77. The Heaven Is Crying

11 1 0
                                    


het boek is geschreven door ''Anoukie1999''

het boek heet ''The Heaven Is Crying''

De samenvatting:

 Macy Silver krijgt op een dag een brief waarin staat dat ze naar een magische school toe mag genaamd Heaven Highschool, een verborgen land in de lucht. Er stroomt magie door haar aderen en ze blijkt een Element wizard te zijn. Dat houdt in dat ze elementen kan besturen door middel van spreuken, hoewel het nog veel oefening vergt voordat ze het goed kan. Ze ontmoet andere tovenaars die hetzelfde zijn als zij en ze vind het er maar al te leuk. Ze ontmoet Brendon, een -volgens haar- irritante maar aardige jongen. Sarah, een aardig meisje die haar helpt met haar magie. Michael, de directeur van de school. Maar plotseling beginnen leerlingen elkaar te vermoorden. De raad vermoed dat een oude vijand terug is en wraak neemt van vroeger. Ze roepen 6 leerlingen op en broeden een plan uit om iedereen veilig te houden. Maar of dat lukt?

 het boek is niet voltooid (bevat nu 4 delen)

Inspiratie reactie:

 Ik kwam op het idee door een droom en een paar details van series die ik kijk.

 De genre is fantasy, avontuur en beetje romantiek (komt later pas voor)

Het boek is trouwens geschreven in het Engels :)


Ik promoot jou boek :) (PAUZE)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu