Sara's pov
het is 22:15 en we zijn aangekomen in de club, we nemen gelijk een paar shotjes
Mia is alweer weg (natuurlijk)
ik ga ook maar eens de dansvloer op. ik zie Mia helemaal los gaan met een kleine bruinharige jongen.
niet veel later komt er ook een jongen op mij af, hij heet matthy hij is best knap.
we gaan samen de dansvloer op en blijven de hele avond een beetje bij elkaar plakken, de andere meiden heb ik al een tijdje niet meer gezien Mia is waarschijnlijk met een jongen weg en die anderen zullen wel saai aan de bar staan.'ga je mee naar mijn huis?' vraagt matthy
' ehm ja is goed' ik twijfel een beetje maar toch ga ik mee, ik zie men vriendinnen niet meer die app ik morgenochtend wel.
'woow is dit jouwn huis?'
'jup, ik woon hier samen met 3 andere vrienden, kom laten we naar binnen gaan' zegt matthy
als we binnen zijn zie ik een klok hangen en zie dat het al half 4 is.
'fuck ik moet morgenochtend om 8 uur op het station staan' zeg ik
'nou laten we dan maar snel gaan slapen, je kan wel bij mij slapen'
'ehm oke'
we lopen naar zijn kamer
'hier je mag wel een trui en trainingsbroek van mij lenen'
'oh ja thx, waar is de badkamer dan kan ik me even omkleden'
hij laat me de badkamer zien en ik kleed me om.
ik kom weer terug in zijn kamer hij ligt al in bed, ik ga bij hem liggen.
'lekker slapen kleintje' ik moet een beetje blozen ik hoop dat hij me niet ziet.
'lekker slapen lange' omg heb ik dat nou echt gezegd?
ik val erg snel in slaap.volgende ochtend
matthy's pov
ik word wakker door een wekker, het meisje naast me word ook wakker, ik weet haar naam niet eens.
'goedemorgen kleintje'
'hmm goedemorgen'
'ik denk dat je moet opstaan anders kom je nog te laat op het station, ga jij maar even douchen dan maak ik een ontbijtje voor je.'
'oh dankje' ze loopt weg naar men badkamer, ze is echt knap ik moet zo wel even haar naam gaan vragen anders moet ik haar de hele tijd kleintje noemen. ik maak een lekker ontbijtje voor haar
als ze in de keuken komt heeft ze weer haar jurk van gister avond aan met mijn trui er over heen, ik kijk haar heel erg lang aan.
'kan je het zien? je mag ook een foto maken dan kun je langer van me genieten' ze loopt langs me en geeft me een kus op men wang, ik snelt helemaal weg.
' oh ehh kut, je mag anders ook wel een trainingsbroek van mij aan. hoef je niet meer deze vieze jurk aan want hij zit een beetje onder het bier' 'oh nee hoor ik ga zo snel nog even naar huis'
'oke is ook goed, hey ehm ik weet je naam niet eens haha'
'oh ja dom, ik heet Sara'
'mooie naam, maar als je nog langs je huis wilt moet je denk ik wel nu gaan het is kwart voor 8, ik breng je anders wel.'Isabella's pov
daar zitten we dan eindelijk in de trein 3 uur lang naar Antwerpen.
Mia en Sara zijn natuurlijk erg brak, maar ik ben goed voorbereid en heb paracetamol meegenomen.
Sara zit de hele tijd op haar telefoon te typen en te glimlachen, ik ben benieuwd wat ze aan het doen is.Sara's pov
ik zit de hele tijd met Matthy te snappen, hij stuurt me de hele rare foto's echt grappig.
'wat ben je nou allemaal aan het doen Sara? je zit de hele tijd te lachen naar je tel' zegt Mia opeens
'oh ehm' ik moet het ze wel gaan vertellen, ik weet dat ze het super leuk gaan vinden maar toch ben ik bang.
'ik heb gisteren een jongen ontmoet, en ben met hem mee naar zijn huis gegaan en nu zijn we de hele tijd aan het snappen.'
'oehh Sara is verliefd!!!!'
'nee Mia ik ben niet verliefd! nou oke misschien een beetje, of een beetje heel erg'
'omg super leuk Sara! hoe heet hij, hoe ziet hij eruit, hoe oud is ie?' cloë moet altijd gelijk allemaal vragen stellen enz.
'hij heet Matthy, hij is 25 jaar en woont samen met zijn vrienden.'
'laat eens een foto zien!!' zegt Mia
' oh ja kijk hij stuurt er net 1'
'hij is best knap!' mia vindt iedereen knap
'oh maar jongens we moeten hier overstappen' zegt Sofia opeens
'oh ja' we stappen over naar een andere trein en rijden weer verder
ik zit natuurlijk nog steeds te snappen met matthy, dan vraagt hij me opeens wanneer ik weer kan afspreken.
'omg meiden, matthy vraagt wanneer ik weer kan afspreken!!'
' omg wat ga je zeggen' vraagt Cloë
'ehm ik denk morgenavond, morgen moet ik tot 16.00 werken dus dat kan wel'
' jaa zeg dat' mia is eigenlijk altijd wel enthousiast, echt fijn
'ik heb het gestuurd!'~skip de rest van de treinrijs~
JE LEEST
laat me nou los
FanfictionSara is een meisje van 23 ze woont nog bij haar ouders . ze gaat veel uit vooral met haar vriendinnen. op een gezellige avond ontmoeten ze een groepje jongens die er niet verkeerd uit zien, zouden ze hun vaker terug zien of niet? ⚠️zelfbeschadiging...