Egyedül vagyok. Sötét utcákban. Futok valaki vagy valami elől. Futok, lihegek, közben hátra nézek. Elesek.
-Megvagy. Már nincs itt senki, hogy megmentsen.-kap el Marci
Egy kocsiba tesz. Felpofoz, beköti a szemem, majd otthagy. A kocsi elindult. Csak megyünk, majd megáll a kocsi.
Kívülről látom a történetet. Marci kiszáll a kocsiból. Majd beszáll mellém. A derekamhoz ér. A gatyámhoz nyúl, kigombolja azt. Elkezdi levenni rólam a bugyit. Közben csak nevet. Szemébe látom a gonoszságot.
-Mától csak az enyém vagy. Senki másé.
Felsikoltottam az álmomból. A mellettem alvó Peti is felriadt a sikitásomra.
-Emma, mi a baj?-nézett rém aggódva
-Rosszat álmodtam...
Arcom a könnyektől volt áztatva. Szívem úgy dobogott, majdnem kiugrott a helyéről. Kimentem a fürdőbe megmosni az arcom. A nappaliba Brúnóval és Lacival találkoztam.
A fürdőbe érve sokkolt újra az arcom látványa. Szemem környékén már zöldülök. Szám fel van dagadva.
Óvatosan, remegő kézzel érintettem meg. Sírni kezdtem. Miért velem történik ez meg? Szenvedtem már annyit. Mikor lesz nekem is végre jó minden az életembe?
Petit vettem észre a tükörből.
-Még így is te vagy számomra a leggyönyőrübb.-mondta a tükörbe, miközben átkarolta derekamat
Karjai közt megfordultam. Karjaimat nyaka körül átfontam. Hosszú percekig csak néztük egymást.
Hirtelen felindulásból megcsókoltam. Meglepődtem mikor ő is visszacsókolt. Gyengéd, érzéki volt. Leginkább a szenvedély jellemezte volna ezt. Levegő hiányában szétváltak ajkaink.
Úristeen megcsókoltam Marics Petit. Ezt még én se hiszem. Egy hete még egy egoista seggfejnek gondoltam. Mára meg már a véleményem teljesen más róla.
-Emma, menjünk feküdjünk le aludni. Fáradt vagy.-simitotta meg arcomat
Aprót bólintottam, majd megfogta a kezem és úgy vezetett vissza. Peti pillanatok alatt vissza aludt. Kibontakoztam a kezeiből és csak forgolódtam. Végül kimentem a nappaliba hátha fent vannak a fiúk és szerencsémre igazam is lett.
-Sziasztok fiúk.-köszöntem-Hogy hogy fent vagytok?
-Szia. Ilyenkor mi még általában komcertezünk. Nem tudunk aludni.-mondta Brúnó
-Nem baj ha kicsit kijövök hozzátok? Egyszerűen nem tudok visszaaludni.-kérdeztem tőlük
-Dehogy, éppen kártyázni készültünk. Tudsz römizni?-kérdeze Laci
-Mi az hogy! Römi királynő vagyok.-nevettem el magam
Nagyon sokat játszottunk a fiúkkal. Közbe jókat nevettünk, beszélgettünk. Elmeséltem nekik az egész életemet. Ők se bírták könnyek nélkül végig hallgatni.
-Nyertem, már megint.-kiáltottam fel-Srácok mikor akarjátok már elfogadni, hogy megverlek benne titeket.
Megszólalt a telefonom ébresztője. Úristen már reggel 7 óra van. Nekem 11-kor vizsgám van a suliba. És szinte semmit nem aludtam az este folyamán.
Azért még játszottam pár kört a fiúkkal. Amikor a csapat többi tagja is ébredezni kezdett. Hirtelen Peti csapta ki az ajtót.
-Hol van Emma? A kurva életbe.-kiabált fel
Felé pillantottam, majd hirtelen felálltam.
-Emma... mikor keltél fel?
-Vissza se tudtam aludni.-nevettem el magam-Itt voltam kint a fiúkkal végig. Römi partiztunk.
