6. ruzie

244 4 0
                                    

Sara's pov

het is inmiddels zaterdag. ik ben deze week bijna elke dag wel bij matt geweest, het is nu avond en men broertjes liggen al te slapen. mijn ouders en ik zitten een film te kijken als mijn vader ineens vraagt; 'bij wie was je nou deze week?'
'gewoon bij een vriend.' 'en wie is die vriend, waar woont hij, hoe oud is hij?' 'zegt mijn vader geïrriteerd 'jezus pap doe rustig'
'nee niks rustig ik wil weten bij wie je elke dag bent!' 'oke oke, hij heet Mathhy hij is 26 jaar en hij woont samen met zijn vrienden hier dichtbij.' zeg ik koeltjes 'en waar heb je hem ontmoet?' 'hoezo wil je dat allemaal weten?!'
'IK WIL TOCH WETEN WAAR MIJN DOCHTER MEE NEUKT!!' 'DOE FF RUSTIG OFZ HIJ IS GEWOON EEN VRIEND IK HEB NIET MET HEM GENEUKT IK HEB NOG NIET EENS MET HEM GEZOEND!' 'jongens doe nou ff rustig er liggen hier al mensen te slapen' zegt mijn moeder 'UGHH IK GA NAAR BOVEN DOEI LEKKER SLAPEN!' 'JIJ GAAT HELEMAAL NERGENS HEEN JONGEDAME' 'JAWEL IK GA WEG DOEI' 'HEY BLIJF HIER!' mijn vader loopt achter me aan en trekt me terug 'hier blijven jij!' hij slaat me vol in men gezicht, dat word een flink blauwplek morgen. 'GODVERDOMME KAN JE NOU NOOIT EENS JE HANDEN THUIS LATEN' ik ren naar boven en begin me spullen te pakken ik app ondertussen matt.

ik: hey kan ik vanavond bij jou slapen?
heb gezeik met men ouders
matthy: ja tuurlijk kom maar snel
ik: oke thx ben er over een kwartiertje
matthy: isg wees voorzichtig het is al laat
ik: doe ik haha

ik stop wat kleren, tandenborstel en nog wat andere spulletjes in men tas. ik pak men jas en schoenen en loop naar buiten, ik fiets naar cdh.

10 min later kom ik aan, ik bel aan en matt doet open.
ik duik in zen armen en begin te huilen.
'hey meisje wat is er?' ik kan alleen maar huilen, huilen van de pijn aan men gezicht, huilen van verdriet om dat me vader altijd tegen me scheld en me slaat en ook een heel erg klein beetje huilen van geluk omdat ik zulke goede vrienden heb.
'hey kom dan gaan we naar men kamer, kunnen we daar praten.' 'o oke' zeg ik stotterend.
we lopen naar zen kamer en ik ga op zijn bed zitten. 'wil je wat drinken?' vraagt hij lief 'doe maar een glaasje water'
'isg ik ben zo terug' hij is zo lief en zorgzaam. hij komt terug met een glaasje water en een biertje.
'wat is er gebeurd? je oog is helemaal blauw.' 'oke dit word een erg lang verhaal,' 'maakt niet uit vertel maar gewoon'
'mijn vader vroeg bij wie ik deze week nou de hele tijd was, ik zei gewoon een vriend. toen begon hij me helemaal te ondervragen, ik zei gewoon rustig; hoezo wil je dat allemaal weten. toen begon hij te schreeuwen, ik liep weg en hij trok me terug en sloeg mij. toen ben ik weggerend en heb mijn spullen gepakt en nu ben ik hier.' vertel ik 'jezus Sara wat een verhaal, slaat hij je vaker?' 'soms, alleen als hij wat alcohol op heeft en dat is best vaak.' 'ga maar lekker slapen'
'isg ik kleed me even om in de badkamer.'

Matthy's pov

Sara blijft hier slapen, ik vind het best zielig voor haar dat haar vader haar slaat enz. Ik hoop dat ze het oké vind dat we in 1 bed slapen, zo niet dan slaap ik wel op de bank want we hebben geen logeerkamer.
Ik loop even naar de woonkamer om te zeggen dat Sara hier blijft slapen.

