ကျော်ကြားထင်ရှားတဲ့Excelenteဆိုသောကုိယ်ပိုင်အထက်တန်းကျောင်းကြီး...
ကြီးမြင့်လွန်းတဲ့ကျောင်းလခတွေကြောင့်ကြောင့်တော်ရုံလူမမှန်းနိုင်တဲ့ကျောင်း..
Masahihoအဲ့ဒီကျောင်းမှာscholarship နဲ့ဝင်ခွင့်ရခဲ့သည်...
Korea မှာတစ်ယောက်တည်းကျောင်းလာတက်နေရသူမို့..ခက်ခဲမှုတွေကအပြည့်ရှိလို့နေသည်
ဒီနေ့လဲခက်ခဲမှုတွေကိုအားတင်းရင်ဆိုင်အုံးမည်လို့စိတ်ဆုံးဖြတ်ပီး..မနက်စာဆက်လက်ချက်ပြုတ်လိုက်သည်...
ကိုယ်တိုင်လုပ်ထားတဲOmuriceကိုစားပီးတာနဲ့..ကျောင်းသို့ထွက်လာခဲ့လိုက်၏...
လူချမ်းသာတွေသာနေနိုင်တဲ့ဒီကျောင်းမှာmashiလိုသာမာန်လူတန်းကတော့တစ်ယောက်နှစ်ယောက်သာ...
နောက်ဆုံးပေါ်ကားအလျှိုလျှိုနဲ့ရောက်လာကြတဲ့ကျောင်းသားကြားမှာmashiတစ်စုံတစ်ယောက်ကိုရှာဖွေနေမိသည်...
Park Jihoon...Mashihoသိပ်ချစ်ရတဲ့လူသား...
အဲ့လူသားကကျောင်းကKingလေ..
ပီးတော့သူကဒီကျောင်းပိုင်ရှင်ရဲ့သား...
ဘေးနားမှာပတ်လည်ဝိုင်းနေတဲ့မိန်းကလေးတွေဆိုတာအဖွဲ့အစည်းတောင်ထောင်လို့ရလောက်တယ်Mashihoပထမဆုံးကျောင်းစတက်တဲ့နေ့ကအခန်းရှာရင်းသူ့ထက်တစ်နှစ်ကြီးတဲ့စီနီယာအတန်းနားရောက်သွားမိသည်...
အခန်းထဲမှာဘတ်စကတ်ဘောဘောလုံးကိုမြှောက်ဆော့နေတဲ့Jihoon Hyung...
အပေါ်ကိုမော့လိုက်တဲ့အခိုက်အတန့်...ထင်ရှားစွာထွက်ပေါ်လာတဲ့မေးရိုးထင်းထင်း...
ဘောလုံးကိုပြန်ဖမ်းလိုက်ပီး..နှုတ်ခမ်းတို့ကွေးရုံပြုံးလိုက်တဲ့အပြုံး...
နောက်တစ်မျိုးပြောရမယ်ဆိုရင်Mashihoနှလုံးသားကိုအောင်နိုင်သွားခဲ့တဲ့အပြုံး...
"သိပ်ချစ်တာပဲဗျာ"
Mashihoအတန်းထဲရောက်တော့သူ့နေရာမှာသူဝင်ထိုင်ရင်းစာသာလုပ်နေမိသည်...
ကျောင်းကအနံကြီးကွင်းကျယ်တွေကဘယ်သူမှသူ့ကိုအဖက်မလုပ်ချင်ဘူးလေ...