v.

476 31 5
                                    

"Draco Luciusi Malfoyi, ty proradná kryso!"

Jaké to příjemné sobotní ráno.

Draco otočil hlavu a spokojeně se usmál, neodtrhujíc pohled od svého nejlepšího přítele, který si to k němu rázně štrádoval mezi mrzimorským a zmijozelským stolem. Rostla v něm tak sobecká nedočkavost, že se až skoro cítil špatně.

"Zmije jedovatá..," pokračoval Blaise, když prošel kolem prvaček z Mrzimoru. Dívky při jeho výjevu jen protočily očima.

"Boto rozcupovaná..." Málem zakopl o něčí nataženou nohu. Draco se napil dýňové šťávy, aby zakryl pobavení. Theo, který seděl hned vedle, přehodil nohu na druhou stranu lavičky a s očekáváním pozoroval, co se bude dít.

"Kapso nevypáraná..." To už se otočila i Pansy.

"Nemytej myší kožíšku!"

"To by stačilo, Blaisi," přerušil ho Theo a Blaise se dramaticky zhroutil na místo vedle něj. Důležitě se natáhl po toustu s džemem a věnoval při tom Dracovi uražený pohled. Ostatní je jen mlčky sledovali. Blonďák odložil skleničku a opřel si bradu o dlaň, na tváři svůj typický úšklebek.

"Dobrá, co to vy dva zase kujete?" vložila se do toho vztekle Pansy a Draco se nenuceně zasmál. Jen to klidně vysyp, Blaisi, prolétlo mu hlavou a s veškerým sebeovládáním se snažil z hlavy vytěsnit Hermionin hlas. Přišla jsi v tom nejlepším, kotě.

Hnědovláska se mezitím posadila ke stolu a nechala se bavit Ginnyinou historkou. Namazala si chleba máslem a když se natahovala pro pomerančový džus, neodolala nutkání podívat se na opačnou stranu síně. Sice z Malfoye viděla jen záda, ale jakýmsi způsobem ji to uklidnilo. Třeba ho zastihne ještě před první hodinou.

Taky si ale všimla, že zrovna v jeho skupince hadů něco nehraje. A tak, zatímco se napůl ucha věnovala zrzce, se pokoušela rozluštit jejich podezřelou situaci.

A bylo to jako koukat se na špatnou komedii. Blaise se zničehonic nadmul, rychle se kolem sebe rozhlédl, aby se přesvědčil, že to kdyžtak Hermiona uslyší, a se vší sebeúctou, která mu zbývala, se postavil. Draco, docela ohromen tím, jakou veličinu z toho ten šašek dokázal udělat, se posadil obkročmo a založil si ruce na hrudi. Nebelvírčin pohled ho propaloval i skrz hlavy studentů. To bude show, vydrž.

Blaise si hluboce odkašlal. Pravou rukou si povolil kravatu, jako by to mohlo mít nějaký efekt, a po krátké odmlce s hrdostí prohlásil: "Draco spí s Grangerovou!"

Blonďák koutkem oka postřehl Hermionino překvapení. Theo na sobě nedal vůbec nic znát a Pansy vypadala, jako by nejradši vystřelila od stolu. Pro jistotu se otočilo i pár dalších lidí.

Díky, kámo.

Draco se na Hermionu letmo podíval a když zjistil, že se usmívá na Weasleyovou vedle sebe, rozhodl se to vzít do vlastních rukou. Promluvit si o tom můžou později o samotě.

"Asi bych se měl obhájit, co?" uchechtl se suše po chvíli, když na něm pohledem viseli všichni u stolu. Napětí ve vzduchu se dalo krájet. Přál si zmizet tak rychle, že si před dalším proslovem taky stoupl. "Ale asi nemám proč. Sice jsme spolu nespali, to je silná dezinformace," S pokrčenými rameny se otočil k odchodu. "Ale každopádně je moje. A za svoje věci bych dal život, znáte mě."

Při pohledu na Pansyin šok si začal v hlavě odpočítávat minuty do posledního dechu.

"Takže konečně, Draco?" dobíral si ho Theo, ale byl asi jediný, kdo něco podobného čekal. Blonďák mu věnoval jedno pobavené přikývnutí.

Vyšel ze síně ven a zamířil rovnou do sklepení. Moc dobře věděl, co všechno ho během dne potká. Ale bylo mu to jedno. To, co řekl svým přátelům, byla pravda. Chtěl Hermionu pro sebe. Se vším, co měla. A když už to přiznal sobě a jako největší romantik to vyznal i jí, nebylo s čím se tajit.

"Udělalas ze mě měkotu, Grangerová," zasmál se pro sebe, když otevíral dveře do ložnice. "Ale bez tebe by to bylo horší."

A bez přemýšlení zamířil pod studenou sprchu.

When the kitten bites | Dramione ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat