18. rész (+18)

2.3K 44 3
                                    

Ketten, a zuhany alatt Marics Petivel. Keze már nőisségemnél tartott. Bíztam benne.

-Biztosan?-nézett rám félve mégis a szemébe a vágyat láttam

-Csináld már.-szisszentem fel a vágytól

Peti azonnal cselekedni kezdett. Forró csókokkal ment lefelé a testemen. Szinte égetett már. Elérte az a pontot. Lehelete meleg volt számomra.

Lepillantottam rá, ő felnézett rám, ajkait megnyalta, majd mást is.

Lábaim remegni kezdtek, tudtam hogy mindjárt el fogok menni.

-Ph...peti-nyögtem, miközben rá markoltam a hajára

Miután elmentem, próbáltam feleszmélni a gyönyörből.

Peti önelégülten mosolygott rám. Egy csókot adtam a szájára, miközben ő rámarkolt a fenekemre.

De nem tudta mit tervezek. Most én voltam a soron. Elkezdtem legugolni. Körmeimet végig húztam testén. Mikor teljesen leguggoltam, ekkor tudtam teljesen szemügyre venni a kicsiPetit. Hát mit ne mondjak, nem kicsi. Szemem tágra nyitottam mikor megláttam.

-Mivan kislány.-nézett rám pimaszul-Tudom, szép. Nem kell mondani

Elnevettem magam. Majd a kezem ügyébe vettem az irányítást. Vagyis inkább a szám. Khm khm.

Éreztem, hogy lassan célba ér Peti is. Felnéztem rá, láttam rajta, hogy nem bírja tovább.

Felnéztem rá. Engem nézett ő is. A levegőt szinte bent tartotta.

-Baszki Emma. Ezt nem bírom.-kezét a hajamra helyezte majd gyorsított a tempón-Óh bassza meg.

Pillanatokon belül hatalmasat nyögött. Tetszett ez a hang. Azért megtudnám szokni.

Felálltam, majd Petire néztem.

-Szeretlek.

-Szeretlek.

Levegőt kapkodva néztünk egymásra. Peti átkarolt és a homlokomra egy csókot nyomott.

-Na de akkor fürdünk is?-törte meg a romantikus pillanatot

Elnevettem magam, majd bólintottam. Gyorsan lefürödtünk majd ágyba bújtunk. Egymást átkarolva aludtunk el.

Csütörtök 15.00

Peti telefonja csörgött. Erre keltünk fel. Oldalba böktem Petit, jelezve, hogy felvehetné. Éreztem ahogy kikel az ágyból.

-Háló.-mondta kómásan-Tesó. Mond. Itt vagyok bazdmeeg Emmánál. Hol a picsána lennék? Jól van majd megyek. Csá tes.

Ezzel le is tette. Visszafeküdt mellém. Majd a nyakamat kezdte csókolgatni. Hozzá bújtam, csókját viszonoztam.

-Lassan ki kéne kelni az ágyból Cicám. 3 óra múlt.-mondta Peti

-Akkor lassan Ádám is haza jönn. Kíváncsi leszek, mit szeretne mondani.-fordultam Peti mellkasára

Nagy nehezen kimásztunk az ágyból, lefőztem két adag kávét, majd kimentünk az erkélyre egy cigire.

Kellemes idő volt. Kár, hogy több mint a fél napot átaludtuk. Miután elszívtuk bementünk, Ádám is akkor ért haza.

-Jó reggelt fiatalság.-nevetett fel-Ahogy látom, most keltetek.

-Szia Ádám.-öleltem meg

-Csá Tesó.-köszönt neki Peti is

Rózi lépett be az ajtón.

-Szia Rózi.-öleltük meg őt is

-Gyere Emma. Üljünk le beszélni.-komolyodott el

Félve néztem Petire, ő megsimitotta a vállam, majd mögém állt. Én leültem az asztalnál.

-Előléptetést kaptam.-kezdett bele

-Ez nagyon jó hír gratulálok.-mosolyodtam el

-Igen, de ahhoz el kell költöznöm.

-Hova?-szólt közbe Peti is

-Sopronba. Mivel többször is Ausztriában kell majd átmennem a munka miatt.

-És akkor most mi lesz?-pillantottam félve rá-Remélem azért elfogadtad a munkát.

-Először veled szerettem volna beszélni. Leginkább a lakásról.

-Ádám menjél. Ezt a lehetőséget ne halaszd el.-néztem rá

-Köszönöm. De te maradnál itt? Vagy kivennél egy kisebb lakást? Vagy barátnőd vagy valaki ide költözne?

-Persze, hozzánk költözik.-szólt újra Peti bele

-Lehetne?-néztem fel rá

-Persze. A srácok imádnak téged.-puszilta meg hajam

-Nagyon köszönöm Peti. Legjobb vagy.-ölelték meg a fiúk egymást

-Hagyjál már. Szeretem Emmát. Velünk biztonságba lesz.

-Viszont Emma. Vasárnap már ott kéne lennem.

Ádám kiment telefonálni. Mi addig bent maradtunk. Lesokkolva néztem magam elé.

Leírtam a lányoknak mindent, majd hozzá tettem, hogy most ne hívjanak egy ideig.

-Szálljunk kocsikba, megyünk akkor dobozokat venni.-jött vissza Ádám-Költözünk basszameg!

Felnevettünk. Petivel gyorsan elkészültünk, majd négyen megindultunk.

A dobozok megvétele után elkezdtünk pakolni. Én csak a ruháimat, illetve Dodi cuccait pakoltam össze. Petivel átmentünk hozzá. Mivel neki este koncertje volt.

A fiúk elmentek koncertezni, addig én találkoztam a lányokkal. Ahol elmeséltem nekik mindent.

Váratlan Találkozás (ff. Marics Peti)Where stories live. Discover now