10.

101 4 1
                                    

-Vacsoraa- ordibált fel Kornél anyukája az emeletre , és pár pillanaton belül Kornél apukája és az öccse is lent volt az asztalnál.
-Na gyerekek , jó étvágyat- mondta az apukája
-Köszönjük- feleltük egyszerre. Egész jó hangulatban telt a vacsora , rengeteget nevettünk és mellette még komolyan is tudtunk beszélgetni. Vacsora után beszéltem apuval , akinek elmeséltem , hogy mi történt. Nem sokkal később , szintén fent voltunk Kornél szobájában , amikor a nagyi hívott.
-Szia nagyi- köszöntem , miután felvettem a telefont
-Szia Hanna , szia - köszönt ő is- hol van a szép széles vállú , kocka hasú kajakozód?- én meg olyan piros lettem , mint a vacsoránál levő paradicsom.
-Itt vagyok- ült fel mellém Kornél nevetve , amikor meghallotta , hogy róla van szó.
-Áá, hál' Istennek- szolalt meg nagyi amikor meglátta Kornélt- azt hittem már , hogy az a seggfej jobban szét vert és elrontotta a csinos kis pofikádat. De szerencsére nincs annyira nagy baj. Tehát te nyerted a meccset.-mondta a nagyi nyugodtan, mikor látta , hogy Kornélnak megmaradt a ,,csinos" pofikàja. Én pedig égtem de nagyon. Aztán még pár percig beszéltünk a nagyival, én pedig egész végig égtem. Csak a szokásos. Minden egyes beszélgetés után , amikor a nagyival beszélünk. El csodálkozok , hogy Kornél még nem szakított velem.
-Jössz le?- kérdezte Kornél, mikor az ajtó fele indult
-Mi lesz lent?- kérdeztem
-Családi film nézés- válaszolt
-De joo, persze hogy jövök- pattantam fel az ágyról, és oda siettem Kornélhoz, aki az ajtóban várt majd amikor oda értem egy hosszas csókkal ajándékozott meg.
-Nocsak, nocsak - szolalt meg Kornél apukája , amikor le értünk - nem gondoltam , hogy ti is beszálltok
-Na még szép , hogy igen - mondta Kornél
-Ahogy gondoljátok- vonta meg a vállát Kornél apukája.

•••

Az este elég későig néztünk filmeket, úgyhogy ma reggel 8-kor elég nehezemre esett fel kelni.
-Már is reggel van?- kérdeztem Kornéltól, közben pedig meg dörzsöltem a szemem
-Igen, már reggel van.- nevetett fel, majd kihúzott az ágyból. Én pedig neki dőlve próbáltam fel ébredni-De figyelj ha nagyon fáradt vagy , akkor nem muszáj el jönnöd az edzésemre.- ajánlotta fel , mire én egész gyorsan megráztam a fejem
-Dehogy is-utasítottam el az ajánlatot- már is megyek készülődni- majd azzal fogtam magam, és elmentem készülődni. Rekord idő alatt lettem kész. Szerintem még életemben nem voltam kész ilyen gyorsan , mint most.
Aztán le mentem reggelizni. Kissé meglepett , de Kornél anyukája épp kirakta a reggelit az asztalra.
-Jó reggelt - köszöntem , mikor észre vettem
-Neked is- mosolygott rám kedvesen Kornél anyukája , és adott egy puszit a homlokomra - foglalj helyet és válogass.
-Rendben- mondtam.
Miután meg reggeliztünk el indultunk Kornél edzésére.

Fogd a kezem// IOV ff.//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora