First Meeting💖

358 20 52
                                    

✵☘︎✵

If this feeling of loneliness is what it means to be an adult, then I want to stay with you and fly on your wings of childhood, never grow old... 

✵☘︎✵

Keď som sa už konečne rozhodol opustiť nahrávacie štúdio, schyľovalo sa k dvadsiatej tretej hodine. Chcel som dokončiť to, čo som rozrobil, nechcel som nikoho opäť sklamať, no bol už najvyšší čas odísť. 

Potichu som za sebou dovrel dvere, zakódoval ich a rezkým sviežim krokom, akým to len ešte moje nohy zvládali, som sa vydal cez zaspávajúcu budovu spoločnosti späť do svojej vlastnej pracovne. Po treťom nespokojnom nazretí na hodinky na mojom zápästí som radšej pobehol. 

Pri cieľových dverách som si stiahol z hlavy kapucňu a dostal sa rýchlo dovnútra, takmer naberajúc dvere ramenom, pretože som už za ich odomkýnania navigoval myš po pracovnej ploche svojho počítača pomocou mobilu, ktorý k nemu bol pripojený. 

Zatiaľ čo som si rýchlo stúpajúc na päty obuvi vyzul tenisky a prikopol ich do rohu, obrazovke, pripevnenej nad stolom naproti pohovke s opierkou, sa postupne zvýšil jas a osvietil miestnosť. Aspoň predstierajúc, že dokážem až do konca ignorovať množstvo upozornení na emaily v pravom rohu, som palcom na prehliadači prešiel na ikonu stream platformy. 

Vysielanie, ktoré som očakával, už bežalo, takže na jeho dnešný názov '[ASMR: 20.∞ FM] G'day mate' som i bez vyhľadávania profilu natrafil už na vrchu svojej hlavnej stránky. Klikol som naň, načo ma privítali pixely, ktoré sa celkom rýchlo postupne sformovali do širokého liečivého úsmevu s rozžiarenými očami. Nebolo pochýb, že to robil rád. 

Chalan, zrejme ešte o pár rokov mladší než som bol ja sám, sa už nerušivými drobnými pohybmi prezentoval slovne za mikrofónom na očiam lahodiacom pozadí s vecami v pestrých prírodných pastelových farbách. Svetlá drobných žiaroviek za ním iba krásne zvýrazňovali odlesky v jeho svetlých vlasoch, jemné rysy a jeho osobnosť, ktorá ma dokázala naplniť príjemnou energiou. 

Lee Felix bol niekým, v kom som pred pár týždňami našiel mier medzi tým čo som chcel robiť, hudbu pre kórejských umelcov, a tým čo som potreboval, ten vrelý pocit vo vnútri. Nachádzal som v ňom domov, ktorý som sa rozhodol opustiť, aby som časom mohol robiť ľuďom radosť podobne ako on. Bohužiaľ, takej túžby sa nedočkáte od každého a tí 'vyšší' vás často dokonca radi vidia na kolenách, hlavne ak nespĺňate všetky ich predstavy. 

"... Bolo to ako: Oh, počkať. Tú frázu som už niekde počul. Ako že to bolo?" šepkal do mikrofónu s milým nadšením v očiach, ktorými občas utiekal ku stropu. "Hej... presne, bolo to g'day mate," zachichotal sa a zamydlil dlaňami. 

🗡banchan: g'day, Fixie|               ✉️
 
Napísal som do chatu, i keď som vedel, že teraz neodpovedá. Potešene som sa nad tým usmial. Nechal som bežať stream a zatiaľ sa prezliekol do niečoho, v čom by som mohol spať aj v tomto prostredí, ktoré na to nebolo stavané. 

Nanešťastie som si to neodpustil a za Felixovho vysvetľovania významu priateľskej austrálskej fráze som si otvoril doručené maily, uľahnúc pod prikrývku na pohovke. 

V Kórei to nebolo vôbec tak otvorené, neformálne a priateľské, ako som si to pamätal z domova. Dalo by sa povedať, že práve naopak - od Austrálie to bol úplne iný svet, ktorý na rozdiel od nej inakosť neprijímal úplne najľahšie a za úspechom boli viac než nekonečná snaha o kvalitnú tvorbu skôr peniaze napchané do hudobného videa alebo krásna tvár... alebo to tak bolo všade, no až tu som dospel natoľko, aby som si toho bol vedomý. Nikdy by som si však nepripustil, že by bola moja voľná Austrália tak krutá. 

Lonely not Alone ᶜʰᵃⁿˡⁱˣ/ˢᵏᶻ ᵃᵘ ˢᵏWhere stories live. Discover now