Het boek is geschreven door Dogsparadise
Het boek heet The Dark Shadow
De samenvatting:
Jack is een vijftienjarige jongen die in een klein dorpje woont, aan de rand van een groot bos. Maar het is niet zo maar een bos. Buiten dat er gevaarlijke dieren in het bos wonen, beweren sommige mensen dat ze een zwarte schim tussen de bomen door hebben zien flitsen, rond de avond. De schim, waarvan niemand weet wie of wat het is, wordt The Dark Shadow genoemd. Ook verdwijnen er soms mensen. Verkenners vanaf achttien jaar, worden eropuit gestuurd om degene te zoeken die verantwoordelijk is voor de verdwijningen, en hebben de opdracht om hem of haar te doden. Maar geen een van hen is ooit teruggekeerd. Dan glipt Jack op een avond het bos in om The Dark Shadow op te sporen en de verdwenen mensen te zoeken. Jack moet velen gevaren weten te doorstaan, en hij komt erachter dat hij niet is zoals de andere mensen in zijn dorp... Zal het Jack lukken om The Dark Shadow te vinden? En zal hij de verdwenen mensen kunnen redden, als deze nog in leven zijn? En wat is er zo speciaal aan Jack?
Niet voltooid.
Reactie op inspiratie:
Ik had geen inspiratie voor het boek waar ik op dat moment mee bezig was. Ik had zin om een nieuw verhaal te plaatsen met spanning erin. Toen was het eerste wat in me opkwam dat het iets met een schaduw moest zijn.
De categorie is Weerwolf
JE LEEST
Ik promoot jou boek :) (PAUZE)
РазноеIk promoot jou boek als je de stappen volgt en in de reactie zet. Ik promoot ook boeken die ik zelf lees en leuk vind :)