je levert 's avonds je telefoon in en je mag niet uit.' 'JEZUS JE DOET ALSOF IK EEN KLEIN KIND BEN! IK BEN 23 PAP, BIJNA 24 IK KAN HEUS WEL VOOR ME ZELF ZORGEN!' 'NOU BLIJKBAAR NIET. EN NU NAAR JE KAMER!' 'OKE OKE RUSTIG!' ik loop naar men kamer en sla extra hard met de deur. 'EFFE NORMAAL DOEN JA!' roept mijn vader boos. ik ga op men bed liggen en kijk op men telefoon
*2 snaps van Matthy🫶🏻*
*4 snaps van mia🥰*
*8 snaps van isabella🥰*
ik open als eerst de snap van matthy

matthy🫶🏻: heeyyy, wanneer zie ik je weer?
mis je nu al.
ik: heyy, ik heb huisarrest voor een maand😒
matthy🫶🏻: ahh nee wat kutt
dan maar via facetime
ik: jup, ik ga even douchen app je zo weer
matthy🫶🏻: isgg
ik open de rest van de snaps ook nog even en dan ga ik even douchen.
de rest van de dag doe ik eigenlijk niks, ik ga vroeg slapen omdat ik morgen weer naar werk ga.

laat me nou los Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu