Sara's povik: ughh ik haat men vader zo erg!!! hij geeft me huisarrest omdat ik niet vertelde waar ik was.
mia🥰: neeeeeeeee kutttt, dus je kan zaterdag ook niet mee uit?
sofia🥰: ahww wat kut! waar was je dan?
ik: nope, ik mag niet uit, ik mag niet afspreken ik mag niks. alleen naar werk.
ik was bij Matthy, hij schreeuwde naar me en toen ben ik weg gegaan.
mia🥰: ik kan je tenminste nog zien..
cloë🥰: ik kan het ook mis hebben hoor maar ben jij verliefd op Matthy? je bent echt veel bij hem en je hebt het echt vaak over hem.
ik: nee helemaal niet, hij is gewoon een vriend meer niet
cloë🥰: jaja
ik: echt waar! maar als jullie het niet erg vinden ik moet gaan
sofia🥰: met Matthy bellen zeker haha
ik:neeeeeeeee
doeg meiden. zie jullie snel weer, love julliee 😘
sofia🥰: doei meissiee
mia🥰: doeiiii
Cloë 🥰: doeggik ga inderdaad met Matthy bellen maar als ik dat gezegd had dan hadden we nog 4 uur aan het appen geweest, niet dat ik dat erg zou vinden maar ik had matthy beloofd dat ik hem zou bellen.
*inkomende facetime oproep van Matthy🫶🏻*
"heeeyyy' hoor ik meteen als ik opneem 'heyy' 'hoe gaat ie?' vraagt hij lief. 'jah gaat wel, maar ik had gehoopt dat ik je in het echt kon zien inplaats van via facetime' zeg ik een beetje verdrietig 'ja ik had dat ook gehoopt maar ja als wel gewoon bellen gaat die maand zo voorbij en kunnen we elkaar weer zien' 'ja dat is waar, je kan trouwens ook een keer naar het hotel komen. daar is ook een restaurant dus dan kan je daar gaan eten en dan zien we elkaar wel in het echt' 'haha ja dat kan ook, dat is eigenlijk een best goed idee!' zegt Matt 'ik heb altijd goeie ideeën!' zeg ik. 'wat zei je vader eigenlijk?' vraagt hij 'ik kwam thuis en hij begon helemaal te schreeuwen, toen begon ik ook te schreeuwen en kreeg ik huissarrest' zeg ik.
'wat kut, zei je moeder er niks van dan?' 'nee, ales ze er iets van zegt gaat hij slaan. hij heeft een alcohol probleem en is eigenlijk altijd wel dronken' 'maar dat is niet goed! dat is mishandeling' zegt matt 'nee dat is het niet, ga alsjeblieft niet doen alsof ik zielig ben want dat ben ik niet. kunnen we het over een ander onderwerp hebben?' vraag ik 'oh jawel hoor, wanneer ga je weer werken?' 'ik moet morgen om 16.00 tot 23.00 werken en voor de rest de hele week van 7.30 tot 12.30' 'aah okee, ik kom nog wel een keer langs!' 'haha isgg'
we bellen nog een tijdje totdat Matt vraagt: 'heb jij eigenlijk ooit een vriendje gehad?' ik kijk weg, ik wil er eigenlijk nooit meer over praten.. 'hey je kan me alles vertellen hé!' 'ja weet ik, maar dit wordt een nogal lang verhaal..' 'boeie, ik heb alle tijd'
'o-oke dan, hij heette Owen' begin ik.( 5 jaar terug)
het is echt super gezellig, Owen geeft een feestje. wat hij wel vaak doet maar boeie. Owen en ik hebben nu bijna 6 maanden en ik hou echt vet veel van hem. ik sta te dansen met Mia, ik heb geen idee waar de andere meiden zijn maar die zien we later wel weer. 'wil je wat te drinken?' schreeuwt Mia boven de muziek uit 'doe maar een cola-berenburg!' schreeuw ik terug 'oke komt eraan!' Mia gaat drinken halen en ik blijf een beetje staan. na een tijdje komt Mia terug 'hier je cola-berenburg!' 'ah thx, al lekkere jongens gezien?' Mia heeft elke dag wel een nieuw vriendje 'ik zag zonet wel een lekkere jongen in de keuken staan, ik denk dat ik daar zo meteen even naartoe ga' schreeuwt ze, dan komt isabella aanlopen 'hey daar ben je! heb jij nog een lekker chick gezien?' schreeuwt Mia. Isabella heeft ons 2 jaar geleden verteld dat ze op vrouwen valt, we suporten haar allemaal natuurlijk. 'ha ha, ik ben niet zoals jullie.' schreeuwt Isabella terug 'ik zoek Owen even op!' schreeuw ik naar de meiden 'is goed!' ik zoek Owen en vind hem al snel 'hey lekker ding, kom mee naar boven!' roept hij naar mij. 'wat gaan we doen dan?' vraag ik een beetje bang 'kom nou gewoon meee' roept hij, ik loop met hem mee naar zijn kamer. eenmaal binnen duwt hij mij tegen de muur en begint me hevig te zoenen, ik zoen mee. 'we gaan een spelletje doen, het heet: 'jij doet wat ik zeg en je wordt beloont' zegt hij met een grijns 'ehm, kunnen we niet gewoon naar beneden en lekker dansen?' zeg ik een beetje bang.
'nee dat kan niet! oké de eerste opdracht, trek je sokken uit' ik vind het een beetje raar maar toch doe ik het 'oke oke goed zo, 2de opdracht. trek je jasje uit.' ik trek men jasje uit en blijf raar kijken 'oke goed zo, dit is je eerste beloning' hij begint me te zoenen in men nek en laat duidelijk sporen van hem achter, na een tijdje stopt hij. '3de opdracht: trek je jurkje uit' zegt hij met een grote grijns 'nee Owen dat ga ik niet doen' 'oh ja dat ben ik vergeten te zeggen, elke keer als je tegenstribbelt krijg je straf. voor deze keer niet maar als je nog een keer iets niet doet dan wel' ik trek met tegenzin met jurkje uit, ik sta nu in men onderbroek en bh 'goedzo' hij heeft nog steeds een brede grijns op zen gezicht. 'nu je bh' 'owen dit gaat te ver!' 'nu krijg je straf! je straf is dat je me zo hard moet pijpen dat je morgen niet meer kunt praten' 'owen ik wil dit niet'
JE LEEST
laat me nou los
FanfictionSara is een meisje van 23 ze woont nog bij haar ouders . ze gaat veel uit vooral met haar vriendinnen. op een gezellige avond ontmoeten ze een groepje jongens die er niet verkeerd uit zien, zouden ze hun vaker terug zien of niet? ⚠️zelfbeschadiging...