"Ya, getir o sütyeni şuraya!"
Lisa, bordo bikinisinin sütyenini alıp kaçan Yugyeom'a tüm evi titretecek kadar yüksek sesle çığırarak tüm kulak sağlığımı becerdiğinde, bir küfür mırıldanarak elimdeki plaj havlusunu çantama tıktım ve oflayarak Lisa'ya döndüm. Öncelikle, sabahın köründe beni zorla kaldırıp sahile gitmek zorunda bıraktıkları için zaten yeterince öfkeliydim. Uykumun en tatlı noktasında sarsılarak uyandırılmış olmanın tepemi attırdığı kadar hiçbir şey tepemi attırmıyordu ve şimdi bu salakların böyle kudurması günün başında dolmakta olan sabrımın sınırlarını zorluyordu.
Bir kere, dün akşam o kadar geç yattıktan sonra özellikle Yugyeom ve Jaehyun'un nasıl bu kadar enerjik olduklarını anlayamıyordum. Sabah uyanıp likör mü dikmişlerdi yoksa protein tozunu fazla mı kaçırmışlardı bilinmezdi ama ikisi de taze muz yemiş maymunlar gibilerdi. Yani, en basit örneği olarak Yugyeom Lisa'nın binlerce dolarlık sütyeninin Jaehyun'a giydirmeye çalışıyordu ve Lisa onu cidden öldürecekti.
Bu tuhaftı, çünkü her sabah kapımıza dikilen erkek grubu olarak tam değillerdi de. Jeon Jungkook yoktu, Jaehyun'un umursamazca mırıldanmasına göre de bugün bize katılmayacaktı. Ah, tabii ki bu benim için bir lütuftu ama ve umrumda da değildi. Şu an tek derdim ve en büyük isteğim yatağıma dönüp uyumaktı.
"Tanrım, Roséanne, buruşuk nineler gibi surat asmayı keser misin?"
Joy, aynanın karşısında dolgun dudaklarının üzerinde kaydırdığı kırmızı rujunu indirip iri gözlerini bana çevirdiğinde, aynadan ona baygın bakışlar attığım sırada katlı kıyafetlerimi plaj çantama tıkmaya devam ederek müthiş bir uykuculuk gösterisiyle esnedim. Hayır, kesemezdim çünkü daha kafamın içinde dönen düşüncelerin sislerini kaldıramıyordum. Jaehyun ve Yugyeom her ne içtiyse aynısından iki shot da benim atmam gerekiyordu, o zaman belki birazcık ayılabilirdim.
"Hayır, bugün için yüz mimiklerim yalnızca surat asmaya elverişli."
Joy, sonu gelmez drama kraliçeliğime bıkkın bir şekilde göz devirip omuzlarını düşürürken, "Pekâlâ," diye söylendi ve derin bir nefes aldı. "Bugün kahveni ben ısmarlarım."
Bilirsiniz, bu dünyada cebinizde olan paranın cebinizde kalması ve istediğiniz şeyi para harcamadan elde etmenizin verdiği mutluluğu başka bir şey vermez, dolayısıyla birkaç saniye öncesine kadar yalnızca surat asmaya elverişli yüz hatlarım bir anlık istisnayla sırıtmama izin verdi ve ben, "Anlaştık." diye mırıldanırken Joy'un kırmızı dudakları nazikçe iki yana kıvrıldı. Ne hoş ki cüzdanından azalacak paracıkları için bana sövmüyordu ve tam da bu yüzden Joy, Lisa'nın aksine tam bir star-girl'dü. Her zaman Joy'la mesafeli-yakın bir ilişkimiz olmuştu ama kesinlikle uzak değildik. Sanıyordum ki üçlü kız grubumuzdaki tüm delilik pozisyonlarını Lisa doldurduğundan ve ben kesinlikle en huysuzu olarak başköşede yer aldığımdan Tanrı, Joy'u ikimizin arasına bir melek olarak yollamıştı.
"Ya, seni puşt! Yemin ederim seni Avustralya sahillerinde boğacağım, Kim Yugyeom!"
Lisa, öfkeden elektriklenmiş saçları ve elinde kumaşı hayli esnemiş bordo sütyeniyle odaya girdiğinde, hazırlanmış plaj çantasını ayaklarımın dibine bırakarak ısırdığım dudaklarımla ona döndüm. Bir hayal kırıklığı tablosu olarak, Lisa'nın en büyük hassasiyeti olan kıyafetleri acımasızca gasp edilirken ve elindeki sütyen, Jaehyun'un geniş göğsüne takılmaya çalışırken onun göğüsleri için fazla genişlediğinden, öfkesinin ulaştığı seviyeyi pek kestiremiyordum. Dediği gibi Yugyeom'u gittiğimiz sahilde üstünde tepinerek boğabilirdi ve nedense yapmama ihtimali yapma ihtimalinden çok daha düşük geliyordu.
Zavallı Yugyeom, onu severdim...
"1991, Chanel, Spring Summer'dandı, değil mi?"
Lisa'nın elindeki bikini sütyenine dudaklarımı büzerek üzgün gözlerle bakarken Joy, bana dehşet dolu bakışlar atarak daha da öfkelenen Lisa'yı gösterdiğinde, Yugyeom cidden bir dayağı hak ettiği için omuz silkerek yatağa oturdum. Salak çocuk, zavallı bikiniyi mahvetmişti. Lisa hala kafasını buzlu küvete sokmadığı için şanslıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|•| Hiraeth |•| rosékook
FanfictionO, bir günahkâr. O göğüs kafesimde bir deprem, zihnimde bir yalancı. O bir kalp kıran. Ben de tutsağı. 15.04.2022|ménsis [Jeon Jungkook × Park Rosé] *Bu hikaye tamamen @roseninyavuklusu 'na ithaf edilmiştir.