-Ja. És szét alázott minket.-tette hozzá
-Mi a reggeli?-nyitotta ki az ajtót Dani-Óó fent az egész csapat? Ünnep van vagy mi? Hát ez durva.
-Mondjátok, mit szeretnétek reggelizni? Úgyis boltba kéne mennem.-néztem kérdőn a többiekre-Ma mennem kell a suliba vizsgázni. És kéne vennem sminket, mert lehet megijednének tőlem.
-Eljövök veled. Kapnak tojásrántottát és kész. Ne válogassanak.-mondta Peti
És így indultunk meg ketten, Petivel pizsamában a kisboltba és egy drogériába.
40 darab tojást simán megettek a fiúk.
-Emma, ez isteni volt.-mondták a fiúk teli hassal
-Ennek örülök, de ha nem baj elkezdenék készülődni. Lassan indulnom kéne a suliba.-majd bementem Peti szobájába készülődni
Épp végeztem a sminkeléssel amikor kopogtak.
-Gyere.-kiáltottam
Petit vettem észre. Már rajtam volt a tegnapi gatyám. De a pólót nem szívesen vettem volna fel.
-Peti, esetleg kaphatok egy pólót?
-Persze, kisebbet vagy nagyobbat?
-Nagyobbat, ha lehet.-mosolyogtam rá
Peti oda adott nekem egy világos kék Hooded Staff-os pólót. Majd elfordult.
-Na, hogy áll?-kérdeztem tőle
-Tökéletes, pont mint te.-nézett a szemembe-Kiemeli a szemed színét.
Éreztem ahogy az arcom láng vörös lett. Zavarba hozott. Egyre közelebb jött. Az ő szeme az én szemem és ajkam között cikázott.
Ajkaink szinte összeértek. Már már kínzó érzés volt az egész. Gyomromba pillangók százait éreztem.
-Srácok..-nyitott be Milán-O baszki, bocs tesó. Itt se voltam
Abban a pillanatban szétrebbentünk. Miután Milán kiment a szobából felnevettünk, majd a nappaliból is nevetést hallottunk.
-Nekem lassan indulni kéne. Ha nem baj.-néztem a szemébe-Nagyon szépen köszönöm, hogy vigyáztál rám. Meg mindent.
-Jajj Emma, ne viccelj.-nevettet fel-Elkísérhetlek a suliba? Beviszlek kocsival.
Aprót bólintottam. Kimentem elköszönni a többiektől is.
-Sziasztok srácok. Köszönöm a tegnap estét. Aztán remélem találkozunk.
-Szia Emma. Ha Petin múlik fogunk nyugi.-nevetett Manuel
A kocsi felé sétáltunk. Peti még rágyújtott. Én is beindítottam egy Iqost ezért. A táskámból kivettem 2 Hellt, az egyiket Petinek nyújtottam.
-Köszönöm Bébi.-nyomott egy puszit a homlokomra-Te vagy a legjobb.
Írtam a lányoknak, hogy fél órával korábban a sulinál leszek és hogy jöjjenek előbb ha tudnak.
A kocsiban nem beszéltünk. A telefonomban néztem a jegyzeteket a vizsgához. Nem lesz nehéz, de alig tanultam rá.
-Itt jó lesz Peti. Köszönöm, hogy elhoztál kocsival. Mát itt vannak a lányok is.
Kiszálltunk a kocsiból. Peti mellém állt.
-Sziasztok lányok. Sok sikert a vizsgához. És neked is Emma. Még beszélünk.-fordult felém, majd megcsókolt
A lányok csak tágra nyílt szemekkel összenéztek és mosolyogtak. A többi lány sikitani kezdett.
Végül Peti kocsiba szállt és elhajtott.
Azt hiszem szerelmes lettem belé. Vagy nem is tudom. Suli után ezt meg kell beszélni a lányokkal.
Sziasztook kedveskéim!
Végre megtörtént az első csók. Sőt a második is.
Ti mit szóltok ehhez? Mit hozhat még a jövő Emma számára?