het boek is geschreven door catniplovestories
het boek heet I'am a fucking princess?
De samenvatting:
Frederique is een normaal meisje van 16 jaar voor zover ze weet konden haar ouders niet voor haar zorgen, is ze in een kindertehuis opgegroeid nu is ze geadopteerd. Ze is gelukkig met haar nieuwe moeder, vader en oudere broer. Haar leven verloopt vlekkeloos tot dat ze een brief ontvangt van haar moeder waarin er staat dat ze een prinsess is, in de brief staat ook dat ze haar moeder en vader snel zal zien en dat ze moet komen wonen in Engeland waar hun "kasteel" staat. Maar wil ze dit wel? Als ze besluit om naar haar ouders te gaan wordt het leven er niet makkelijker op het leven in Engeland valt haar zwaar ze komt erachter dat het leven als prinses niet zo geweldig is als ze dacht. Tot dat ze Thomas ontmoet de zoon van de bakker van het kasteel. al snel wordt ze verliefd op Thomas als ze dit aan haar ouders verteld wordt haar verteld dat Thomas geen goede man voor haar is en dat ze niet met een bediende mag omgaan. Haar ouders besluiten dat ze met James moet trouwen James blijkt niet tegen te vallen hij is knap,gespierd,zorgzaam en lief. Alleen ze blijft maar aan Thomas denken kunnen ze ooit nog samen zijn?
het boek is niet voltooid
reactie op inspiraties:
Mijn inspiratie i don't know eigenlijk ik hou gewoon heel erg van sprookjes,prinsessen en liefde dat soort dingen,ik kwam op het idee toen ik een prinsessen film had gezien haha lolzz :)
De categorie is romantiek
JE LEEST
Ik promoot jou boek :) (PAUZE)
CasualeIk promoot jou boek als je de stappen volgt en in de reactie zet. Ik promoot ook boeken die ik zelf lees en leuk vind :)