(A/N - Harry Potter moviesတွေကြည့်ဖူးရင်ေတာ့နားလည်မှာသေချာပါတယ်..မကြည့်တဲ့ဖူးဘူးဆိုရင်နည်းနည်းတော့ရှုပ်နိုင်ပါတယ်နော်..ဒါေပမဲ့သာသာအတတ်နိုင်ဆုံးရှင်းရှင်းရေးထားပီးအဓိပ္ပာယ်လေးတွေပါထည့်ရေးပေးထားပါတယ်..)
Harry Potterဇာတ်လမ်းတွေသိကြတယ်မလား??..သိတယ်ဆိုHOGWARTS (ဟော့ဂ်ဝပ်)ကျောင်းတော်ကြီးကိုသိမှာပေါ့...
HOGWARTS ကျောင်းတော်ကြီးမှာကျောင်းသားများစွာတက်ရောက်ခဲ့..တက်ရောက်ဆဲပါ..ကျွန်တော်ကလဲအဲ့ကျောင်းသားတွေထဲကတစ်ယောက်ပါပဲ...
တစ်ခြားကျောင်းသားတွေလိုပဲကျွန်တော့်မှာလဲကိုယ့်storyနဲ့ကိုယ်ရှိတာပေါ့နော..ဒါကတော့ကျွန်တော့်storyပါ
ကျွန်တော်ကYEAR5ကိုတက်ရောက်နေတဲ့RAVENCLAW(ရေဗင်ကလော)အဆောင်သားတစ်ရောက်ပါ..အဆောင်ခွဲဦးထုပ်ကြီးကကျွန်တော်ကိုဥာဏ်ကောင်းတယ်ဆိုတာနဲ့ပဲ..RAVENCLAW ပို့လိုက်ထင်ပါရဲ့...ဒါပေမဲ့အဆောင်ခွဲဦးထုပ်ကြီးမမှားပါဘူး...Founder 4ယောက်ပေါင်းလုပ်ခဲ့တဲ့ဦးထုပ်ပဲ..တစ်ကယ်ကျွန်တော်ကRAVENCLAW ပီသတဲ့သူပါ..စာအုပ်ကိုဘယ်တော့မှမချတာကျွန်တော့်အကျင့်....
အော်မေ့နေလိုက်တာ..ကျွန်တော့်နာမည်ကYoon Jae Hyukပါ...Half-Bloodတစ်ယောက်...အွန်း..အမေက Muggle(မက်ဂဲလ်/မှော်ဆရာမဟုတ်သောသာမာန်လူ)...အဖေကမှော်ဆရာ..
ခုတလော..ကျွန်တော်အရမ်းစိတ်ရှုပ်နေတယ်..
တစ်ခြားတော့မဟုတ်ပါဘူး..ကောင်လေးတစ်ယောက်ကြောင့်ပေါ့...ပိုရှင်းအောင်ပြောရရင်..
ကျွန်တော့်ထက်၃နှစ်ငယ်ပီးကျွန်တော်ကိုလိုက်. ...Flirt နေတဲ့ Gryffindor (ဂရပ်ဖင်းဒေါ)ကောင်လေးကြောင့်ပေါ့...."Hyung"
ဟော! ရောက်လာပြန်ပီHouseမတူတာတောင်မှအမြဲရောက်ရောက်လာတယ်"Hyung..ဘာတွေလုပ်နေတာလဲ"
"စာအုပ်ဖတ်နေတာ"
"Hyungလဲအမြဲစာအုပ်ဖတ်နေတာပဲ..မျက်မှန်လဲပါဝါပိုတိုးနေအုံးမယ်"
Jaehyukမျက်မှောင်ကြုံကြည့်လိုက်သည်..."Hyung ကလဲ..ကျွန်တော်နဲ့ရေကန်ဘက်သွားရအောင်လား??..ရာသီဥတုလေးလဲကောင်းတာကို"