12. rész

1.7K 45 2
                                    

-Peti! Peti!-kezdtem el kiabálni-Segíts! Itt vagyok! Haho!

De nem vett észre. Marci elkapta a kezem és elrángatott egy eldugott helyre a termen belül. Senkinek nem tűnt fel, hogy eltűntem. Elkezdtek potyogni a könnyeim. Na jó. Sírtam.

Marci a falnak csapott, majd simogatni, csókolgatni kezdett. Elkapott a hányinger.

-Eressz el!-kiabáltam

-Megvagy! Innentől nem engedlek el soha!-nevetett fel

Meg akart csókolni, de próbáltam mindig elfordítani a fejem. Mikor ebből megelégelt lefogta az arcomat és úgy csókolt. Majd másik kezét nyakamra tette és folytogatni kezdett.

-Addig nem engedlem el a nyakad amíg enyém nem leszel!-sziszegte a fülembe

Felpofozott. Éreztem, ahogy a vér végig csorgott az arcomon. Fájt, lüktetett. Ekkorát még sosem kaptam tőle.

Hangja erős volt, féltem tőle. Végül csak hagytam magam. Ha nem ellenkezek, ő se fog erősebben bántani. Ezt már megtanultam tőle régebben.

-Csak engedj el kérlek!-szóltam már halkan neki

-Ha mégegyszer elmondod, hogy engedjelek el. Esküszöm neki rángatlak a falnak te kurva!-kiabált rám

Összerezzentem, mégjobban sírtam. Alig kaptam már levegőt. Nagyon erősen szorította a nyakam. Testem nem bírta már ezt a sokkot. Lábaimba szinte már erő nem volt.

Megláttam Johannát, a szájához tartotta a kezét. Sírt mikor meglátott. Mutatta, hogy mindjárt jönn, hozz segítséget.

-Te még ma az enyém leszel Emma!-morogta a fülembe-Mától és örökké...

Bele nézett a szemeimbe. Zavart volt. Könnyes volt a szeme. Majd hirtelen elengedte a nyakam. Itt volt az alkalom. Belefejeltem az ő fejébe. De mivel nem volt annyira erős így szinte meg se érezte. Abban a pillanatban újabb pofont kaptam.

Már láttam a vesztemet. Csak zokogtam tovább.

-Most megvagy te szemétláda!-ugrott rá Peti-Meghalsz!

Ahogy elengedte Marci a nyakam futottam is a lányokhoz. És csak sírtam.

Peti a falnak nyomta Marcit. Ordított vele. Mikor lendült volna a keze, Milán fogta le. Kivitték Marcit a helységből. Én is utánuk eredtem. Villogó és szirénázó mentőket, rendőröket láttam mindenhol.

Még annyit láttam, ahogy Marcit beteszik az egyik rendőr autóba. Ezután  minden elhomályosodott. Éreztem ahogy a testemet végleg elhagyja az erő, majd összeestem.

Ezek után teljes képzavar.

Sziasztok kedveskéim!

Remélem tetszett ez a rész. Nagyon szépen köszönöm a sok kedves szót amit kapok tőletek.

Váratlan Találkozás (ff. Marics Peti)Where stories live. Discover now