33. De Mendacia Trilogie

28 3 2
                                    

Het boek is geschreven door Lysithae

Het boek heet De Mendacia Trilogie


De samenvatting:


"Ethan, hoe komt het dat mijn ouders wisten dat ze er niet meer zouden zijn als ik deze brief las?" De trilling in mijn stem is goed te horen. "Snap je het dan niet, Luce?" Ik kijk hem vragend aan, en dan spreekt hij de zin uit die mijn hele leven verandert. "Je ouders werkten helemaal niet in het ziekenhuis, ze zijn niet bij de brand omgekomen, ze zijn vermoord." - Mendacia. Zo wordt het futuristische Engeland genoemd. Een land afgeschermd van de rest van de wereld, verdeeld in twee delen: het Oostblok en het Westblok. Lucy Hill woont in het Westblok, het armste deel van Mendacia. Wanneer Lucy zestien is komen haar ouders om bij een brand, Lucy's leven stort in. Hoe moet ze zien te overleven? Een jaar later heeft ze haar leven eindelijk weer een beetje op orde. Maar wat gebeurt er als ze een vreemde jongen ontmoet, een jongen die overduidelijk geheimen met zich meedraagt? En wie had kunnen weten dat Lucy in al deze chaos ook nog eens liefde zou vinden?


Hij is nog bezig, het is een Trilogie en deel één ervan is al af (alle delen staan in hetzelfde boek).


Inspiratie reactie:

Ik weet niet meer precies hoe ik op het idee kwam, haha. Het is al zo lang geleden dat ik het heb bedacht!

De genre is Sciencefiction

Ik promoot jou boek :) (PAUZE)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu