10. verkracht?

389 3 0
                                    


'owen ik wil dit niet'

voordat ik weer iets kan zeggen staat hij al naakt voor me.
hij zet zijn handen op mijn kaken en duwt men mond open, dan duwt hij zijn erectie in mijn mond.
ik begin te kokhalzen maar hij duwt gewoon door, niet veel later voel ik iets warms en slijmerigs in men keel glijden.
'slikken bitch!' ik slik alles met tegenzin door. 'oké draai je om' ik draai me om, ik lig nu op men buik. ik hoor dat hij iets uit zijn nachtkastje pakt, als ik aan het bedenken ben wat hij aan het doen is voel ik 2 warme handen op men billen.
hij kneedt en masseert ze even en dan duwt hij zijn lengte in mijn kont 'AAUUWWW OWEN STOP!!!!!!' ik schreeuw het uit van de pijn hij gaat juist steeds harder heen en weer 'OWEN STOP!!!' ik voel de tranen over men wangen glijden.
na een paar minuten haalt hij zijn lengte uit mij. 'kom we gaan douchen' zegt hij met nog steeds een grote grijns op zijn gezicht.
wel lopen naar de douche en Owen zet hem aan en duwt me er gelijk onder. hij begint me weer ruig te zoenen in men nek en gaat langzaam naar beneden. hij geeft kusjes op mijn v-lijn, hij komt weer omhoog 'en nu niet tegenstribbelen anders heb je grotere problemen' ik luister maar gewoon want ik heb nu al erg veel pijn. hij maakt zich klaar voor entree en duwt zich van voor in mij, hij kreunt erg hard ik wil schreeuwen maar heb geen zin in nog meer pijn. hij gaat erg hard heen en weer, het doet erg veel pijn maar ik geef er niks om. na een tijdje haalt hij zich uit mij, 'goed gedaan hoor, we zijn klaar.' ik loop de douche uit pak een handdoek, droog me snel af en doe men jurkje weer aan. Als ik in zijn kamer sta aan te kleden hoor ik gebonk op de deur 'HALLOO IS SARA HIER??' ik hoor mia schreeuwen. ik kleed me snel aan en open de deur, ik val huilend in Mia haar armen. 'hey meisje wat is er gebeurt?' vraagt Isabella bezorgd 'i ik' ik krijg niks uit men mond ik kan alleen maar huilen.
'hey kom dan gaan we naar huis kan je daar alles vertellen' zegt Sofia lief. we gaan naar Isabella haar huis, ik plof op de bank.
'wat is er nou gebeurd?' vraagt Mia 'i ik ben v v verkracht d denk ik' zeg ik stotterend 'omg Sara dat is vet erg!' zegt Isabella
'we moeten naar de politie dit is niet goed!' zegt Cloë boos 'nee cloo pls niet' zeg ik nog steeds huilend. 'ga nu eerst maar slapen, dan zien we morgen wel weer verder' zegt Sofia. ik ga op de bank liggen en val al snel in slaap.

(heden)

'jezus saar' hoor ik aan de ander kant van de telefoon 'daarom doet mijn vader ook zo heftig als ik een jongen ontmoet'
'omdat hij bang is dat je weer verkracht word.. 1 ding moet je weten dat zou ik nooit doen!!' zegt Matthy.
'nee dat weet ik ook wel, maar men vader denkt daar anders over denk ik.'  we bellen nog een tijdje totdat mijn vader me roept,
'SARA BENEDEN KOMEN!' 'oh kut het is 22.00 ik moet men tel inleveren' zeg ik tegen Matt. 'oh is goed, spreek ik je morgen weer?' 'tuurlijk!! ik moet nu echt gaan, doeii' 'doei saartjee' ik hang op en loop naar beneden. 'telefoon hier, op bed en over een halfuurtje licht uit' zegt mijn vader streng 'ja papa' ik geef men moeder een kus en loop naar boven. ik ga nog even snel douchen en zet men wekker, ik heb nu zo'n oud ding gekregen van men vader. als het 22.35 is doe ik mijn licht uit en ga slapen.

Matthy's pov

echt heftig wat er met Saar is gebeurd, morgen ga ik als verrassing naar het hotel waar ze werkt. ik wil gewoon zo graag een knuffel van haar. ik loop nog een beetje in de war naar de woonkamer 'Jo Matt wat is er?' vraagt Rob 'oh ehm niks hoor'
ik loop naar de keuken en pak een glas water, dan loop ik naar de woonkamer en plof op de bank. we kijken voetbal maar het is erg saai. 'hey ik ga op bed' zeg ik 'nu al? ze moeten nog een half uur' zegt Koen 'ja ben erg moe' 'oh nou lekker slapen dan' koen kijkt me een beetje raar aan maar ik laat het 'lekker slapen maatje' zegt Rob. ik loop naar men badkamer en laat het bad vollopen, ik ga even aan men bureau zitten en wachten totdat het bad vol is. als het vol is stap ik in bad en ga film kijken, zo zit ik nog zo'n uur. dan stap ik uit bad, droog me af en trek een boxershort aan, ik borstel men haar nog even en ga dan in bed liggen. ik blijf nog heel erg lang piekeren maar val dan toch in slaap.

~volgende ochtend~

Sara's pov

ughh kut wekker, ik druk hem uit en stap uit bed. ik moet vandaag pas om 16.00 werken maar ik moet op men broertjes passen. ik kleed me aan en fris me een beetje op, dan loop ik naar beneden. 'goedemorgen meissie, lekker geslapen?' zegt mijn moeder als ik beneden kom 'jah opzich wel' 'goedemorgen saar, wat gaan we vandaag doen?' vraagt Sem, mijn jongste broertje gelijk. 'jou buiten zetten en niks doen' zeg ik chagrijnig 'nou Saar even normaal doen!' roept mijn vader boos uit de keuken.
als we het ontbijt op hebben gaan mijn ouders weg, ik zet de jongens voor een film en kan zo zelf even op men telefoon.
de rest van de dag doen we niks. om 15.30 komt mijn moeder thuis 'hey lieffie, je kan je klaar gaan maken voor werk.' 'thx mam' ik maak me klaar, ik kleed me om en pak al men spullen 'doei mam! ik ga' 'doei!! veel plezier' roept mijn moeder terug 'thxx' ik loop naar buiten en pak mijn fiets, ik fiets snel naar werk. 'heeyy, we staan vandaag in de bediening' zegt Mia als ik aankom. 'oh leuk' we beginnen, het is echt druk!
dan zie ik iemand aan een tafel zitten die ik herken. 'hallo meneer, kan ik iets voor u inschenken?' zeg ik lachend 'heeyy saar!!' Matt springt op en geeft me een knuffel. 'hoe gaat ie?' 'jah gaat wel, maar wil je iets te drinken?' 'doe maar een biertje' 'komt eraan!' zeg ik lachend.
als het 22.00 is fiets ik weer naar huis, als ik thuis aankom loop ik naar de woonkamer. 'hier pap, men telefoon.' zeg ik 'dankjewel' 'ik ben moe ik ga slapen doei' nog voordat m'n ouders iets kunnen zeggen loop ik naar boven, ik plof op men bed.
ik doe men pyjama aan en haal men make-up eraf, dan ga ik slapen. ik kan morgen uitslapen dus ik hoef geen wekker te zetten.

laat me nou los Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu