1

23K 1K 1.1K
                                    

"Anne sen ne diyorsun Anneeee!"

"Duydun Felix, borcumuz var biliyorsun bunu yapmak zorundaydık."

"Anne sen sırf o adam borcumuzu silsin diye beni  torununa satmışsın sana inanamıyorum. Baba?"

"Annen ve ben kararımızı verdik Felix ha dersenki istemiyorum o zaman ya ölmüş olursun, yada onlar vazgeçer."

"Size inanamıyorum ne yaptınız?
Daha yüzünü bir kere bile görmediğim biri ile beni evlendiriyorsunuz."

"Felix!"

Babamın bağırması ile hafif sıçramış, ama belli etmeden ona dönmüştüm.

"Biz bunu yapmak zorundaydık. Eğer sen olmasaydın abin olacaktı abinin bir aşkı olduğunu biliyorsun, evlenmelerine kadar ayarladılar bunu da biliyorsun. Sana sordum Felix aşık olduğun biri varmı diye sen ise ne dedin "aşk benlik değil baba" bunu sen istedin Lee Yongbook Felix şimdi hazırlan akşam evleneceğin kişinin evine gidiyoruz."

Babamın söylediği cümleleri duymamla gözümden yaş düşmüştü. Bunun için mi soruyordu?

Arkama bile bakmadan kapıyı açıp çıkmıştım. Ağlayarak koşuyor, hiç tanımadığım bilmediğim sokaklardan geçiyordum. En sonunda bir binanın önüne geldim burayı biliyordum. Burası en iyi arkadaşım olan ama birbirimizle 3 aydır konuşmadığımız jisungun eviydi.

En sonunda dayanamadım kendimi binanın önüne attım ve hiç olmadığı kadar bağırarak ağlamaya başladım. Burası ıssız bir sokakdı. Mahallede  en fazla 10 daire doludur.

"Felix?!"

Duyduğum sesle başımı yukarı kaldırdığımda jisungun bana şok olmuş bir şekilde baktığını gördüm.

Onu gördüğümde ağlamam daha da şiddetlenmiş nefes alamaz olmuştum.

"Felix sakin ol tamam bak ben yanındayım benim jisung, hadi gel yukarı çıkalım, Felix hadi kardeşim gel."

Jisung beni ayağı kaldırdığında sendelemiş düşecek gibi olmuştum. Jisung yürüyemediğimi anlamış olacak ki elindeki poşetleri kapının önüne bırakmış beni kucağına alıp yukarı çıkarmıştı. Jisung beni kucağına alınca ona sıkıca sarılmış, ağlamaya devam ediyordum.

"Felix bak sen burada otur ben poşetleri alıp geliyorum."

Jisung beni koltuğa bırakmış hızlıca poşetleri almak için aşağıya inmişti. Ben ise ağlamaya devam ediyordum. Birkaç dakika sonra kapı kapanmış, jisung nefes nefese içeri girmişti.

"Felix kendine gel ne oluyor dur ben bi anneni arayayım."

"Jisung dur"

Cümlemi  duyan jisung elindeki telefonu koltuğa bırakmış, yanıma oturmuştu.

Felix bana ne olduğunu anlatmazsan hemen şimdi anneni ararım. Şimdi ağlamadan neler olduğunu anlatıyorsun.

Kafamı salladım. Gözyaşlarımı silip konuşmaya başlayacakken
ağzımdan bir hıçkırık kaçmıştı.

"Jisung annem ve babam beni evlendiriyorlar."

Jisungun duyduğu cümle ile gözleri koskocaman açılmış, bağırarak beni yerimden sıçratmıştı.

"NEEE FELİX SEN NE DİYORSUN DAHA 18 YAŞINA YENİ GİRECEKSİN NE ALAKA NE OLDU NİYEEE"

Jisung dur bağırma anlatıyorum.

Olayları ona anlattığım da onunda gözleri dolmuş, bana sıkıca sarılmıştı. Evet jisung ile uzun bir zamandır konuşmuyor olabilirdik ama jisung benim en iyi arkadaşımdı.

"Felix ne yapacaksın, ne olsun istiyorsun ve.. "

Jisung cümlesini bitirmeyince ona bakmış ne oldu dercesine kafamı sallamıştım.

"Vee... Sevdiğin biri var mı?"

Yok ama artık olamayacak galiba

"NEE!"

"BİR DAKİKA FELİX SEN KABUL MU EDİCEKSİN"

"Yapacak bir şey yok jisung sana da anlattığım gibi eğer ben olmazsam abim olacak. Abim Chan bu zamana kadar yemedi bana yedirdi, içmedi bana içirdi hem onun sevdiği biri de var mutluluğu ona çok göremem jisung."

"O zaman bugün gidiyorsun?"

"Evet"

"Ben de geliyorum"

"Ha?"

Ben de kardeşin sayılırım hem ben neden gelmeyeyim kardeşim yuvadan gidiyor göremeyecek miyim?

"Tamam hadi hazırlan çıkalım."

Jisung hazırlanmak için yukarıya çıkacağı sırada ona seslenmemle durmuş, arkasını döndüğünde dolan gözlerimi görmüş olacak ki yüzü asılmıştı.

"Herşey için teşekkür ederim"

Jisung yanıma gelip kocaman sarıldığında

"Şapşal sen benim en iyi arkadaşımsın, kardeşimsin tabiki yanında olucam hadi şimdi ağlama da gidelim"

Onun bu cümlesi ile hafif kıkırdamış, gözyaşlarımı silip jisungu beklemeye başladım. Jisung da geldiğinde bize gitmek için yola çıkmıştık. Sohbet ede ede evin önüne kadar geldik.

Kapının önüne geldiğimde iç çekmiş jisunga bakmıştım.

Hayatım değişecek jisung ve ben bunu bile bile gidiyorum...

*
Merhaba bu fice yeni başladım. Aynı zamanda yazdığım başka bir fic var. Neden bilmiyorum ama böyle birşey yazmak istedim .
UMARIM BEĞENİRSİNİZ
yazım yanlışım varsa özür dilerim

Zoraki Evlilik / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin