-Foglalj ott helyet, én is oda fogom le tenni a cuccaim- mutatót Kornél egy pad irányába ahonnan majd tökéletesen nézhettem az edzését.
-Okés- majd oda mentünk a padhoz.
-Héé Kornél- kiáltott oda az egyik csapat társa.
-Attila- kiáltott oda Kornél is neki, közben meg ide jött a csapattársa, és kezet fogtak.
-Ő itt Hanna, Hanna ő itt Atti- mutatott be , én pedig felálltam és kezet fogtunk.
-Örülök- mondtam , mire a srác biccentett.
-Kornél hallod , gyere már- hívta Kornélt
-Jövök , egy perc- mondta Kornél , majd hozzám hajolt és hosszasan megcsókolt.
-Itt várok rád- mondtam.
Kornél edzése közben csináltam róla egy-két fotót, amit azonnal át küldtem a nagyinak, tudva hogy örülni fog neki.És itt azon gondolkoztam, hogy bárcsak anyunak is át küldhetném, bárcsak ő is láthatná Kornélt.Majd miután feleszméltem a gondolataimból , gondoltam egyet és kitettem instagram storyba a Kornélról készült képet, és természetesen megtagoltam rajta Kornélt. Aztán elég gyorsan el telt az idő , úgyhogy egyszer csak azon kaptam magam , hogy Kornél felém tart. Én pedig felálltam a padról és felé nyújtottam a cuccait, majd a karjaimat a nyaka köré fontam és egy hosszas csókkal köszöntöttem.
-Így kell Kornél ezt- jutalmazott meg egy beszólással az egyik csapattársa , mire Kornél fel nevetett.
-Igazán tanulhatnál tőlem- mondta röhögve Kornél, majd ment és kezet fogott vele. Az ujjait rá kulcsolta az én ujjaimra ,majd pedig haza indultunk.
-Tudod Újvári Hanna- szolalt meg Kornél miközben haza fele tartottunk- sokszor úgy érzem , hogy én vagyok a világ legszerencsésebb embere , hogy a barátnőm vagy- mondta közben pedig felém fordult és megcsókolt. Nem mondtam semmit , de tudta , hogy én is ugyan így gondolok rá.
-Megjöttünk- ordított Kornél , amikor be értünk a házba.
-Uu biztos éhesek lehettek már, ki van téve az ebéd- mondta Kornél anyukája , nekünk pedig nem kellett kétszer mondani ,mentünk , hogy le üljünk az ebédlő asztalhoz.
-Milyen volt az edzés? -kérdezte Kornél anyukája , közben pedig ő is le ült az asztalhoz.
-Tök jó- vonta meg a vállát Kornél.
-Elfelejtettem feljegyezni , hogy mikor van a következő versenyed. Mikor is van?- kérdezte Kornél anyukája.
-Jövő szombaton- felelte Kornél.
-Fel is jegyeztem- mondta az anyukája , és fel is állt az asztaltól.
-Jövő szombat ?- kérdeztem .
-Igen, jövő szombat- felelte Kornél , aztán mintha csak fel villant volna a kis villanykörte- basszus , a születésnapod.- kapott észbe.- Jó, esküszöm , hogy bepótoljuk , oké? - nézett rám , mire én bólintottam. Nem mondhattam semmit , nem sértődhettem meg. Kornél pedig nem hagyhatta ki a versenyét miattam.
Miután be fejeztük az ebédet felmentünk Kornél szobájába.-Figyelj bepótoljuk , jó? - mondta ismét.
-Kornél , nem kell emiatt aggódnod- simítottam meg a kezét.
-Dehogynem
-Kornél figyelj, nem hagyhatod ki miattam. Bepótoljuk vasárnap , vagy azután való héten. Oké?
-Oké- felelte , majd magához húzott , én meg a karjaimat ismét a nyaka köré fontam és hosszas csókolózásba kezdtünk. Majd ezt az idilli pillanatunkat a telefonom csörgése zavarta meg. Apa volt az.
-Ki az?- kérdezte Kornél .
-Apa- feleltem.
-Csak nyugodtan- mondta én meg bólintottam egyet.
-Szia apa- köszöntem apának.
-Szia Hanna- integetett nekem.
-Mit csinálsz ?- kérdeztem tőle.
-Hát sokat nem, gondoltam felhívlak.- vonta meg a vállát.
-Na azt nagyon jól tetted- mosolyogtam rá hálásan.
-És mit csináltatok ma? Mármint eddig
-Hát elkísértem Kornélt az edzésre , aztán haza jöttünk és ebédeltünk , most meg beszélgetünk- számoltam be.
-Na akkor jó - mondta apu, aztán még beszéltünk egy jó darabig ...
Sajnálom , hogy eltűntem csak hát sajnos suli van meg ilyenek. Deee! Megpróbálom be pótolni :33