Yazar'danBay dumbledore söz verdiği gibi sabah bellatrix lestrange'i almak için gelmişti, bu kadın daha dün böcek diye betimlediği kişimiydi.
Şimdi çok daha iyi ve dinç duruyordu.
Her ikisinin de sözlere ihtiyacı yoktu, yalnızca cisimlendiler. Tam ofisinin ortasına, genç cadı profesörün odasına bir göz attı her şey kendi dönemiyle aynı gibiydi disiplin cezaları için geldiği bu yer hiç değişmemişti.
Anlık bir hasret.Fakat yalnız olmadıklarını gördü severus snape ve küçük bir çocuk daha odadaydı.
Hermione ise oldukça tepkisiz görünmeye çalışsada sıska bacakları titriyordu farkında olmadan korkuyordu ve bunun belli olması, bellatrix'i güldürdü çünkü insanlar ondan korkardı, kaldı ki küçük bir kız çocuğu neden korkmasındı ki.
"Hepimiz burada olduğumuza göre lütfen anlatacaklarımı can kulağı ile dinleyin, zamanda geriye gittiğinizde siz bellatrix Astrazano, böylelikle hermione Astrazano'nun halası olucaksınız, sizin için kurulu bir düzen oluşturduk bile bayan lestrange yani Astrazano bakanlıkta sihirli yasal yaptırımlar dairesinde çalışıcaksınız, ilk hafta sadece alışmanız için, daha sonra eşinizle boşanmanızdan sonra bile sizi rahat bırakmayan annenizin son isteğini yerine getirmek için bir çocuk evlat ediniceksiniz bu da elbette Tom riddle olucak, Anneniz çoktan vefat olmuş olucak. Yani siz yine iki kişi olucaksınız ekstra sırlarınızı birine anlatmak kesinlikle yok, bayan hermione granger ise anne ve babasını kaybettiği için sizin yanınıza taşınmış gibi olucak. Birlikte birinci sınıfa başlayacaksınız, aynı evde aynı okulda, heryerde onu gözlemeniz onun yanlış seçimler yapmasını önleyeceksiniz. Biliyorum çok büyük bir istek daha doğrusu bir zorunluluk." Dedi dumbledore
"Teşekkürler Albus baksana küçük kız bizim için herşeyi planlamış, hey şu Astrazano saçmalığı umarım soyadını kullandığım aile safkandır, yoksa çok üzülürüm!" Dedi iğneleyici bir sesle
"Elbette bellatrix." Dedi Albus Dumbledore.
Genç cadı huzursuzca kıpırdandı ve gözleriyle hermione işaret etti 'hey bu da mı safkan?' demekti.
"Merak etmeyin bayan lestrange canınızı sıkacak bir durum yok hermione yüzde yüz safkan." Dedi ve kimsenin duymayacağı bir şekilde ekledi 'zamanda geri gider gitmez.'
"Ne muhteşem lordumu görmek ona hizmet etmek." Dedi hisli ve ağlamaklı sesle çünkü onun nasıl yetim kaldığını biliyordu sırf kendi bencilliği yüzünden Tom'un annesi merope gaunt bir aşk iksiri ile bir muggle'ı kendine bağlamaya çalışmıştı fakat pis muggle onunla işi bitince onu terketmişti.
Onu her zaman burunsuz ölüm rengi teni, canavar kırmızısı gözleri ile tanımış görmüştü, onu da bir vakitler çocuk olduğunu düşünmek biraz garipti. O ki ölümü savuşturmak için her şeyi yapan en karanlık ve korkulan büyücüydü.
Tanrının özel bir hizmetkârı olmalıydı yine lordunun yanında olacaktı ona 'Annelik' mi edecekti. Annesi olmazdı elbette teknik olarak.
"Severus." Diyerek hanımları işaret etti Albus.
Yağlı siyah saçlarıyla büyük bir ahenk içinde olan siyah büyücü cüppesinin cebinden iki küçük iksir çıkardı, bu esnada ise Albus zaman döndürücüyü çoktan ikilinin boynuna takmıştı. Bir dikişte içilen iksirlerle birlikte zaman döndürücüsüne dokundular bir kaç saniye içinde içindeki küçük halkalar mor bir ışık içinde dönmeye başladı.
Severus ve Albus ikiliye güven veren tebessümlerini göndermeyi ihmal etmediler.
"Bayan lestrange için oldukça heyecan verici bir deneyim olucağını kesin fakat nasıl bu kadar normal olabiliyor." Dedi severus, kadının delirmiş halinden pek bir eser yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mrs Astrazano 🫧 TOMİONE
Fanfictionyaşlı adam yılların tecrübesi ile cisimlenmiş ve hiçbir yan etki dahi hissetmemişti Azkaban'ın küf kokulu duvarlarının nedeni ise okyanus dalgalarının durmaksızın dövmesiydi. Bakanlıkta sözü geçen biri olmanın verdiği yetki ve bilgelikle istediği ye...