geschreven door 8Bop0zhet boek heet The Butterfly Boy
De samenvatting:
Butterfly boy gaat over een jongen van vijftien jaar die een gevaarlijke huidziekte met zich meedraagt genaamd "Epidermolysis bullosa." Al sinds zijn geboorte had hij deze ziekte, maar God zijn dank was het niet zo erg als al de andere kinderen met deze ziekte. Toch nog had hij een moeilijke verleden gehad. William Anderson. Deze vlinder jongen is een zeer nerveuze tiener, verlegen en heeft geen zelfvertrouwen. Hij doet er alles aan om zijn ziekte te verbergen zodat hij net als de andere jongens kan gaan leven want hij wilt biet als de "weirdo" bekend staan. Om deze reden is hij ook vaak de slachtoffer van pestkoppen die niet van zijn ziekte afweten.Meryl Anderson. Een pestkop, idioot, asociale jongen die niets anders doet dan andermans levens zuur maken. Waarom? Hij verdedigd zijn angsten. Toen hij klein Was, kwam zijn tweelingbroer op het leeftijd van zeven jaar om waardoor Meryl verdrietig werd en zijn zelfvertrouwen verloor zijn klasgenoten begonnen hem te pesten tot zijn beste vriend voor hem op begon te komen. Sinds dien gebruikt Meryl zijn vriend, Zachary als een bodyguard zodat niemand hem kon pesten en zo begon hij anderen te pesten en begon zich zeer stoer te gedragen.Deze twee jongens zullen elkaar tegenkomen. En of ze nou blij zijn met de dag van de ontmoeting of juist niet, dat blijft onzeker. Wat wel waar is dat ze elkaars leven tot de kleinste punt zullen veranderen.Het herschrijven is nog bezig.
Inspiratie reactie:
Ik zag ooit een video op YouTube waar een meisje van 14 het ziekte had en er iets over vertelde. Ik interesseerde er zeer aan en poef, na heel wat gelezen te hebben over deze ziekte kwam de idee in mij op om er een verhaal over te schrijven :Dgenre is tienerfictie en Drama
JE LEEST
Ik promoot jou boek :) (PAUZE)
RandomIk promoot jou boek als je de stappen volgt en in de reactie zet. Ik promoot ook boeken die ik zelf lees en leuk vind :)