het boek is geschreven door ''Naomi Sanora''.De titel van het boek is ''Achter het Masker.''Het boek is nog niet voltooid. Ik zou ook graag willen weten wat mensen er van vinden.
De samenvatting:
Lilly Isler is de nerd van de school. Ze word gepest door zo'n beetje de hele school en heeft geen vrienden.
Boy Blackburne is een badboy en is de populairste jongen van zijn school. Hij is de droom van zo goed als ieder meisje en kan elk meisje krijgen als hij dat wil.Bij een gemaskerd bal op school voor de laatste jaars dansen Boy & Lilly samen met elkaar. Ze weten niet van elkaar wie ze zijn en houden hun identiteit ook geheim.Lilly is al sinds de eerste klas verliefd op Boy, maar ze durft het hem niet te vertellen. Ze is bang dat Boy haar zal afwijzen, dus houd ze het gehiem.Boy wil graag weten wie het mysterieuze meisje is waarmee hij gedanst heeft en probeert haar identiteit uit te vinden.De populaire meiden van de school horen dat boy het mysterieuze meisje van het bal zoekt en proberen hem te laten geloven dat één van hen het meisje is waarmee hij had gedanst. Boy gelooft het en breekt zo, zonder het zelf te weten, Lilly's al zó vaak gebroken hart.Lilly kijkt zwijgzaam toe hoe Boy gelooft dat het meisje waarmee hij had gedanst een van de populaire meiden is. Het liefst zou ze van het dak van de school schreeuwen dat zíj het mysterieuze meisje van het bal is. Maar ze doet het niet. Want zeg nou zelf: een jongen als Boy zou toch nooit met een meisje als Lilly dansen?Met de eindexamens om de hoek en een gebroken hart licht Lilly's wereld volledig overhoop.En wat zal er gebeuren als de saaie nerd toch niet zo saai blijkt te zijn?Zal het Boy en Lilly lukken om hun eindexamens te halen, of zal het allemaal toch voor niets blijken te zijn geweest?Categorie is romantiek.
Inspiratie reactie:
Ik kreeg het idee door een foto over een gala op facebook. En een foto die mijn beste vriendin had gestuurd van haar jurk voor een schoolfeest.
JE LEEST
Ik promoot jou boek :) (PAUZE)
AléatoireIk promoot jou boek als je de stappen volgt en in de reactie zet. Ik promoot ook boeken die ik zelf lees en leuk vind :)