geschreven door RoccovanVreumingen
het boek heet "Geheim genot"
de samenvatting:
Het zijn er weinig, maar ze bestaan echt.Een 4e klasser genaamd Milo zit op seksueel gebied afwijkend in elkaar. De afwijking is zo zeldzaam dat het nooit in de kranten of op het journaal voorkomt en misschien ook nooit erin voor zal komen. Misschien is hij de enige wel. In eerste instantie is hij dan ook niet van plan om het aan iemand van de wereld te vertellen. Alleen Milo kent zijn eigen geheim.Om te beginnen is hij niet heterofiel, maar óók niet homofiel of pedofiel. Voor seks hoeft hij niet eens een partner, maar soloseks is bij lange na niet genoeg, al voelt hij weer helemaal niets voor pornofilmpjes.Ben jij benieuwd naar zijn geheim?
"Geheim genot" bij lange na nog niet.inspiratie reactie:"Geheim genot": het is zo dat homo's en lesbo's een beetje afwijkende seksuele geaardheid hebben, maar we lijken het toch best normaal te vinden. Maar de wereld van afwijkende seksuele geaardheid is veel meer dan alleen dat. In dit boek ga je kennis maken met een jongen die op een heel andere manier tegen seks aan kijkt. Wat die kijk precies is, moet nog geheim blijven, zoals de titel al zegt, maar het zou goed kunnen dat je nog nooit van die afwijking hebt gehoord.
genre is tienerfictie
JE LEEST
Ik promoot jou boek :) (PAUZE)
AcakIk promoot jou boek als je de stappen volgt en in de reactie zet. Ik promoot ook boeken die ik zelf lees en leuk vind :)