7. nog heel even

262 3 0
                                    


sara's pov

het is maandag en ik moet om 16.00 werken. ik heb echt geen zin, geen zin om iemand te zien. ik app Mia dat ik ziek ben en dus niet kan komen, Mia zal het tegen Simon zeggen. dan appt Isabella mij.

isabella🥰: heeyy ik hoorde dat je ziek bent, wat heb je? zal ik anders even langskomen.

shit shit shit de meiden weten niet dat ik bij Matthy slaap.

ik: nee hoeft niet hoor, ik denk dat ik gewoon even rust wil.
ik heb buikgriep, koorts en hoofdpijn. lieg ik
isabella🥰: aahh wat kut. geen corona toch?
ik: nee ik hoop het niet. maar als je het niet erg vind ga ik weer even slapen ben erg moe.
isabella🥰: ja doe maar, we komen wel weer langs als je beter bent!
ik: isgg. doeii
isabella🥰: doeii

daar ben ik mooi vanaf gekomen.
ik zit op de bank een beetje op men telefoon te scrollen, dan komt Matthy binnen.
'zullen we naar de mac?' vraagt hij 'nu? het is half 11' zeg ik 'ja tuurlijk ik heb zin in mac, maar als je niet wilt ga ik wel alleen.'
'hey! ik heb niet gezegd dat ik niet mee wou!' 'ooh nou kom dan!!!!' zegt Matthy lachend.
we rijden naar de mac en bestellen wat, als we ons eten hebben rijden we weer terug naar huis.
'zullen we een film kijken?' vraag ik 'nu?' 'ja ik heb zin om een film te kijken, maar als je geen zin hebt kijk ik wel alleen' kopieer ik hem 'ey ik heb niet gezegd dat ik geen film.. wacht eens even dat zei ik net ook!!' 'ahahah maar je wilt dus geen film kijken?'
'ik wil eerst even jou straf geven, voor mij napraten. dus ik zou maar vast gaan rennen als ik jou was' zegt hij grijnsend 'oh kut' ik ren snel naar de tuin en ga rondjes rennen Matthy komt al snel achter me aan rennen. 'ik krijg je wel smurf!' roept hij
ik versnel en ren weer naar binnen ik ren door naar de voordeur en ren weer naar buiten, naar het grasveld. Matthy zit dicht achter me, ik voel 2 handen om me heupen en ja hoor hij heeft me. 'kutt' zeg ik. we staren een tijdje, dan zoent hij me. ik zoen mee, na een tijdje stopt hij de zoen. 'dat heb ik echt al heel lang willen doen' zegt hij, ik bloos en kijk snel weg.
'kom zullen we naar binnen en een film kijken?' stelt hij voor. 'ja isg maar dan mag ik wel kiezen' 'dat hangt er vanaf als jij als eerst bent mag jij kiezen en als ik als eerst ben mag ik kiezen.' 'oke deal' zeg ik. ' 3 2 1' hij houdt me tegen en rent snel weg 'hey dat is valsspelen!' ik ren snel achter hem aan maar hij is als eerst.
' ja pech, nu mag ik kiezen.' hij kiest een Annabele 'neee niet die'  'jouwn schuld, moest je maar sneller zijn' 'ooohh dat is niet eerlijk! jij hield me tegen!' zeg ik verontwaardigd. hij start de film. Na een tijdje komt er een eng stukje, ik kruip tegen Matthy aan 'vind je het eng kleintje?' 'nee.' we kijken de film verder en het wordt steeds enger, ik kruip tegen Matthy aan 'je vind het wel eng hé' 'nee ik vind het echt niet eng!' 'weet je wat helpt als je iets eng vindt?' vraagt hij 'nou? de film op stop zetten?' 'nee haha dit' hij geeft me een kusje op men mond 'aah ja ik vind het niet meer eng!' zeg ik lachend. ik kruip weer tegen Matthy aan maar nu gewoon om te knuffelen, hij slaat zijn arm om me heen en zo kijken we de film verder. als de film afgelopen is blijven we nog even in bed liggen knuffelen. 'Zullen we iets leuks doen?' vraagt Matthy 'En wat had je in gedachten?' 'weet ik niet maar gewoon iets leuks'

Matthy's pov

we liggen in bed te knuffelen, we hebben net Annabelle gezien Sara zei dat ze hem niet eng vond, maar ik merkte dat ze het wel echt heel erg eng vond. We willen nu iets leuks gaan doen maar we weten niet wat. 'zullen we op een roadtrip?' zegt Sara opeens. 'Roadtrip? waarheen?' vraag ik 'gewoon, ergens naartoe rijden en dan ergens overnachten en dan weer verder rijden.'
'en waar wil je heen rijden dan?' 'ehm geen idee' 'ik vind het wel een leuk idee, maar hoef je niet te werken? vraag ik 'ik heb me ziek gemeld, zullen we anders naar Duitsland en dan daar slapen. dan rijden we door naar België slapen we daar weer en rijden we terug.' 'jaa dat is wel leuk, laten we inpakken'  zeg ik enthousiast. We pakken van alles in en zeggen tegen de jongens dat we even weg zijn. we zetten alles in de auto en rijden naar Duitsland. we hebben dat we eerst naar Frankfurt gaan, daarna naar Leuven en dan weer terug naar huis. dit worden een leuke 3 dagen! Naar Frankfurt is het ongv 5 uur rijden dus dat wordt gezellig! het is nu 15.00 dus we komen om 20.00 aan als we geen file hebben. we stellen de route in en beginnen te rijden.

we zijn inmiddels al 3 uur aan het rijden en Sara is in slaap gevallen, ik begin honger te krijgen en moet tanken. ik stop bij het eerst volgende tankstation en tank men auto weer vol, ik haal wat eten en stap weer in de auto. 'hey waar was je' zegt Sara slaperig. 'Ik was even eten halen, kijk ik heb ook voor jou.' zeg ik 'aw lief thx'  ik start de auto weer en rij verder.

om half 9 komen we aan bij het hotel, we checken in en gaan naar onze kamer. het is een mooie kamer, met een groot bad en mooi uitzicht op de stad. we zijn ondertussen bij de mac geweest dus we hoeven niet meer te eten.
'hey ik ga nog even douchen, zullen we dan nog even een film kijken en dan gaan slapen?' vraag ik 'ja isg, ik kies vast een film uit!!' roept Sara 'haha isg' ik loop naar de douche en zet hem aan, hij is echt groot. ik kleed me uit en ga douchen.
na een kwartiertje gedoucht te hebben zet ik hem uit, ik droog me af en doe chille kleding aan. ik loop de kamer binnen en zie Sara zitten, ze zit wat op haar telefoon te scrollen. wat is ze toch knap. ik loop naar haar toe en ga op bed zitten 'heb je een leuke film uitgezocht?' vraag ik 'jaa kijk deze' ze laat de kissing booth zien 'neee niet deze, deze is echt voor meisjes'
'oh deze dan?' ze laat the f*ck it list zien 'ja deze is beter' zeg ik. we gaan de film kijken maar na een tijdje valt Sara in slaap, ik leg haar onder de dekens en geef haar een kus op haar hoofd. ik zet de film uit en ga zelf ook slapen. ik kruip lekker tegen Sara aan en val al snel in slaap.

laat me nou los Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu