Tilgiv mig

247 11 0
                                    

⛔SEKSUELE SCENER⛔️

Harrys synsvinkel
Jeg smed hende ned i sengen og tog hurtigt min trøje af. Den var stiv, og jeg kunne bare ikke lade hende være. Jeg måtte have hende. Hun kiggede på min mave, og jeg rødmede. Jeg tog mine bukser af og hun kiggede på bulen. "Ja den er helt klar" grinte jeg.

Jeg kravlede op til hende i sengen og begyndte stille at tage hendes tøj af. Jeg spændte hendes bh op og kyssede stille hendes bryster. Hun nød det tydeligvis, da hun stønnede meget. Jeg træk hendes trusser ned over hendes ben, og nød synet. Jeg tog mine boxershorts af og smed dem på gulvet.

Jeg fik den hurtigt op i hende og hun stønnede mig, ligesom mig. Jeg gjorde det hurtigere og hurtigere indtil jeg var helt udmattet. Jeg holdte en kort pause. "Rid mig" kommanderede jeg. Hun gjorde som jeg sagde og jeg kom oppe i hende.

⛔️SEKSUELE SCENER SLUT⛔️

Ligepludselig hørte vi en banke på døren "ALI ER DU HJEMME?" Jeg kunne høre Nialls stemme. Jeg trak mig ud af hende, tog mit tøj og kiggede på Ali. "Kom" hviskede hun og viste mig hen til en bagdør. Jeg gik ud af den og kyssede hende farvel.

Nialls synsvinkel
Jeg var taget hjem til Ali for at undskylde for at jeg har været sådan en idiot. Jeg stod og bankede på, men da der ikke kom noget svar gik jeg bare ind.

Jeg kommer ind i soveværelset og ser Alison ligge meget lidt påklædt, der er meget rodet og jeg bliver straks nervøs. "Alison? Hvad er der sket her?" Hun kiggede op på mig med et lidt skræmmende blik. "I-ingenting" svarede hun koldt. Jeg kiggede rundt i værelset, og så et par boxershorts ligge midt i det hele.

Jeg kunne mærke tårerne presse sig på, og jeg kiggede hen på Alison som allerede var begyndt at græde. Jeg gav tårnene frit løb da jeg straks vidste at det var Harrys boxershorts. Jeg havde lyst til at dræbe ham. Han havde rørt min pige, eller havde hun rørt ham? Nej Niall ikke tænk de tanker.

"Var det frivilligt?" Spurgte jeg. "Nj-j-ja fik hun fremstammet. Jeg gik amok og tog straks et ur der stod på bordet og smadrede det ned i gulvtæppet. Hun skreg og råbte at jeg skulle stoppe men istedet tog jeg fat i hendes arm og trykkede til. Jeg borede mine negle ned i hendes arm til hun nærmest lå på knæ og bad mig stoppe. Jeg slap hende og gik ud af værelset.

Jeg kunne høre hun sad og hulkede, jeg var lige ved at vende om og gå ind at trøste hende. Men nej, hun havde fortjent det. Jeg løb straks ud på toilettet og låste døren. Jeg vaskede mit ansigt og tørrede det med et håndklæde.

Alisons synsvinkel
Jeg var totalt knust. Jeg er sådan en kæmpe idiot, jeg havde ikke lyst til at være her. Niall er sur på mig og han er mit et og alt. Jeg kiggede på min arm, der var kommet kæmpe mærker fra hans negle. Jeg ømmede mig og gik ud af værelset.

Jeg løb op af trapperne, forbi Niall og helt op til den øverste etage i mit hus. Jeg kiggede ud af vinduet. Jeg tænkte mig hurtigt om og åbnede så vinduet. Jeg satte mine ben ud af vinduet og lukkede øjnene da jeg mærkede Nialls stærke arme omkring mig.

"HVAD HAR DU GANG I?" Råbte Niall af mig. "D-du var sur på mig, og du e-er det eneste jeg har tilbage." Hulkede jeg. "Jeg elsker dig Ali" sagde han imens han pressede vores læber sammen. "Jeg elsker også dig" mumlede jeg.

Louis var for længst kørt igen. Mig og Niall havde snakket om tingene, han havde sagt undskyld og vi kyssede nærmest resten af aftenen.

Til døden os skillerWhere stories live. Discover now