Louis synsvinkel
Vreden var i hele kroppen, mine hænder rystede og - Ja, hele min krop rystede af vrede. Jeg kiggede alvorligt hen på Niall derefter Alison. "Louis det er ikke som du tror" Sagde Niall. "Hvad fanden er det så? Har i måske ikke lige lagt og kneppet?" Råbte jeg."Det har vi faktisk ikke." Sagde Niall bestemt. Årh han tror han kan narre mig. Jeg kiggede på Alison, og rystede på hovedet. "ALISON! Du har ikke enæggede været her i en uge endu, og du ligger allerede og knepper mine venner!"
Råbte jeg lidt højere. "Jeg elsker ham! Og jeg knepper ham hvis jeg vil, OKAY?" Nærmest skreg Alison. "SÅ I HAR ALTSÅ KNEPPET?" Råbte jeg så højt at der kom en sygeplejerske løbende. "NEJ" "PAS PÅ ALISON" Var det eneste Niall nåede at svare får det skete.
Alison synsvinkel
Jeg er såååå vred på Louis at det er helt vildt, altså kan han da ikke forstå at jeg også forelsker mig? Han må da.. "ALISON PAS PÅ" hører jeg Niall råbe til mig mere når jeg ikke at høre før jeg får et eller andet i hovedet. Jeg ved ikke hvad det er, kun at der bliver helt sort og stemmerne omkring mig langsomt forsvinder.Nialls synsvinkel
Jeg mærker vreden helt ned til tæerne, hvorfor kan han ikke bare forstå at vi elsker hinanden? Eller.. Jeg elsker ihvertfald hende.Mine tanker afbrydes da jeg ser Louis tage en vase i hånden og kigge på mig. "NEJ" råber jeg så højt jeg kan, men Louis giver mig bare dræberblikket. "PAS PÅ ALISON" Skynder jeg mig at råbe inden jeg ser vasen komme imod mig. Jeg fjerner mig hurtigt med opdaget at Alison var bag min ryg, og derfor rammes hun af den. Jeg hører et skrig og vasen rammer hende.
Hun bløder. Hun ligger nede på gulvet og bløder. Det Louis skyld, altsammen. Alle de tanker flyver gennem hovedet på mig imens jeg kigger på hende. Jeg kan ikke gøre noget, kan ikke bevæge mig.
Jeg vågner fra min trance. Jeg kigger på Alison, og husker hvad der er sket. "LOUIS KALD DOG PÅ EN LÆGE" råber jeg af ham. Han kalder på en læge og en læge kommer ind af døren. "Hvad sker der her?" Spørg lægen. "Louis kastede en vase I HOVEDET PÅ HENDE" siger jeg højt og stirrer ondt på Louis som står iskold. Jeg bryder ligepludselig sammen. Jeg sætter mig på gulvet og begynder at græde. Rigtig meget, jeg kunne slet ikke stoppe igen.
Zayns synsvinkel
Jeg lå og så fjernsyn da min mobil pludselig ringer.
"Det Zayn" Zayn
"Hej Zayn d-det Niall, Alison hu-hun bløder" Niall
"Altså snakker vi om menstruation eller?" Zayn
"Nej! Louis kastede e-en vase i hovedet på hende og nu.." Niall brød sammen.
"Jeg kommer med det samme" ZaynJeg sidder i venteværelset på sygehuset. Jeg venter bare på at de henter mig, jeg ser en lille pige som sidder med vejrtrækningsproblemer og glor på mig. Jeg blinker til hende og hun begynder at skrige. Jeg fniser for mig selv. Fans..
"Zayn Malik?" Hører jeg en dame i hvidt tøj sige. "Ja?" Svarer jeg nervøst. "Hun er okay, hun har et par sår i hovedbunden og en lille hjernerystelse men ellers er hun okay" siger damen. Jeg ånder lettet ud.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Til døden os skiller
FanficPigen Alison flytter hjem til sin fætter, Louis. Hvor hun møder resten af One Direction. Hun finder hurtigt sammen med Niall, men er ham utro med Harry. Skal Harry være faren til Alisons barn?