Robbie's pov

Sara blijft hier slapen, ze lijkt me wel een leuke meid. Ze is best aardig ik ben wel benieuwd waarom ze zolaat nog hier heen komt. Toen Matt de deur open deed hoorde ik haar huilen. Ik ga morgen we even vragen. Het is inmiddels al 00.00 dus ik ga maar naar bed. 'Jo boys ik ga naar bed' 'isg ik ga zo ook' zegt koen. Ik loop naar boven en ga nog even douchen. Om half 1 lig ik in men bed, ik app men vriendin jamie nog even maar die ligt waarschijnlijk al te slapen. Ik ga ook maar slapen

Sara's pov

Ik heb men pyjama aan en ga in matt zen bed liggen, dan komt hij binnen.
'Hey vind je het goed als we in 1 bed slapen?' Vraagt hij. 'Nee hoor geen probleem' hij komt bij me liggen en ik kruip tegen hem aan 'lekker slapen kleintje' 'hey! Ik ben niet klein!'
' haha jawel dat ben je wel' ik moet lachen en val niet veel later in slaap in matthy zijn armen.

Matthy's pov

Sara ligt in men armen, ik ben met haar haar aan het spelen. Ze is echt schattig als ze slaapt. Ik ga ook maar slapen maar kom moeilijk in slaap, ik blijf maar aan haar vader denken.
Er gaan allemaal gedachtes door men hoofd; zou hij haar vaker slaan? Loopt ze wel eens weg door hem? Doet hij dit ook bij haar broertjes en moeder? Waarom doet hij het überhaupt?
Na nog lang liggen piekeren val ik eindelijk in slaap.

~volgende ochtend~

Om 9.00 word ik wakker, gelukkig ze slaapt nog. Ik sneak uit bed en loop naar me klerenkast, ik pak een joggingbroek en doe een trui aan en loop dan naar de keuken. Ik zoek broodjes en doe die in de oven, ik bak eitjes en maak thee voor haar. Als dat allemaal klaar is zoek ik een dienblad op, zet de borden er op en loop naar men kamer.
'Goedemorgen meisje' ' goedemorgen' zegt ze slaperig
'Ik heb een ontbijtje voor je'
' oehh lekkerr' 'hahaha' ze gaat rechtop zitten en wrijft in haar ogen.
'Waar heb ik dit aan te danken?' 'Gewoon, is toch leuk?' 'Zeker!'
'Haha kom zullen we een film kijken?'
'Ja isg, nu mag jij een film kiezen'
'Haha isg'
We gaan de film shrek kijken en eten ons ontbijtje op. Ze ligt tussen men benen en ik ben met haar haar aan het spelen. Ze is zoo leuk! Maar zij vindt mij waarschijnlijk niet leuk. We kijken de film verder en liggen zowat de hele ochtend in bed.
'hey is het goed als ik even ga douchen?' vraagt ze 'ja hoor ga je gang, ik ga wel even naar de woonkamer'
'oke thx' ik loop naar de woonkamer en ga op de bank zitten. een half uurtje later komt ze terug in een sportlegging en mijn hoodie 'dat is mijn hoodie!!' zeg ik nep boos 'oh ja sorry hij zit zo lekker' 'maakt niet uit' ze loopt naar de keuken en pakt een bakje koffie voor haar zelf. Robbie die ook beneden zit roept gelijk; 'wil je ook voor mij zetten?' 'ja tuurlijk, wat voor koffie?'
'doe maar gewoon koffie met een beetje melk geen suiker' zegt robbie 'komt eraan' even later komt ze terug met 2 bakjes koffie.
de rest van de dag doen we eigenlijk niet zoveel.

20:00

'zullen we pizza bestellen?' stel ik voor 'jaa lekker!!' zegt Sara gelijk. iedereen stemt in en we bestellen de pizza.
20 min later komt het aan. er is voetbal op dus we kijken tegelijk voetbal 'iemand nog een biertje?' vraagt Robbie
'ja doe maar' zeg ik 'voor mij ook!' zegt Sara. Robbie haalt nieuw bier en we kijken weer voetbal verder.
om 23.00 zeg ik dat ik op bed ga 'ik ga mee' zegt Sara. we gaan naar bed en kletsen nog wat. Sara komt tegen me aan liggen en ik val vrij snel in slaap.

laat me nou los Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu